Mikä hanaviini sopii tyylikkäälle ja seksikkäälle naiselle?
Kysymys otsikossa, ihailen suunnattomasti Riikka Purraa ja olen kuullut että hänelle kelpaa hanaviini, niin silloin se kelpaa myös minulle!
Kommentit (40)
Herättelisin makunystyröitä ihan perusrahkalla.
Raaka koskenkorva sopii kaikkiin tilanteisiin.
Olin kerran ruotsinlaivalla ilman omaa hyttiä ja siellä siis myös muita naikkosia. En tajunnut mitä ne etsi kun etsivät Huttusta... mut en muista milloin ja missä mulle selvis että viinidunkka. Nauratti kyllä.
Tyylikäs nainen juomassa HANAviiniä HAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAAHHAHAHHAHHA
Per-hanaviini
myydään ruotsinlaivalla
Olipa surkea provo, punikit ei vaan osaa.
Olet tyylikäs ja seksikäs nainen, joka ihailee Purraa? : D
Mutta tosiaan, Rentunruusu Organic Rosé 2022
Vierailija kirjoitti:
Tyylikäs nainen juomassa HANAviiniä HAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAAHHAHAHHAHHA
Ap vastasi itselleen. Säälittävää.
Vettä tulee hanasta. Sen juominen on tyylikästä nykypäivä
Vierailija kirjoitti:
Vettä tulee hanasta. Sen juominen on tyylikästä nykypäivä
Moderni Jeesus muuttaisi hanaveden hanaviiniksi ja sitten opetuslapset vetivät lärvit
Aguila Tempranillo Rosé on hyvä ja tyylikäs valinta. Ulkomaalinen nimi sentään eikä mikään Huttunen!
Noin muuten hannibal aika hyvä mutta sen on annettava hengittää joku puoli tuntia jos kaipaa edullisia laadukkaita.
Ei mikään :| Niiden jälkeen et ole kumpaakaan!
Mainoksissa hienoa,todellisuudessa karmea.
Onpa epäisänmaallista juoda viiniä. Korpikuusen kyyneleitä se olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran ruotsinlaivalla ilman omaa hyttiä ja siellä siis myös muita naikkosia. En tajunnut mitä ne etsi kun etsivät Huttusta... mut en muista milloin ja missä mulle selvis että viinidunkka. Nauratti kyllä.
Minun piti googlata, kun en ymmärtänyt mikä yhteys on hanaviinillä ja sanalla Huttunen.
Hanaviini on rahansäästöä ja säästää voimiaan kun ei tarvii raahata lasipulloja eestaas 😄 t. Semisti tyylikäs nainen
Chymoksen kirsikka putoaa ministerille.
Vierailija kirjoitti:
Aguila Tempranillo Rosé on hyvä ja tyylikäs valinta. Ulkomaalinen nimi sentään eikä mikään Huttunen!
https://www.dryckeslaget.com/product/12084/aguila-tempranillo-ros-fille…
Huttunen