Suutuin miehelle turhasta, nyt hän pitää mykkäkoulua
Meillä oli pari päivää sitten vuosipäivä. Suutuin päivän aikana miehelle näin jälkikäteen ajateltuna aivan turhasta. Hän toi työpäivän jälkeen kukkia ja illalla vielä tilasi noutoruokaa, mitä emme yleensä arkena edes tilaa. Kukista en siinä mielentilassa kiittänyt ja ruoan jälkeen illalle lähdin sen kummempia sanomatta sänkyyn ja aloin nukkumaan. Eilen tajusin suuttuneeni ihan turhasta ja työpäivien jälkeen yritin jutella miehelleni iloisesti kaikkea kivaa. Miehen vastaanotto oli melko tyly, tai ei siis vastannut oikeastaan mitään, eikä alkanut edes juttelemaan kanssani. Lähti illasta pitkälle pyörälenkille ja kotiin tultua vaan suihku ja iltapala, jonka jälkeen nukkumaan. Ehdotin hänelle seksiä, mutta mies vain tylysti totesi, että häntä väsyttää.
Tiedän, että suutuin turhasta, mutta mielestäni mies vetää homman ihan överiksi. Edes seksi ei kelpaa, eipä ole ennen käynyt näin. Tänä aamuna hän sanoi töihin lähtiessä vaan ns. pakolliset, eikä ole laittanut sen jälkeen edes mitään viestiä. Alkaa ahdistamaan tämä tilanne ja omasta työnteosta ei tule nyt mitään.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Olisit tarjonnut edes kakkosta, niin olis voinu heltyä
Perspanohullukin ilmestyi lässyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvitellä seksillä. Toisinsanoen olet sellainen jolle seksi on väline kontrollointiin.
Eli nainen.
Nyt olen ymmälläni! Ajattelin, että täältä saisi hieman tukea ja ymmärrystä, mutta aletaan tällä tavalla maalittamaan! Myönnän, että ylireagoin ja suutuin turhasta, kun luulin, ettei mies muista vuosipäiväämme. Olen vaan persoona, jolla mielentila ei muutu sormia napsauttamalla, enkä halua feikata tunteitani. Mutta eihän tämä tilanne nyt täysin minun vika ole, koska mieshän tässä nyt kiukuttelee, en minä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen ymmälläni! Ajattelin, että täältä saisi hieman tukea ja ymmärrystä, mutta aletaan tällä tavalla maalittamaan! Myönnän, että ylireagoin ja suutuin turhasta, kun luulin, ettei mies muista vuosipäiväämme. Olen vaan persoona, jolla mielentila ei muutu sormia napsauttamalla, enkä halua feikata tunteitani. Mutta eihän tämä tilanne nyt täysin minun vika ole, koska mieshän tässä nyt kiukuttelee, en minä!
Ap
Eihän nyt hyvänenaika mikään voi koskaan ollakaan sinun vikasi, olethan Pyhää sukipuolta!
Vierailija kirjoitti:
Ap
No et oikeasti voi olla tosissasi. Siis suutuit siitä, että luulit, ettei mies muista vuosipäiväänne, mutta muisti oikein kivasti, ja jostain kumman syystä sinä et siitä ilahtunut. "mielentila ei muutu normia napsauttamalla "wtf. Muuten, miten sinä muistit vuosipäiväänne?
Ja kyllä, pilasit teidän vuosipäivän, ja mitätöit miehen huomionosoitukset ja jostain kumman syystä et voi edes anteeksi pyytää. Ja ihmettelet että miksi mies mököttää ja on loukkaantunut.
Ei tainnut olla sinulta ihan ensimmäisen kerta myöskään tuollaista loukkaavaa käytöstä? Oudointa on, ettet tunnut tajuavan kuinka ikävästi käyttäydyt, ja oletat, että toinen vain leppyisi ihan itsestään, eikä olisi oikeutta olla loukkaantunut. Miten oikeasti sulle ei tullut ilmeisesti edes mieleen pyytää anteeksi. Kyllä, tämä on ihan sinun oma vikasi. MIes on syystä loukkaantunut. Pyydä anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No et oikeasti voi olla tosissasi. Siis suutuit siitä, että luulit, ettei mies muista vuosipäiväänne, mutta muisti oikein kivasti, ja jostain kumman syystä sinä et siitä ilahtunut. "mielentila ei muutu normia napsauttamalla "wtf. Muuten, miten sinä muistit vuosipäiväänne?
Ja kyllä, pilasit teidän vuosipäivän, ja mitätöit miehen huomionosoitukset ja jostain kumman syystä et voi edes anteeksi pyytää. Ja ihmettelet että miksi mies mö
No se mies nyt on kuitenkin vain valkoinen heteropatriarkaallinen sortaja joten hänen syytänsä oikeastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eihän nyt hyvänenaika mikään voi koskaan ollakaan sinun vikasi, olethan Pyhää sukipuolta!
Kuulehan, ei se sukupuoli tuossa huonosti käyttäytynyt, vaan ihan kyseinen yksilö. Menehän naisvihoinesi matkoihisi. Eiköhän ihan jokainen tunne niin miehiä kuin naisiakin, jotka ovat perseilleet.
Toivottavasti mies tajuaa erota koska et kadu yhtään. Ei sun miehenkään tunnetilat vaihdu sormia napsauttamalla tai pi.lua tarjoamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja kyllä, pilasit teidän vuosipäivän, ja mitätöit miehen huomionosoitukset ja jostain kumman syystä et voi edes a
"No se mies nyt on kuitenkin vain valkoinen heteropatriarkaallinen sortaja joten hänen syytänsä oikeastaan."
Ai, tämä taisi ollakin joku trollialoitus, missä juuri - nainen - käyttäytyy ikävästi ja odotettiin jotain komppaavia kommentteja, mutta niitä ei tullutkaan yhtäkään...
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mies tajuaa erota koska et kadu yhtään. Ei sun miehenkään tunnetilat vaihdu sormia napsauttamalla tai pi.lua tarjoamalla.
Ihan tutkitusti miehet eivät ole yhtä tunteellisia kuin naiset. Johtuu mm. hormooneista. Ei mieheni ole aikaisemmin näin tehnyt ja varsinkaan ei ole seksistä kieltäytynyt. Siksi tilanne on ahdistava.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuulehan, ei se sukupuoli tuossa huonosti käyttäytynyt, vaan ihan kyseinen yksilö. Menehän naisvihoinesi matkoihisi. Eiköhän ihan jokainen tunne niin miehiä kuin naisiakin, jotka ovat perseilleet.
Mitämitä?! Yksilö, mikä se on? Anteeksi meidän kollektiivisten aatteiden opetuksissa ei puhuttu sellaisesta mitään. Tiedän vain sortajat ja sorretut, vain joukkoja ja kollektiiveja.
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Olen vaan persoona, jolla mielentila ei muutu sormia napsauttamalla, enkä halua feikata tunteitani." Voi en halua edes tietää, mitä muuta kaikkea sun pesoonaasi sisältyy, millä oikeutat toista satuttavan egoistisen käyttäytymisen. Pitäistkö harrastaa vähän nyt vähän itsetutkiskelua, aiheena erityisesti oma itsekkyys sekä kyky asettua toisen asemaan.
Tilanne on täysin vikasi ja mies ihan oikeutetusti loukkaantunut.
Nöyrryin ja päätin ottaa askeleen kohti mieheni lepyttämistä. Lähetin viestin, jossa sanoin sorry siitä tiistaista. Meni melkein vartti kunnes mies peukutti viestiä, vaikka näkyi, että oli lukenut viestin heti. Siis ei mitään muuta vastausta kuin peukutus!!! Olisin nyt ajatellut sentään, että hän olisi myös pahoitellut omaa käytöstään ja ymmärtänyt, miltä minusta on tuntunut eilisestä lähtien.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tutkitusti miehet eivät ole yhtä tunteellisia kuin naiset. Johtuu mm. hormooneista. Ei mieheni ole aikaisemmin näin tehnyt ja varsinkaan ei ole seksistä kieltäytynyt. Siksi tilanne on ahdistava.
Ap
No taisi miehellä tulla raja vastaan nyt. Sulla taisi tulla aika miettiä vähän omaa käytöstäs. Tunteellinen on eria asia kuin itsekäs ja ilkeä.
Hyvä ettei mies tällä kertaa enää kuitannut sun ikävää käytöstä seksillä.
Vierailija kirjoitti:
Nöyrryin ja päätin ottaa askeleen kohti mieheni lepyttämistä. Lähetin viestin, jossa sanoin sorry siitä tiistaista. Meni melkein vartti kunnes mies peukutti viestiä, vaikka näkyi, että oli lukenut viestin heti. Siis ei mitään muuta vastausta kuin peukutus!!! Olisin nyt ajatellut sentään, että hän olisi myös pahoitellut omaa käytöstään ja ymmärtänyt, miltä minusta on tuntunut eilisestä lähtien.
Ap
Olet kyllä harvinaisen surkea trolli. Ihan tosi, näissä jutuissa vähemmän on enemmän. Överiksi vetämällä tulos on huono.
Mitä sinä olit hommannut vuosipäivälahjaksi miehelle? Et mitään? Odotit vain lahjuksia mieheltä ja ajattelit sitten korvata sen seksillä vai?
Nyt kunnon anteeksipyyntö ja keskustelu miehen kanssa asiasta. Voi olla, että ensi vuosipäivää vietät yksin.
Aloitus on niin lapsellista tekstiä, että epäilen provoksi.
Siltä varalta, että se on totta, neuvot: AP:lle mennä vielä rauhassa kasvamaan aikuiseksi ja hakea tarvittaessa ammattiapua.
Miehelle: Taputella tämä suhde ja viedä jatkossa kukat ja lahjat toiseen osoitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ap
no niin provohan tämä nyt sitten taisi tosiaan olla, mutta leikitään nyt vielä.
Miehellä ei ole aihetta pahoitteluun. Saat olla onnellinen, jos anteeksiyyntö edes riittää, jos tämä on ollut tapasi toimia aiemminkin.
Mies ymmärtää kyllä tarpeeksi, siis sen, että käytöksesi on kurjaa, muuta hänen ei nyt asiasta tarvikaan ymmärtää.
Olisit nyt edes yrittänyt keksiä, että mistä suuttuit.