Mika Tommola löysi Riikka Purran kirjahyllystä "eroottisten klassikoiden kokoelman"
Riikka Purra on kova lukemaan, ja perheen kirjahyllyssä onkin teoksia laidasta laitaan. Tarkkasilmäinen toimittaja huomaa hyllyn vasemmasta yläkulmasta eroottisten klassikoiden kokoelman.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yksi-seikka-riikka-purran-kodissa-k…
Kommentit (20)
Osa poliitikoistakin on melkein normaaleja ihmisiä.
Hyvä se on tietää kuinka piiskaa käytetään. Kunnon lyöntejä, että pakarat paukkuu.
Taitaa pervoilu kiinnostaa Purraa.
Oho, luulin että Persut puolustavat perinteisiä arvoja.
Neljä lasta pitää hankkia
#
Yksi äidille
Yksi isälle
Yksi isovanhemmille
ja
Yksi isänmaalle
#
Vässykät ei tiedä
Putte nimenomaan haluaa että esim. Suomessa ja Ukrainassa ei synny lapsia!
Totta kai voit hankkia lapsen. Se on hyväksi sulle. Se on hyväksi maailmalle. Se on hyväksi Suomelle. Se on meidän kaikkien moraalinen velvollisuus.
Mä olen itse jo kolmen lapsen äiti ja lasten hankinta oli mulle kaikista paras päätös mun elämässäni. Aluksi tietysti emmin, mutta kun lapset syntyivät niin asiat kyllä järjestyi. Suomessa on maailman paraspaikka saada lapsia ja kasvattaa niitä.
Oon niin onnelline kun päätin hankkia lapseni. En vois ajatella elämää ilman heitä. Säälin lapsettomia, koska eivät koskaan voi tuntea tätä maailman vahvinta tunnetta ja sidettä: rakkautta lapseen.
Lasten hankkiminen on moraalinen velvollisuus
Lasten hankkiminen isämmaalle on nationalisti sosialistinen teko ja iso hyi hyi.
Vierailija kirjoitti:
Onko siinäkin kuivassa korpussa joskus joku rako kosteana?
On mutta ei sulle.
Se on melkoista naisten esineellistämistä se meno noissa usein.
Nainen on heikko ja herkkä sit tulee joku lihaksikas ukko joka vie jalat alta (joskus ihan fyysisesti lupia kyselemättä) usein ukko on vielä egoistinen narsistikin ja muutenkin kuspää.
Tullut joskus luettua.
Purra on ihan mukavan näköinen nainen kunnes suu vääristyy rumasti ja katkera persulina alkaa.
Voisin kyllä piiskata sitä vähän. Saattais olla hotti. Varmaan tykkää, on sellainen subin oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Purra on ihan mukavan näköinen nainen kunnes suu vääristyy rumasti ja katkera persulina alkaa.
Voisin kyllä piiskata sitä vähän. Saattais olla hotti. Varmaan tykkää, on sellainen subin oloinen.
Niin, mutta Riikka tuskin on kiinnostunut kaltaisestasi hyödyttömästä ja impotentista minimunasta.
Onko tuo toimittaja vasta yläasteella, kun on noin ihmeellinen asia?
Hyvä Riikka!