Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pluskokoisille löytyy vaikka miten paljon ihania mekkoja!

Vierailija
23.05.2024 |

Ihmettelin kun se yksi pluskokoinen vaikuttaja valitti ylen jutussa muutama viikko sitten ettei isokokoisille löydy vaatteita.

Olen itse kokoa 48/50 ja tänä keväänä hankkinut paljon ihania mekkoja vaatekaappiini.

Eikä mitään temupaskaa, vaan vastuullisia kotimaisia valmistajia. Esim. Kaikolla on aivan ihania mekkoja, toinen suosikkini on Kude design.

Kyllä niitä isoja kokoja on tarjolla!

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että mekkoja löytyy eikä aina tarvitse pukeutua pitkiin housuihin kesäaikaan.

Isot kaapumekot eivät sovi hoikille ollenkaan. Kotelomekko tai ylhäältä tiukka kellohelmainen on parempi. 

Vierailija
42/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä että mekkoja löytyy eikä aina tarvitse pukeutua pitkiin housuihin kesäaikaan.

Isot kaapumekot eivät sovi hoikille ollenkaan. Kotelomekko tai ylhäältä tiukka kellohelmainen on parempi. 

Eihän tuolla kaikon sivuilla ollut kun xxl kokoisia mekkoja. Mitä täällä huijataan. Ei ne mahdu mun päälle! Hinnatkin ovat liian kalliita mulle, satasen jopa kahden huntin hintaisia!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen löytänyt edullisia Zizzin pitsimekkoja. Noiden koko S vastaa L-kokoa tai XL-kokoa muissa vaatteissa. 

Vierailija
44/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin heti 700 euroa koon 68-70 mekosta, joka olisi suoraa tukevaa puuvilla kangasta ja jossa olisi kyynörpäähän asti hihat ja shortsit hameen alla ettei reidet hankaannu helteellä rikki. Voisi olla vielä siivet selässä että jenkkakahvat ei hylly. 

Kuka alkaisi valmistamaan? 

Vierailija
45/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen löytänyt edullisia Zizzin pitsimekkoja. Noiden koko S vastaa L-kokoa tai XL-kokoa muissa vaatteissa. 

Ei nuo mallit kaikon sivuilla muistuta minua, ryhävalas peilikuvaani. Liian pieniä nuo vaatteet ovat.

Vierailija
46/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaisin heti 700 euroa koon 68-70 mekosta, joka olisi suoraa tukevaa puuvilla kangasta ja jossa olisi kyynörpäähän asti hihat ja shortsit hameen alla ettei reidet hankaannu helteellä rikki. Voisi olla vielä siivet selässä että jenkkakahvat ei hylly. 

Eihän tuon kokoisia ihmisiä ole sentään Suomessa, ainakaan kävelykunnossa. Vai puetko sen jollekin eläimelle, lehmälle?

Vierailija
47/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pluskokoinen on kyllä hauska sana. Sillä koittaa niin sievästi häivyttää sen tosiasian että kyseinen henkilö on ylipainoinen. Ja on nimenomaan naisten käyttämä sana. Jotkut miehet sentään osaavat vitsailla painostaan "kräh kröh on vähän vararavintoa/elintasoa höh-höh!". Mutta samaa en ole koskaan kuullut naiselta. Taitavat silti sisimmässään hävetä ylipainoaan. Ei sitä muuten niin aggressiivisesti ja selkeästi koittaisi peittää sanakikkailuilla.

Vierailija
48/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuon kokoisia ihmisiä ole sentään Suomessa, ainakaan kävelykunnossa. Vai puetko sen jollekin eläimelle, lehmälle?

Eikös tuo vastauksesi ole aika syrjivä. Kyllä on. Minä ainakin.

Vierailija
49/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pluskokoinen on kyllä hauska sana. Sillä koittaa niin sievästi häivyttää sen tosiasian että kyseinen henkilö on ylipainoinen. Ja on nimenomaan naisten käyttämä sana. Jotkut miehet sentään osaavat vitsailla painostaan "kräh kröh on vähän vararavintoa/elintasoa höh-höh!". Mutta samaa en ole koskaan kuullut naiselta. Taitavat silti sisimmässään hävetä ylipainoaan. Ei sitä muuten niin aggressiivisesti ja selkeästi koittaisi peittää sanakikkailuilla.

Niin, tuo on todella epäreilua. Sikarinpilttaja big man miehille, siis todella suurille miehille, löytyy vaatteita dressmannnilta, mutta auta armias, naisille koko 68-70 ei kyllä löydy vaatteita kaupoista. Vain dressmannnilta löytyy.

Vierailija
50/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan termiä pluskokoinen.

Oikea termi on FatFuck.

Vierailija
51/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengenvaarallisten lihavien telttoja voitaisiin kutsua kuoleman teltoiksi jatkossa. Keksikää parempi.

Vierailija
52/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole eläin, vaan ihminen, vaikka kokoni vastaa lehmää tai ryhävalasta. Ja kyllä kävelen. Ja kyllä tarvitsen vaatteita itselleni, vaikka ei niitä kaupoista saakkaan. Töihin ei voi mennä ilman vaatteita.

Vierailija
53/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pienikokoisena löydä mitään kivaa. Olen normaalipainoinen 154 cm. Mekot on aina lyhyitä. Mulla on rumat sääret ja haluaisin polvet peittäviä mekkoja niin ettei helma osu maahan. Ei ole. Kaikki sopivan mittaiset on kokoa XL. 

Jos 154 senttiselle on mekot aina lyhyitä niin nukkekaappi-osastoltako niitä ostat ? 

Luulis että noin pätkälle kaikki mekot olisi liian pitkiä. Tai olet vain trolli.

Vierailija
54/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengenvaarallisten lihavien telttoja voitaisiin kutsua kuoleman teltoiksi jatkossa. Keksikää parempi.

Mekko.

Vierailija
55/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole eläin, vaan ihminen, vaikka kokoni vastaa lehmää tai ryhävalasta. Ja kyllä kävelen. Ja kyllä tarvitsen vaatteita itselleni, vaikka ei niitä kaupoista saakkaan. Töihin ei voi mennä ilman vaatteita.

Mitä työtä tuon kokoinen voi tehdä? Miten olet ajautunut tuon kokoiseksi?

Vierailija
56/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ettei pystytä 3D printtaamaan tai jotenkin muuten tekemään ihan kaikille täysin istuvia vaatteita tähän maailmanaikaan. Ei tämä ole pelkästään isojen ongelma, muutenkaan ihmisten kehot eivät ole valmisvaatteille sopivia. Itselläni on esim pitkä selkä mutta lyhyet jalat tiimalasivartalossa.

Vierailija
57/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä työtä tuon kokoinen voi tehdä? Miten olet ajautunut tuon kokoiseksi?

Aivotyöläinen toimistossa. Hirveä lapsikatras toi kilot ja tupakoinnin lopettaminen. Muuten en mahdu autooni sisään, niin kävelen työmatkat....

Vierailija
58/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pikkuisen pläskinä tykkään sellaisista löysistä vaatteista, joissa on erikoisempia leikkauksia jne. mutta nissä pitäisi olla myös kiristysmahdollisuus esim. vyötäröllä. Toki vöillä voi pelata myös.

Vierailija
59/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä me nyt nähtäisiin se lentävä lehmä kun mekossa pitäisi olla siivetkin.

Vierailija
60/121 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Nanson pellavamekkoja, XXL on liian iso pienelle pluskokoiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän