Ostaako joku halvimpia omenoita?
Kommentit (44)
Hulluja te olette kaikki jotka vänkäävät makuasioista keskenänne. Eri omenalajikkeet ovat erimakuisia ja siihen ei hinnoiteltu vaikuta yhtään. Jokaiselle se omaan suuhun sopiva on se paras jokatapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ida red on tuulipukukansan omena. Ilmankos sitä roudataan suomalaisille.
Tämä on pienipalkkaisten maa.
Vierailija kirjoitti:
Metkaa että ihmiset kyllä ostavat halpoja omenoita, mutta kun niitä antaa ilmaiseksi hakea niin paljon kuin kantaa jaksaa niin ei kelpaa kenellekään. Tälläkin hetkellä 7 omenapuuta täydessä kukassaan joten syksyllä jälleen sama ongelma edessä kun joutuu kantamaan "muutaman ' omenan kompostiin.
Olen huomannut saman ongelman vanhempieni asuinalueella, jossa jotkut laittaa ihan kylttejäkin asiasta portilleen tai naapuruston ilmoitustaululle mainosta. Tuolla alueella näkyy joka pihalla olevan omenapuu jos useampikin, niin eihän siellä kenelläkään tarvetta lisäomenoille ole. Itse asun kerrostalossa joten kiertelen syksyisin omakotitaloalueita keräämässä omenoita joidenkin pihojen edessä olevista koreista, arvostan todella paljon että tuo on mahdollista.
Joskus joku oli jättänyt kerrostalomme aulaan ison säkin omenoita ja lapun "saa ottaa", näin sen aamulla lähtiessäni ja harmittelin kun en ehtinyt jäädä siitä ottamaan. Illalla se oli yhä koskemattomana siinä niin otin sitten koko säkin itselleni :D En millään tajunnut miksei ne kelvannut kenellekään muulle, onko sitten noloa ottaa "almuja". No itse sain monen monta omenapiirakkaa ja muuta herkkua niistä sitten.
Ilmankos sinäkin olet blondi ja hieman...hmm..hapokas.