Mikä hanaviini sopii tyylikkäälle ja seksikkäälle naiselle?
Kysymys otsikossa, ihailen suunnattomasti Riikka Purraa ja olen kuullut että hänelle kelpaa hanaviini, niin silloin se kelpaa myös minulle!
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aguila Tempranillo Rosé on hyvä ja tyylikäs valinta. Ulkomaalinen nimi sentään eikä mikään Huttunen!
https://www.dryckeslaget.com/product/12084/aguila-tempranillo-ros-fille…
Maksaa 44,- ompa kallista, ehkä jotain vähän edullisempaa kuiteski.
eli 5e, nuo on ruotsin kruunuja
Veneeseen on turvallisempaa ottaa hanaviinipaketti.
Tyylikäs ja seksikäs valitsee tietenkin kuivan valkoviinit, koska puolimakeatkin sisältävät enemmän kaloreita ja hanapunaviini kellastuttaa hampaat.
Onhan noissa hanaviineissä ihan kivoja Rieslingejäkin
Vierailija kirjoitti:
Vettä tulee hanasta. Sen juominen on tyylikästä nykypäivä
Sitäkin kannattaa juoda ja erityisesti nyt lämpimällä. Itse vetäisen semmoiset kolme litraa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aguila Tempranillo Rosé on hyvä ja tyylikäs valinta. Ulkomaalinen nimi sentään eikä mikään Huttunen!
Ei tässä ehdi nyt Ruotsiin asti lähteä hakemaan. Mitä löytyy Alkoista?
Sanoisin, että kilju on parasta kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että kilju on parasta kaikille.
Pullahiivalla saunapadassa tulee parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä tykkäät? Kesähelteille sopii esim kuiva riesling. Valikoima varmaan vaihtelee myymälöittäin. Ne myyjät osaa auttaa sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä tykkäät? Kesähelteille sopii esim kuiva riesling. Valikoima varmaan vaihtelee myymälöittäin. Ne myyjät osaa auttaa sua.
Semmosesta missä prosentit kohdillaan, valkoviini ehkä näin kesäisin parempi. Makuni on melko hienostunut ja yleensä ostan Blue nun viinejä, mutta niissä voisi olla prosentteja vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aivan totta, ei mitään vettä kannata alkaa juomaan!
Miten seksikkyys vaikuttaa viini-makuun?
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tunnen itseni seksikkääksi mitä enemmän juon viiniä ja alkaa panettaa niinkuin nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tunnen itseni seksikkääksi mitä enemmän juon viiniä ja alkaa panettaa niinkuin nytkin.
Kiinostaisiko treffit viininmaistelun merkeissä 28 vuotiaan urheilullisen miehen kanssa? Voin ajaa pidemmänkin matkan ja tuoda viinit?
Ihan sama mikä viini sillä muutaman vuoden päästä maistuu jo kaikki ja määrät suurenee ja viikatemies kolkuttaa ovella. Silloin ei enää lipitellä pikkulilli pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mikä viini sillä muutaman vuoden päästä maistuu jo kaikki ja määrät suurenee ja viikatemies kolkuttaa ovella. Silloin ei enää lipitellä pikkulilli pystyssä.
Tyypillinen vihervassukka neuvomassa muita miten pitää oma elämä elää. Minä sentään käyn töissä ja jos vähän joskus otan viiniä niin mitä se kenellekkään kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen vihervassukka neuvomassa muita miten pitää oma elämä elää. Minä sentään käyn töissä ja jos vähän joskus otan viiniä niin mitä se kenellekkään kuuluu?
Miksi vihervassukka omistansa kirjoittelisi? Taitaa olla oikeistolainen realisti (esim hoitaja/lääkäri) joka nähnyt jo miten näissä kuvioissa yleensä käy, Aluksihan ne kaikki käy töissä,..
Tyylikäs nainen juo yhden alkoholittoman drinkin.