Suutuin miehelle turhasta, nyt hän pitää mykkäkoulua
Meillä oli pari päivää sitten vuosipäivä. Suutuin päivän aikana miehelle näin jälkikäteen ajateltuna aivan turhasta. Hän toi työpäivän jälkeen kukkia ja illalla vielä tilasi noutoruokaa, mitä emme yleensä arkena edes tilaa. Kukista en siinä mielentilassa kiittänyt ja ruoan jälkeen illalle lähdin sen kummempia sanomatta sänkyyn ja aloin nukkumaan. Eilen tajusin suuttuneeni ihan turhasta ja työpäivien jälkeen yritin jutella miehelleni iloisesti kaikkea kivaa. Miehen vastaanotto oli melko tyly, tai ei siis vastannut oikeastaan mitään, eikä alkanut edes juttelemaan kanssani. Lähti illasta pitkälle pyörälenkille ja kotiin tultua vaan suihku ja iltapala, jonka jälkeen nukkumaan. Ehdotin hänelle seksiä, mutta mies vain tylysti totesi, että häntä väsyttää.
Tiedän, että suutuin turhasta, mutta mielestäni mies vetää homman ihan överiksi. Edes seksi ei kelpaa, eipä ole ennen käynyt näin. Tänä aamuna hän sanoi töihin lähtiessä vaan ns. pakolliset, eikä ole laittanut sen jälkeen edes mitään viestiä. Alkaa ahdistamaan tämä tilanne ja omasta työnteosta ei tule nyt mitään.
Kommentit (55)
Ei kukaan jaksa tuollaista pienestä suuttujaa! Et edes kukkasilla leppynyt. Tämä oli lopun alkua. Mies eroaa sinusta ja hyvä niin. Meille muille kelpaa mies joka ostaa kukkasia.
Joillekkin naisille on aikalailla hämmästyksen aihe se että mieskin on ihminen.
Vau kuinka et huomaa sanojasi että mies muka vetää överiksi kun mitäs sinä itse teit juuri aikaisemmin kun suutuit turhasta ja mökötit. Niin tekopyhää.
Oli viimeinen kerta kun mies toi kukkia.
mielentila! mielentila! Mikä voi olla noin että mielentila kestää koko hiton päivän! MIKSI edes sitten läksit mukaan syömään kun pitää nokka nurpallaan painua sitte pehkuihin!
Vielä ihmettelet että ukkos murjottaa!
Mielentila on housuissas, suuttuneelle seksiä joopajoo...
ANna mun kaik kestää!
Vierailija kirjoitti:
Oli viimeinen kerta kun mies toi kukkia.
aattele, SINÄ kiukuttelit joutavasta ja MIES toi kukkia!
Toisinpäin se ois pitänyt mennä!
Kunnollinen anteeksipyyntö olisi paikallaan. Ei tuommoisia juttuja nyt vaan lakaista maton alle iloisesti rupattelemalla.
Vähän voisit sitä omaakin käytöstäsi miettiä. Perinteisesti sitten yritetään hyvitellä seksillä.
provohan tämä, kun et maininnut edes pyytäneesi anteeksi mieheltä turhaa suuttumista ja siitä johtunutta tylyä käytöstä
Yritit jutella iloisesti miehellesi kaikkea kivaa? Annas kun arvaan: anteeksi et kuitenkaan pyytänyt? Pahoitellut käytöstäsi ja vuosipäivän pilaamista?
Toivotaan että miehesi älyää tehdä omat johtopäätöksensä ja viettää seuraavan vuosipäivänsä sellaisen ihmisen kanssa joka ei kohtele häntä kuin saastaa.
Kyllä saa olla kiitollinen, että omassa elämässä ei ole ap:n kaltaista kivirekeä.
Vierailija kirjoitti:
provohan tämä, kun et maininnut edes pyytäneesi anteeksi mieheltä turhaa suuttumista ja siitä johtunutta tylyä käytöstä
Etkö lukenut kunnolla, pyysihän, tarjosi tussua
Et sanonut, että olisit edes pyytänyt anteeksi....
Ja mistä alunperin ylipäätään olit suuttunut? Mies aiheesta loukkaantunut, (tosin mykkäkoulu on kuitenkin mielestäni vähän eri asia kuin tuollainen loukkantumisen osoittaminen).
Typerää sinulta vain jutella niita näitä kivoja pahoittelematta, kun olet toiminut noinkin ikävästi vuosipäivänä. Oletko edes pahoillasi että satutit toista, vai vaan omasta puolestasi kun mies ei nyt huomioi...
Hyvitellä seksillä. Toisinsanoen olet sellainen jolle seksi on väline kontrollointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö lukenut kunnolla, pyysihän, tarjosi tussua
Anteeksi ei pyydetä tarjoamalla tussua vaan sanomalla anteeksi, käyttäydyin todella typerästi, olen pahoillani.
Seksin "tarjoaminen" miehelle tuossa tilanteessa oli itse asiassa todella typerä liike. Ihan kuin seksi olisi joku palkinto miehelle että sietää ap:n kiukuttelua.
Olisit tarjonnut edes kakkosta, niin olis voinu heltyä
Ap on näitä jotka tekevät aloituksen jossa ei kerrota yhtään mitään ja silti odotetaan vastauksia.
Tottakai sillä pitkän pyörälenkin päätteeksi väsyttää. Minun puoliso kans luulee, et jaksan heti muhinoida 12 tunnin fyysisen työvuoron jälkeen vaikka olen väsyny ja puhki.
En nyt kyllä tuosta saanut selvää mikä sen suuttumisen aiheutti.