asioitko nettipankissa, paljonko kuukaudessa pankki perii kuluja?
Kommentit (14)
Olen Nooa Säästöpankin ensimmäisiä jäseniä, enkä vielä koskaan ole joutunut maksamaan nettipalveluistani, vuodesta 2003 asti ilmaista.
Bonuksia jää palvelumaksujen jälkeenkin niin, että niitä saa rahana tilille.
Älkää vaan sanoko, ettei kortitkaan maksa mitään! Mulla menee Visa-electrotista 83 senttiä ja nettipankista 2,50. Kun säästöjä on n. 10 000 euroa saan reilun euron alennusta.
En maksa mitään, enkä myöskään pankkikortista ja MasterCardista!
Sammon tileillä ei ainakaan aikuisten tileiltä mene maksuja per lasku, mutta joku pieni kk-maksu (2 EUR) ehkä menee, jos ei ole riittävästi tilillä taikka velkaa taikka sijoituksia taikka vakuutuksia. Lapsilla minusta on kokonaan ilmainen 5 tapahtumaan/kk asti - ja tämä ei ole varma tieto, mutta ainakaan tähän mennessä en ole heidän tileiltä nähnyt menevän lantin lanttia.
Nordeassa olevan yhdistyksen tilistä saan melkein heppulin: jokaisesta tililtä maksusta ja tilille maksusta (esim. jäsenmaksut) menee 1-0,5 EUR, siis maksaapa yhdistys taikka joku tilittää yhdistyksen tilille. Lisäksi pnkkikortti siellä maksaa jotain 30 EUR ja mistä kaikesta muusta siellä mahdetaankaan maksaa.
Perusmaksu on 3,33 josta vähennettiin esim. viime kuussa 1,14 bonuksena säästöistä (n. 10 000). Silloin kun asuntolainaa vielä oli, ei maksuja mennyt. Olen harkinnut Nooa-pankkia. Tosin Osuuspankin ja Pohjolan kaupassa saatiin vuoden kotivakuutus ilmaiseksi! Ihan hyvä säästö.
Niinpä niin kun teillä on asuntolainaa. Nooapankin nettisivujen mukaan kulut verkkopankista ovat muuten 3 euroa/kk.
Mutta onko velkaa tai talletuksia? Mulla alkoi mennä kun asuntolaina kuivui tyhjiin. Pahimmillaan siis lähes 40 euroa vuodessa.
Pankit on Sampo ja Handelsbanken. Asioin lähes päivittäin.
Asioin monta kertaa kuukaudessa. Usein joka toinen päivä. Ei mene mitään maksuja. Pankki on op.
Siksi vaihdoinkin nordeasta pois kun alkoi tympiä se että käy omalla tilillä omalta koneelta....