Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden hermosto sekosi korona-viruksesta, eikä ole vieläkään palautunut?

Vierailija
23.05.2024 |

Jatkuvaa sydämentykytystä, aivosumua,hikoilua, lämmönsäätelyn häiriöitä, janon tunnetta.. kaikki alkoi covidista..

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meno. Sain myös 2. tyypin diabeteksen ja imusolmukkeet turvonneet.

Vierailija
42/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on. Mulle tuli struuma ekan koronan jälkeen. Pari kertaa olen sen sairastanut. En siis tiedä onko noiden kahden välillä mitään yhteyttä, mutta olen syyttänyt kilpirauhasta noista oireista. Mulla on lääkitys kunnossa sen suhteen ja silti oireet on pahat. Juuri tuo aivosumu ja sydämen muljahtelu. Lämmönsäätely ei myöskään enää toimi mulla. Stressinsieto nolla ja mulla on jatkuvia unettomuuskausia.

Jännä kuulla, että muillakin on näitä oireita. Pistää miettimään näitä terveysasioita eri näkökulmasta.

Et kuule tiedä struumasta mitään. Ei se ole tauti,,joka tulee ja menee. Huoh

Missä niin on väitetty, että tulee ja menee? Tuo on ihan omaa tulkintaasi. Kyllä se on ja pysyy. Oireiden vakavuus vaan vaihtelee. Lääkkeellä on saatu hieman pienennettyä sitä kaulamakkaraa. Ihan diagnoosi löytyy eli tiedän varmasti enemmän kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on. Mulle tuli struuma ekan koronan jälkeen. Pari kertaa olen sen sairastanut. En siis tiedä onko noiden kahden välillä mitään yhteyttä, mutta olen syyttänyt kilpirauhasta noista oireista. Mulla on lääkitys kunnossa sen suhteen ja silti oireet on pahat. Juuri tuo aivosumu ja sydämen muljahtelu. Lämmönsäätely ei myöskään enää toimi mulla. Stressinsieto nolla ja mulla on jatkuvia unettomuuskausia.

Jännä kuulla, että muillakin on näitä oireita. Pistää miettimään näitä terveysasioita eri näkökulmasta.

Et kuule tiedä struumasta mitään. Ei se ole tauti,,joka tulee ja menee. Huoh

Missä niin on väitetty, että tulee ja menee? Tuo on ihan omaa tulkintaasi. Kyllä se on ja pysyy. Oireiden vakavuus vaan vaihtelee. Lääkkeellä on saatu hieman pienennettyä sitä kaulamakkaraa. Ihan d

Jos tarkoitit tuota pari kertaa sairastettu kohtaa, niin korona on sairastettu pariin kertaan.

Vierailija
44/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Vierailija
45/46 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne rokotepelkoiset taas terhakkaana, vaikka rokottamattomia kuoli koronaan kaksi kertaa enemmän.

Ei kai sillä sille kuolleelle ole väliä kuoleeko koronaan vai rokotteeseen. Siksi otin rokotteen.

Sama juttu syövän kanssa. Moni kuolee hoitoihin.

Melkoinen logiikka 

Eikö se rokote olisi kannattanut jättää nimen omaan ottamatta

Jos rokotteeseen kuolisi niin kuolisit varmasti kun olet ottanut rokotteen

Jos kotonaan kuolisi niin ei välttämättä kuolisi koska et välttämättä saisi koronaa

Jos et ota rokotetta - varmemmin elät!

Vierailija
46/46 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi rokotehaittoja

En ottanut rokotetta. Lopettakaa jo se rokotteen syyttäminen, koronavirus on vaarallinen tauti.

Kyllä nuo rokotehaitoilta vaikuttavat. Itsellä vastaavat oireet, enkä ole tiettävästi sairastanut koronaa. Kaksi vielä meni, mutta kolmas oli liikaa. Sen jälkeen ei ole tervettä päivää ollut.

Tuossahan hän just sanoo että EI ole ottanut rokotetta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän