Muita joiden hermosto sekosi korona-viruksesta, eikä ole vieläkään palautunut?
Jatkuvaa sydämentykytystä, aivosumua,hikoilua, lämmönsäätelyn häiriöitä, janon tunnetta.. kaikki alkoi covidista..
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Miten tuota tilaa hoidetaan
Ei rokotehaittoihin ole mitään hoitoa. Eihän se ole sairaus.
On ne rokotepelkoiset taas terhakkaana, vaikka rokottamattomia kuoli koronaan kaksi kertaa enemmän.
Kiva tietää, että sydämen muljahtelu johtuu koronasta. Pari viikkoa sitten sairastin ja oli ihan jäätävä väsymys, josta en ole vielä ihan täysin toipunut ja tuota sydämen muljahtelua. Ajattelin, että onkohan kipparilääkitys liian suurella annoksella, kun sekin tuota aiheuttaa. Toivottavasti tämä menee ohi. Laskee toimintakykyä entisestään ja just nyt pitäisi jaksaa.
14 miljardia rokotetta annettiin, suurin osa ei ole kuollut rokotteeseen. Koronan sairastaneilla on monille jäänyt noita aivosumu-oireita ja maailman sotaisuudesta päätellen tosi pahojakin.
infoa:
https://www.pihlajalinna.fi/ajankohtaista/koronavirus-tietoa-ja-toimint…
Vierailija kirjoitti:
Mulla puhkesi psori koronan jälkeen. Jäi myös sellainen "vinkuva" hengitys. Astmakokeissa ei löytynyt mitään. En tiedä mistä johtuu. Muutenkin kärsin monista samoista oireista, kun edellä kirjoittaneet.
Aika hurjaa. Miksei tästä puhuta mitään mediassa?
Onhan long covidista puhuttu. Samaa voi aiheuttaa muutkin virukset esim. influenssa. Myös rokotteesta on käsittääkseni tullut joillekin vastaava haitta
Vierailija kirjoitti:
On ne rokotepelkoiset taas terhakkaana, vaikka rokottamattomia kuoli koronaan kaksi kertaa enemmän.
Ei kai sillä sille kuolleelle ole väliä kuoleeko koronaan vai rokotteeseen. Siksi otin rokotteen.
Sama juttu syövän kanssa. Moni kuolee hoitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Juu tutulta kuulostaa, monet noista oireista voin allekirjoittaa. Mulla myös puhkesi haavainen paksusuolentulehdus, mikä on autoimmuunisairaus. Mitään viitteitä ei ollut etukäteen.
mulle tuli CU jo 35 vuotta sitten, ilman rokotteita ja koronaa
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on. Mulle tuli struuma ekan koronan jälkeen. Pari kertaa olen sen sairastanut. En siis tiedä onko noiden kahden välillä mitään yhteyttä, mutta olen syyttänyt kilpirauhasta noista oireista. Mulla on lääkitys kunnossa sen suhteen ja silti oireet on pahat. Juuri tuo aivosumu ja sydämen muljahtelu. Lämmönsäätely ei myöskään enää toimi mulla. Stressinsieto nolla ja mulla on jatkuvia unettomuuskausia.
Jännä kuulla, että muillakin on näitä oireita. Pistää miettimään näitä terveysasioita eri näkökulmasta.
Et kuule tiedä struumasta mitään. Ei se ole tauti,,joka tulee ja menee. Huoh
Mulla oli vähän häiriöitä gsm signaalissa mutta parani kun sain 5g tehostepiikin!
Kuukausia kesti mystiset masennus ja ahdistusoireet. Tulivat pienestäkin rasituksesta tai tunnekuohusta. Lopulta katosivat, mutta epätoivo ehti iskeä moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö
Mitä höpöhöpö? Jopa nuoria aikuisia kuollut koronaan rokotteista huolimatta. Itse sairastin lievemmän koronan mutta kaverin kaveri kuoli siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö
Mitä höpöhöpö? Jopa nuoria aikuisia kuollut koronaan rokotteista huolimatta. Itse sairastin lievemmän koronan mutta kaverin kaveri kuoli siihen.
Höpöhöpö. Lääkkeet menet ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala sairaus.. kuka päästi koronan Suomeen
Ne idi*otit, joiden piti hinnalla millä hyvänsä päästä matkailemaan pandemian aikana.
ne jotka lensi Italian koronapesäkkeestä Lappeenrantaan paluulennon ja siitä kaikiin paikkakuntiin , joihin niitä palaajia tuli.Sukulaiseni sa näiltä tulijoilta koronan,
Vierailija kirjoitti:
Piikit hilseili niiden ottajista heihin jotka eivät ottaneet. Ottamattomista tehtiin kulkutautivaarallisia 🧐 Tehokas ja turvallinen.
Viljeltiin isoja valheita.
Myrkyt hilseilee edelleenkin. Ja PCR-testissä on samoja myrkkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Rokote vastustaja pellet luulee että korona rokotus on esim kuin ne eri rokkojenrokotikset. Missä alkuperäistä taudin auheuttsajsa on minimaalinen osuus teollisena versiona. Tollot ei osaa ymmärtää että, näiden korona rokotuksen toimita tapaakin on eri lailla toteutettu. Foliohatut kun uskoo vain toisien foliohattujen rdollauksia nettipalstoilla. Itse ei ymmärretä vaan jatketaan vain toisten aloittamaa soopaa
Voi hyvänen aika että on sekavaa tekstiä.
Luehan kirjoituksesi läpi, ja ajattele sen sisältö ulkopuolisen silmin; mitä tuosta pitäisi saada irti.
Vierailija kirjoitti:
Psyykkistä.
Sanoo hän, joka ei ole haukkonut henkeään pienen reippailun jälkeen, happisaturaation tippuessa 85:een. Oikein kivasti vähätelty muiden oireita.
Entä jos alkoi vaihdevuodet?