Petolliset kausi 2
Kurkkaa seuraavat Petolliset-lähetysajat
Iltapulusta
Kommentit (2297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että tässä ohjelmassa nuoret sorsivat vanhempia miehiä. Viime kaudella Janne olisi halunnut pelata petollisten tiiminä, mutta asiat ja Heikki halusivat hänestä eroon. Nyt Jone haluaisi pelata porukassa, mutta Janne haluaa hänestä (ja Christalista) eroon ja pelata nuoremman Danin kanssa.
Viime kaudella ainakin Sita selvästi halveksui Jannea, lisäksi Sitalla oli kuin pakkomielle saada Janne pois kisasta.
Sita käyttäytyi hyvin röyhkeästi Jannea kohtaan. Nauraa rätkätti, kun Janne tippui kisasta, Sita huuteli jokaiselle suureen ääneen se on Janne,
ketä pitää äänestää pois, se oli Sitalta röyhkeää ajojahtia, Sitan käytöksestä jäi paha maku.
Kun näen Sitan nyt selviytyjissä kisaamassa, niin todella toivon, että Sita ei voittaisi.
Sitalla ei ollut mitään Jannea vastaan, kunnes Janne petollisten kokoontumisessa totesi hyvin vähättelevään ja setämäiseen sävyyn Sitalle, että sä et nyt ainakaan osaa pelata tätä peliä ja että sähän pillahdat heti itkuun, jos joku epäilee sua petolliseksi.
Sitten Sita alkoi pelata Janne ulos, ja hänen pelinsä teki ensimmäisestä kaudesta huikean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että tässä ohjelmassa nuoret sorsivat vanhempia miehiä. Viime kaudella Janne olisi halunnut pelata petollisten tiiminä, mutta asiat ja Heikki halusivat hänestä eroon. Nyt Jone haluaisi pelata porukassa, mutta Janne haluaa hänestä (ja Christalista) eroon ja pelata nuoremman Danin kanssa.
Viime kaudella ainakin Sita selvästi halveksui Jannea, lisäksi Sitalla oli kuin pakkomielle saada Janne pois kisasta.
Sita käyttäytyi hyvin röyhkeästi Jannea kohtaan. Nauraa rätkätti, kun Janne tippui kisasta, Sita huuteli jokaiselle suureen ääneen se on Janne,
ketä pitää äänestää pois, se oli Sitalta röyhkeää ajojahtia, Sitan käytöksestä jäi paha maku.
Kun näen Sitan nyt selviytyjissä kisaamassa, niin todella toivon, että Sita ei voittaisi.
No nyt on kausi 2 ja Sita ei ole mukana. Perustakaa hänestä nyt jo oikeasti oma ketju ja antakaa meidän muiden keskustella tässä ketjussa tästä kaudesta niinkun on tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sanonut näin, älä jaksa valehdella. Kaikilla lienee mielipide viime kaudesta ja erityisesti Sitasta, mutta eikö siitä voisi keskustella enemmän sen omassa keskustelussa ja nyt keskittyä tähän kauteen?
En itsekään kyllä ole ajatellut, että olisi mikään erityinen vanhempien miesten ajojahti käynnissä. Pyöreässä pöydässä on äänestetty myös aika tasaisesti kaikenlaisia ihmisiä.
Jotkut katsojat ovat selvästi traumatisoituneet viime kaudesta ja Sitan pelaamisesta. Älkää katsoko ohjelmaa, jos se traumatisoi teitä! Osallistujilla on psykologi, jonka puoleen he voivat tarvittaessa kääntyä. Terapiaa voisi suositella myös joillekin katsojille. Petolliset on peli, jossa ei toimita arkielämän säännöillä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut katsojat ovat selvästi traumatisoituneet viime kaudesta ja Sitan pelaamisesta. Älkää katsoko ohjelmaa, jos se traumatisoi teitä! Osallistujilla on psykologi, jonka puoleen he voivat tarvittaessa kääntyä. Terapiaa voisi suositella myös joillekin katsojille. Petolliset on peli, jossa ei toimita arkielämän säännöillä.
Antaa mallia työ - ja koulukiusaamiseen, samoin kuin Selviytyjät. Kuvaavaa on että näissä ravaa sama tyhjäntoimittajien remppa. Ollaan niin somevaikuttajia, huh huh
Sitten kun Jone tippuu, niin lopetan katsomisen. En jaksa näitä somevaikuttajia yms.
Ei ole todellista, ettekö te oikeasti voi tunkea sen Sitan jo sanonko mihin?!!! Tässä ketjussa oli tarkoitus keskustella KAUDESTA 2!!!!
Menkää ja perustakaa oma ketju, jossa voitte jauhaa edellä mainitusta maailman tappiin asti. Ja palautetaan tämä ketju tästä kaudesta kommentointiin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun Jone tippuu, niin lopetan katsomisen. En jaksa näitä somevaikuttajia yms.
Älä nyt, on tässä Jonen lisäksi sentään mukana muitakin kuin somevaikuttajia. Eipä silti, en kyllä Itsekään haluaisi Jonen tippuvan, häntä on viihdyttävää seurata ja tarjoaa tosiaan vaihtelua vakionaamojen joukossa.
Jonen selityksiä pyöreässä pöydässä on mukava kuunnella: "Saa mua epäillä, mutta se ei kauheasti kannata." Jotenkin läpinäkyvää. Ajattelin, että nytkö se paljasti itsensä petolliseksi.
Jonen taktiikka on ilmeisesti jonkinlaista käänteislogiikkaan, eli kaikkihan mua epäilee petolliseksi, joten käyttäydytään sitten kuin petollinen, niin ei ne sitten uskokaan mua petolliseksi :D
Ehtisikö joku perkaamaan Nelonen Ruutu+ pudonneiden reaktiot, kun kuulivat, ketkä ovat petollisia? Ilmeisesti sekä yön että illan pudonneiden reaktiot näytetään + kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Jonen selityksiä pyöreässä pöydässä on mukava kuunnella: "Saa mua epäillä, mutta se ei kauheasti kannata." Jotenkin läpinäkyvää. Ajattelin, että nytkö se paljasti itsensä petolliseksi.
Jonen taktiikka on ilmeisesti jonkinlaista käänteislogiikkaan, eli kaikkihan mua epäilee petolliseksi, joten käyttäydytään sitten kuin petollinen, niin ei ne sitten uskokaan mua petolliseksi :D
Se johtuu varmaan siitä kun tiedetään että Jone on petollinen, ne uskolliset siellä pyöreessä pöydässä ei, eli esitys on paikan päällä vakuuttavaa
Tähän mennessä ainoostaan se Daniel sillon äänesti Jonee, mutta tiputettiin pois, muuten sitä ei ole vielä äänestetty
Vierailija kirjoitti:
Ehtisikö joku perkaamaan Nelonen Ruutu+ pudonneiden reaktiot, kun kuulivat, ketkä ovat petollisia? Ilmeisesti sekä yön että illan pudonneiden reaktiot näytetään + kommentit.
Kuinka paljon tuo Ruutu+ on kuukaudessa ja miten se toimii? Saako ostettua kanavakortille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon tuo Ruutu+ on kuukaudessa ja miten se toimii? Saako ostettua kanavakortille?
Löysinkin vastaukset googlesta, ilmeisesti on 8,99€/kk mutta ei saa kanavakortille vaan pitää jostain Smarttv sovelluksista ostaa? No minulla ei ole smart tvtä niin taitaa jäädä ostamatta
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa just Jonelta :D
Noin hän on hyvinkin voinut homman ajatella, kun ei selvästikään yritä hirveästi esittää mitään. Ja Jonehan ei kuitenkaan ole missään nimessä tyhmä. Mutta katsellaan kuinka pitkälle tuo kantaa..
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt tiivistetysti kerron, niin yllättyneitä reaktioita on ollut, mutta sitten moni on kuitenkin sanonut, että Jonea ja Jannea vähän jossain kohtaa epäilin. Cristalista kaikki on olleet yhtä isosti hämmästyneitä, kukaan ei ole osannut epäillä häntä, edes Cristalin hyvin tunteva Perälä. Peris sitten sanoi jälkipyykki podcastissa, että olisihan hänen pitänyt tajuta, Sean reaktion perusteella, joka aiheutui Perälän kaveruuden lopettamis uhkailusta, mutta ei tajunnut kuitenkaan. Siinä podcastissa totesivatkin, että Cristal on ikäänkuin semmoisen roolihahmon sisällä piilossa koko ajan, häntä ei tavallaan huomata vakavasti otettavaksi kilpailijaksi. Saa sitten nähdä, oliko tuolla Cristalin murtumisella mitään vaikutusta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt tiivistetysti kerron, niin yllättyneitä reaktioita on ollut, mutta sitten moni on kuitenkin sanonut, että Jonea ja Jannea vähän jossain kohtaa epäilin. Cristalista kaikki on olleet yhtä isosti hämmästyneitä, kukaan ei ole osannut epäillä häntä, edes Cristalin hyvin tunteva Perälä. Peris sitten sanoi jälkipyykki podcastissa, että olisihan hänen pitänyt tajuta, Sean reaktion perusteella, joka aiheutui Perälän kaveruuden lopettamis uhkailusta, mutta ei tajunnut kuitenkaan. Siinä podcastissa totesivatkin, että Cristal on ikäänkuin semmoisen roolihahmon sisällä piilossa koko ajan, häntä ei tavallaan huomata vakavasti otettavaksi kilpailijaksi. Saa sitten nähdä, oliko tuolla Cristalin murtumisel
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Fatim oli mielestäni tosi törkeä Miisalle kyllä tämän viikon jaksossa. Oikeasti ilkeä. Oli Miisasta mitä mieltä hyvänsä..
Olin myös yllättynyt Fatimin ilkeydestä ja töykeästi käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fatim oli mielestäni tosi törkeä Miisalle kyllä tämän viikon jaksossa. Oikeasti ilkeä. Oli Miisasta mitä mieltä hyvänsä..
Olin myös yllättynyt Fatimin ilkeydestä ja töykeästi käytöksestä.
Häntä selkeästi ärsytti pyöreän pöydän jälkeen muutenkin ja sitten tuo Miisa ilmeisesti laukaisi hänessä jotain. Sanoi sen ääneenkin, että antakaa hänen nyt rauhassa olla tympääntynyt. Ei kyllä ole reilua purkaa omaa turhautumista yhteen tiettyyn ihmiseen, jolle on jo aikaisemmin muutenkin sanonut tiukasti. Miisa kuitenkin muutti käytöstäänkin sen jälkeen.
Sunnuntait on tylsiä,
joten joku tuolla aijemmin kertoi Hollannin petolisesta. Mitä kautta voi katsoa ? Mieluusti katsoisin Myyrää, Selvityjät joita on tehty muualla kuin Suomessa .
Mun teki ihan pahaa Miisan puolesta tossa tilanteessa! Hänhän nimenomaan oli ottanut taktiikakseen nyt olla hiljaisempi seuraaja, eikä ainakaan jaksossa näytetty mitään suuna päänä olemista, päinvastoin. Ite oon sen verran herkkä, että alkaisin itkemään, jos mulle joku puhuisi noin kuin Fatim Miisalle. Musta Miisa on myös ihanan symppis, vaikka toki aiemmin mainittu vahvistusharha on hänellä vahvana, kun jonkun epäillyn keksii. Toivon kyllä, että pärjää pelissä pitkään!
En katsonut ekaa kautta ja mietin, onko tämä edes katsomisen arvoinen sarja. Nyt en malta odottaa seuraavaa jaksoa :D