Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden hermosto sekosi korona-viruksesta, eikä ole vieläkään palautunut?

Vierailija
23.05.2024 |

Jatkuvaa sydämentykytystä, aivosumua,hikoilua, lämmönsäätelyn häiriöitä, janon tunnetta.. kaikki alkoi covidista..

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi rokotehaittoja

Vierailija
2/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi rokotehaittoja

En ottanut rokotetta. Lopettakaa jo se rokotteen syyttäminen, koronavirus on vaarallinen tauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här, ja monella muullakin. Beetasalpaajat auttaa vähän oireisiin. 

Vierailija
4/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudin jälkitila taitaakin olla se kaikista haitallisin vaihe.

Vierailija
5/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se johtuu

Vierailija
6/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Rokottamaton, ettei kukaan vaan pääse huutelemaan idiotismejaan.

Vierailija
7/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala sairaus.. kuka päästi koronan Suomeen

Vierailija
8/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikit hilseili niiden ottajista heihin jotka eivät ottaneet. Ottamattomista tehtiin kulkutautivaarallisia 🧐 Tehokas ja turvallinen.

Viljeltiin isoja valheita.

Vierailija
9/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on. Mulle tuli struuma ekan koronan jälkeen. Pari kertaa olen sen sairastanut. En siis tiedä onko noiden kahden välillä mitään yhteyttä, mutta olen syyttänyt kilpirauhasta noista oireista. Mulla on lääkitys kunnossa sen suhteen ja silti oireet on pahat. Juuri tuo aivosumu ja sydämen muljahtelu. Lämmönsäätely ei myöskään enää toimi mulla. Stressinsieto nolla ja mulla on jatkuvia unettomuuskausia.

Jännä kuulla, että muillakin on näitä oireita. Pistää miettimään näitä terveysasioita eri näkökulmasta.

Vierailija
10/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tutulta kuulostaa, monet noista oireista voin allekirjoittaa. Mulla myös puhkesi haavainen paksusuolentulehdus, mikä on autoimmuunisairaus. Mitään viitteitä ei ollut etukäteen.

Vierailija
11/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi 2020 alkuvuodesta sairastetun koronan, joka eteni keuhkokuumeeksi, jälkeen karmea hengenahdistus, sydämentykytys, verenpaine hipoi pilvissä, ahdistus, lämmönsäätelyn/hikoilun häiriöt, ja 1.5 v. koronasta sairastuin verisyöpään.

Vierailija
12/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puhkesi psori koronan jälkeen. Jäi myös sellainen "vinkuva" hengitys. Astmakokeissa ei löytynyt mitään. En tiedä mistä johtuu. Muutenkin kärsin monista samoista oireista, kun edellä kirjoittaneet.

Aika hurjaa. Miksei tästä puhuta mitään mediassa?

Vierailija
13/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

Vierailija
14/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla puhkesi psori koronan jälkeen. Jäi myös sellainen "vinkuva" hengitys. Astmakokeissa ei löytynyt mitään. En tiedä mistä johtuu. Muutenkin kärsin monista samoista oireista, kun edellä kirjoittaneet.

Aika hurjaa. Miksei tästä puhuta mitään mediassa?

Minulle jäi myös vinkuva hengitys. Astmalääkket ei auta juuri yhtään.

Vierailija
15/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala sairaus.. kuka päästi koronan Suomeen

Ne idi*otit, joiden piti hinnalla millä hyvänsä päästä matkailemaan pandemian aikana.

Vierailija
16/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin koronan -23 joulukuussa, viikko 39-40c kuumeessa, laihduin 5kg. Ei jäänyt mitään jälkitauteja.

Vierailija
17/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki Koronarokotteet. Syksyllä sairastettu lyhyt ja varsin kevyt tauti ja sen jälkeen puolivuotta pitkää Koronaa, eli väsymystä, aivosumua, tärinää, huimausta, hiustenlähtöä. Tuo tärinä sai minut kokeilemaan Magnesiumia, ja kas, tärinä oli nopeasti pois ja samalla kirkastui olotila. Magnesium vaikuttaa hermostoon. Kyllä myös janoisuutta ja ruokakin maistui, mutta jotenkin ajattelin ja toivoin, että jokin varmaan auttaa... Masentuneena tosin myös repsahdin makeaan.

Vierailija
18/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote vastustaja pellet luulee että korona rokotus on esim kuin ne eri rokkojenrokotikset. Missä alkuperäistä taudin auheuttsajsa on minimaalinen osuus teollisena versiona.  Tollot ei osaa ymmärtää että, näiden korona rokotuksen toimita tapaakin on eri lailla toteutettu. Foliohatut kun uskoo vain toisien foliohattujen rdollauksia nettipalstoilla. Itse ei ymmärretä vaan jatketaan vain toisten aloittamaa soopaa

Vierailija
19/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko lihonu ahmimisesta huolimatta?  se se on varmin merkki 

Vierailija
20/46 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi rokotehaittoja

En ottanut rokotetta. Lopettakaa jo se rokotteen syyttäminen, koronavirus on vaarallinen tauti.

Kyllä nuo rokotehaitoilta vaikuttavat. Itsellä vastaavat oireet, enkä ole tiettävästi sairastanut koronaa. Kaksi vielä meni, mutta kolmas oli liikaa. Sen jälkeen ei ole tervettä päivää ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän