Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulosottovelkaa 16 000, ylipainoa 47kg, ikää 40v,onko tässä enää mitään järkeä?

Vierailija
23.05.2024 |

Elää?

No lapset ja mies. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on saman verran opintolainaa, pitäskö munkin olla vetelemässä tyyliin ranteita auki? No ei, hoidat sen pois ja elämä jatkuu. Painoakin voi pudottaa jos vaan haluaa, ei se mikään tuomio ole loppuiäksi. Elämässä on vakavampiakin asioita. 

Vierailija
22/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaa on niin vähän että duunia vaan ja velat maksuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on saman verran opintolainaa, pitäskö munkin olla vetelemässä tyyliin ranteita auki? No ei, hoidat sen pois ja elämä jatkuu. Painoakin voi pudottaa jos vaan haluaa, ei se mikään tuomio ole loppuiäksi. Elämässä on vakavampiakin asioita. 

No kyllä se tuomio on. 10 vuotta yrittänyt laihduttaa, lopulta paino vain nousee.

Ap

Vierailija
24/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki kun vielä henki pihisee. Kattele asunto joka on mahdollisimman halpa tai vaikka kesäksi teltta. Ota työtä mitä saat ja ennenkaikkea lopeta syöminen. Se että nykyhallitus ohjaa rahat veronhelpotuksiin ja maataloustukeen 6 mijardia /v ovat syypäitä ahdinkoosi sillä raha ei riitä kuten hallintoon AVI , KERA, valtion asuntorahoitus jne. Poliittisia ja hyväpalkkaisia tyhjäntoimittajia. SENSUURI iskee.

Vierailija
25/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senaattikiinteistöllä on vuosittain saneerauskohteet jotka korruption kautta joka vuosi samoissa kohteissa eli eurosi menevä paremmin sinne kuin terveyteen. Näin äänestät ja tämäkin sensuroidaan. Koko laitos pitäisi lopettaa.

Vierailija
26/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhänä eläminen ei ole elämisen arvoista. Kysy jos saisit Eutanasian jostain maasta, jonka sen sallii. Muistaakseni jossain maassa saa jos masentunut, niin miksei köyhyys olisi hyvä peruste. 

Vierailija
27/30 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa jo😅. Melkonen lotko

Vierailija
28/30 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuossa jo😅. Melkonen lotko

Niinpä. Pahinta on se,että velka kyllä lyhenee,kun uo ottaa joka palkasta 1/3,mutta paino vaan nousee!!

Kukaan ei siitä ota mitään. 

Ja vanha naama, no sen saa pois 400e pistoksilla.

Mutta läski on ikuista :(

Ap

Vierailija
29/30 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaa 100k, ylipainoa 20kg ja ikää liikaa. Juon viiniä ja selaan vauvaa. Elämä on kohdellut minua hyvin.

Vierailija
30/30 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velkaa 100k, ylipainoa 20kg ja ikää liikaa. Juon viiniä ja selaan vauvaa. Elämä on kohdellut minua hyvin.

Erikoinen näkemys :D