Mun tekisi todella mieli valittaa eskariopettajista, jotka suosittelvat minun liikunnallista ja käden taidoissa lahjakasta
lastani kertamaan eskarin sosiaallisten taitojen edistämiseksi. Kuulemma vahingoniloinen, tönii tosia ja menettää itsehillintänsä liian helposti. Miksi kaikkien pitäisi olla kilttejä. Hyvä, että aikakin osaa pitää puolensa mun lapseni.
Síksi mua ärsyttää, että hänen laitetaan samaan sakkiin kuin semmoinen, joka kävelee rollaattorin avulla ja kädessä lieviä pakkoliikkeitä ja vitun opettajat kehuvat niin verbaaliseksi tätä lasta. Omani kerran kärsimättömänä tuuppasi tätä eskaritoveriansa ja joutui rauhoitustilaan luokassa, vaikka ei malttanut odottaa vain vuoroansa.
Kyllä aina pikkulapsia ärsyttää hitaampi toveri.
Tän vuoksi olen katkera kaikesta ja en suostu tosiaan eskarivuoden kertaukseen.
Kommentit (6)
Sosiaaliset taidot ovat toki osa koulukypsyyttä - ei riitä vaikka osais lukea ja laskea. Mutta jos eskarin kertaaminen ei ole sinusta hyvä idea, niin olisko vaihtoehtoja ekaluokissa....
Lapsen paras on kai tärkein - ei anopin tai miehen miellyttäminen
katso peiliin ja ihmettele kun lapsestasi on tulossa yhteiskunnan riesa.
En aio laittaa häntä vammaisen kanssa samalle luokalla, olkoon tämä tiedollisilta taidoita kuinka paljon edellä. Kai nyt teitäkin risoisi, jos lapsen kädessä pakkoliikkeitä. Miksi tuollainen lapsi edes laitettaan terveiden joukkoon. Mua rasittaa nähdä se
on kyllä aika paha juttu. Jää pakkoliikkeet ja rollaatorit kakkoseksi
T yks jolla on lapsia joilla on kielenkehityksen viivettä
Joillekin ihmisille, joskus suorastaan toivon erityislasta, jotta heidän silmänsä aukenisivat, mutta toisaalta taitaa olla totta se, ettei ihmiselle anneta enempää kuin pystyvät kantamaan. Useimmiten perheet, joissa on erityislapsia ovat ihan uskomattoman upeita selviytymään.
Nyt olisi varmaan tarpeen miettiä mitä omassa kasvatuksessa on mennyt pieleen, jos lapsi käyttäytyy huonosti toisia kohtaan.