Muita joiden hermosto sekosi korona-viruksesta, eikä ole vieläkään palautunut?
Jatkuvaa sydämentykytystä, aivosumua,hikoilua, lämmönsäätelyn häiriöitä, janon tunnetta.. kaikki alkoi covidista..
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Selvästi rokotehaittoja
En ottanut rokotetta. Lopettakaa jo se rokotteen syyttäminen, koronavirus on vaarallinen tauti.
Samma här, ja monella muullakin. Beetasalpaajat auttaa vähän oireisiin.
Taudin jälkitila taitaakin olla se kaikista haitallisin vaihe.
Täällä yksi. Rokottamaton, ettei kukaan vaan pääse huutelemaan idiotismejaan.
Kamala sairaus.. kuka päästi koronan Suomeen
Piikit hilseili niiden ottajista heihin jotka eivät ottaneet. Ottamattomista tehtiin kulkutautivaarallisia 🧐 Tehokas ja turvallinen.
Viljeltiin isoja valheita.
Minullakin on. Mulle tuli struuma ekan koronan jälkeen. Pari kertaa olen sen sairastanut. En siis tiedä onko noiden kahden välillä mitään yhteyttä, mutta olen syyttänyt kilpirauhasta noista oireista. Mulla on lääkitys kunnossa sen suhteen ja silti oireet on pahat. Juuri tuo aivosumu ja sydämen muljahtelu. Lämmönsäätely ei myöskään enää toimi mulla. Stressinsieto nolla ja mulla on jatkuvia unettomuuskausia.
Jännä kuulla, että muillakin on näitä oireita. Pistää miettimään näitä terveysasioita eri näkökulmasta.
Juu tutulta kuulostaa, monet noista oireista voin allekirjoittaa. Mulla myös puhkesi haavainen paksusuolentulehdus, mikä on autoimmuunisairaus. Mitään viitteitä ei ollut etukäteen.
Mulla alkoi 2020 alkuvuodesta sairastetun koronan, joka eteni keuhkokuumeeksi, jälkeen karmea hengenahdistus, sydämentykytys, verenpaine hipoi pilvissä, ahdistus, lämmönsäätelyn/hikoilun häiriöt, ja 1.5 v. koronasta sairastuin verisyöpään.
Mulla puhkesi psori koronan jälkeen. Jäi myös sellainen "vinkuva" hengitys. Astmakokeissa ei löytynyt mitään. En tiedä mistä johtuu. Muutenkin kärsin monista samoista oireista, kun edellä kirjoittaneet.
Aika hurjaa. Miksei tästä puhuta mitään mediassa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla puhkesi psori koronan jälkeen. Jäi myös sellainen "vinkuva" hengitys. Astmakokeissa ei löytynyt mitään. En tiedä mistä johtuu. Muutenkin kärsin monista samoista oireista, kun edellä kirjoittaneet.
Aika hurjaa. Miksei tästä puhuta mitään mediassa?
Minulle jäi myös vinkuva hengitys. Astmalääkket ei auta juuri yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kamala sairaus.. kuka päästi koronan Suomeen
Ne idi*otit, joiden piti hinnalla millä hyvänsä päästä matkailemaan pandemian aikana.
Sairastin koronan -23 joulukuussa, viikko 39-40c kuumeessa, laihduin 5kg. Ei jäänyt mitään jälkitauteja.
Mulla kaikki Koronarokotteet. Syksyllä sairastettu lyhyt ja varsin kevyt tauti ja sen jälkeen puolivuotta pitkää Koronaa, eli väsymystä, aivosumua, tärinää, huimausta, hiustenlähtöä. Tuo tärinä sai minut kokeilemaan Magnesiumia, ja kas, tärinä oli nopeasti pois ja samalla kirkastui olotila. Magnesium vaikuttaa hermostoon. Kyllä myös janoisuutta ja ruokakin maistui, mutta jotenkin ajattelin ja toivoin, että jokin varmaan auttaa... Masentuneena tosin myös repsahdin makeaan.
Rokote vastustaja pellet luulee että korona rokotus on esim kuin ne eri rokkojenrokotikset. Missä alkuperäistä taudin auheuttsajsa on minimaalinen osuus teollisena versiona. Tollot ei osaa ymmärtää että, näiden korona rokotuksen toimita tapaakin on eri lailla toteutettu. Foliohatut kun uskoo vain toisien foliohattujen rdollauksia nettipalstoilla. Itse ei ymmärretä vaan jatketaan vain toisten aloittamaa soopaa
ootko lihonu ahmimisesta huolimatta? se se on varmin merkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi rokotehaittoja
En ottanut rokotetta. Lopettakaa jo se rokotteen syyttäminen, koronavirus on vaarallinen tauti.
Kyllä nuo rokotehaitoilta vaikuttavat. Itsellä vastaavat oireet, enkä ole tiettävästi sairastanut koronaa. Kaksi vielä meni, mutta kolmas oli liikaa. Sen jälkeen ei ole tervettä päivää ollut.
Selvästi rokotehaittoja