Onko niin että mies laittaa viestiä jos on kiinnostunut vielä?
Kun oon tavannut yhtä miestä. Ei viime kerralla sovittu uutta tapaamista, ei olla aiemminkaan sovittu. Eilen kysyi myöhään illalla miten päivä mennuyt johon laitoin että hyvin. Se jäi sitten siihen. Vastasi vielä hymiöllä. Nyt en tiedä mitä teen? Laittaisiko viestin vai onko liikaa yrittämistä?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Nyt älä tee enää mitään! Nyt sen miehen on vaan otettava itseään niskasta kiinni ja tehtävä jotain jos ei ole täysin uuno.
Mies teki jo, nainen ei osoittanut mitään kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitteko mitään vielä itse?
Ap
Homma on vielä pelastettavissa. Toivota huomenta ja hyvää päivää. Myöhemmin voit kysyä miten päivä on mennyt.
Tässä hyvä suunnitelma! Teepä noin ap. Virheitä sattuu kaikille. Tapailun alkua voi niin jännittää, että ei toimi optimaalisesti. Sinun pitää olla rohkea, muttei hyökkäävä.
Jos olisin kiinnostunut ihmisestä ja hän vastaisi kuten sinä vastasit, olettaisin ettei juttu ole etenemässä mihinkään ja jatkaisin eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on huonosti lukeva ja kirjoittava mies, jolla oli tapana saada epävarmuuksissaan raivareita ja kadota viikoiksi. Sitten kuitenkin, joka ikinen kerta, pieni sormenkoukistus (Whatsapp-viesti tai moikkaus livenä) riitti ja hän kipitti kiitollisena takaisin.
Nyt tuosta on päästy eteenpäin ja mies on kouluttanut itseään olemaan ihmisiksi. Hän ei saa enää 5-vuotisraivareita eikä käyttäydy kuin pikkulapsi vaan kertoo mulle, jos jokin painaa mieltä. Sitten nojataan toisiimme ja ymmärretään toinen toisemme väsymystä ja mielentilaa jne ja jatketaan eteenpäin kuin aikuiset.
Siihen meni vuosi. Oletko valmis kouluttamaan miestä vuoden tai pitemmän aikaa, että hänestä tulee kokonainen, tunne-elämältään ja vuorovaikutukseltaan normaali ihminen?
Eiköhän tässä lähinnä ap kaipaisi koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaikea ymmärtää mutta näyttää siltä että - oli miehen ikä mikä tahansa - niin kun on tosi kyseessä eli ihastunut tai jotain niin niillä on niin kusi sukassa että eivät saa kirjoitettua edes ok... Ei mitään tietoa miten tämmöisiä käsitellä... Näyttää siltä että joidenkin sellaisten fantasiat kuitenkin pyörivät täällä palstalla... käyttäytyvät vanhat miehet kuin pikkupojat (vaikka onhan se aika suloista ja tuotaa toivottavasti jonkunlaista hupiakin co-palstalaisille...)
Täällä eräs odottaa jo pukumiestä oikein istuvassa puvussa joka tarjoaa treffit ja tulee vielä paketin kanssa jossa joku sormus... suunnittelee ulkomaanmatkoja ja uutta hääyötä, mutta pelkää että on niin kusi sukassa että ratkeaa viikon juomisputkeen kun ei saa sanaakaan suusta, ostaa bikineitä ja tutkiskeleen kokoja ja muuta tämmöstä mukavaa... ETTEKÖ MUKA OLE HUOMANNEET?
Viesti olisi k
AI SIIS SULLA MÄTTÄÄ LUETUNKIN YMMÄRTÄMINEN? Millä tasolla olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaikea ymmärtää mutta näyttää siltä että - oli miehen ikä mikä tahansa - niin kun on tosi kyseessä eli ihastunut tai jotain niin niillä on niin kusi sukassa että eivät saa kirjoitettua edes ok... Ei mitään tietoa miten tämmöisiä käsitellä... Näyttää siltä että joidenkin sellaisten fantasiat kuitenkin pyörivät täällä palstalla... käyttäytyvät vanhat miehet kuin pikkupojat (vaikka onhan se aika suloista ja tuotaa toivottavasti jonkunlaista hupiakin co-palstalaisille...)
Täällä eräs odottaa jo pukumiestä oikein istuvassa puvussa joka tarjoaa treffit ja tulee vielä paketin kanssa jossa joku sormus... suunnittelee ulkomaanmatkoja ja uutta hääyötä, mutta pelkää että on niin kusi sukassa että ratkeaa viikon juomisputkeen kun ei saa sanaakaan suusta, ostaa bikineitä ja tutkiskeleen kokoja ja muuta tämmöstä mukavaa... E
AI SIIS SULLA MÄTTÄÄ LUETUNKIN YMMÄRTÄMINEN? Millä tasolla olet?
Muista lääkkeet tänäkin aamuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vastasit että "hyvin" ja that's it... no ei ihme jos ei miestä kiinnosta
Kyllä tuosta olisi mies voinut jatkaa keskustelua helposti.
Mutta miksi se on vain miehen tehtävä? Olen nainen, ja ap:n kaltaiset ihmiset on tosi raskaita tutustuttavia. Keskusteleminen on kuin kivirekeä vetäisi. Sitten luovutan ja jälkikäteen kuulen kuinka vaikutin mukavalta tyypiltä ja harmi kun ei olla enää juteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi se on vain miehen tehtävä? Olen nainen, ja ap:n kaltaiset ihmiset on tosi raskaita tutustuttavia. Keskusteleminen on kuin kivirekeä vetäisi. Sitten luovutan ja jälkikäteen kuulen kuinka vaikutin mukavalta tyypiltä ja harmi kun ei olla enää juteltu.
Itse ainakin sytyn miehestä joka liidaa, kautta aikain se on ollut mies joka "jahtaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin sytyn miehestä joka liidaa, kautta aikain se on ollut mies joka "jahtaa"
Meitä on moneksi. Minusta tuosta jatkaminen ei olisi liidaamista vaan epätoivoa. Mua ällöttää miehet jotka ei ymmärrä lopettaa ilman että pitää olla töykeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on moneksi. Minusta tuosta jatkaminen ei olisi liidaamista vaan epätoivoa. Mua ällöttää miehet jotka ei ymmärrä lopettaa ilman että pitää olla töykeä.
En tarkoittanutkaan tuota tilannetta vaan vastasin yleisesti tuohon "miehen tehtävään". Tässä tilanteessa tietenkin naisen olisi jotain pitänyt sanoa, pelkkä hyvin on aika kylmä.
Älä pahoittele mutta laita joku vuolassanaisempi viesti tänään! Tai voit sanoa että sorry olin väsynyt eilen, tänään pirteämpi, mites sinulla menee?
Vierailija kirjoitti:
Älä pahoittele mutta laita joku vuolassanaisempi viesti tänään! Tai voit sanoa että sorry olin väsynyt eilen, tänään pirteämpi, mites sinulla menee?
Jos väsymys on syy siihen että tulee kylmää tekstiä niin kuka nyt sellaisen kumppanin haluaa? Jatkossa on luvassa vastaavaa käytöstä ja jopa pahenevaa sellaista kun alun into häviää,, ei jatkoon
Ei se kuule ole kovin helppoa miehenä arvata mikä olisi se oikea tapa kommunikoida. Minä viestittelin jonkin aikaa puolitutun naisen kanssa. Sitten sain yllytettyä hänet tapaamiseen, joka meni mielestäni hyvin. Sanoin sen lopuksi, että olisi kiva tavata näissä merkeissä toistekin, ilmoitathan jos sopiva hetki tulee (hänellä oli aika paljon menoja, jonka vuoksi toteutuneen kerrankin kanssa oli säätämistä). Tämän jälkeen vielä viestiteltiin jonkin kerran kiitokset viimeisistä ja jäin odottelemaan, palaisiko nainen seuraavaan tapaamiseen. Olinhan selvästi jättänyt pallon sen osalta hänelle, ja yli-innokkuus ja roikkuminenkin kuulemma on naisille varoitusmerkki. No eipä enää kuulunut mitään ja vieläkin mietityttää, oliko nainen sittenkin näitä, jotka elävät "mies kyllä ottaa yhteyttä" periaatteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa itse yhteyttä jos on kiinnostunut sinusta
No mutta miksi alunalkaen laittoi mitään illalla?
Ap
Ehkä hän ei halua olla niin epäkohtelias, että jättäisi kokonaan vastaamatta viestiisi. Mutta samaan aikaan hän ei kuitenkaan koe voimakasta kiinnostusta sinua kohtaan, joten vastasi vain hyvin lyhyesti.
Tämä siis vain arvailua, en tietenkään tiedä varmasti mitä tämän miehen päässä liikkuu.
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa itse yhteyttä jos on kiinnostunut sinusta
No mutta miksi alunalkaen laittoi mitään illalla?
Ap
Ehkä hän ei halua olla niin epäkohtelias, että jättäisi kokonaan vastaamatta viestiisi. Mutta samaan aikaan hän ei kuitenkaan koe voimakasta kiinnostusta sinua kohtaan, joten vastasi vain hyvin lyhyesti.
Tämä siis vain arvailua, en tietenkään tiedä varmasti mitä tämän miehen päässä liikkuu.
N41
Mies laittoi kysymyksen, jonka oli tarkoitus herättää vireille keskustelu. Keskustelun tunnelmasta hän olisi voinut päätellä, kannattaako naiselle ehdottaa seuraavaa tapaamista. Jos nainen olisi viitsinyt vastata kysymykseen ajatuksella ja ehkä jopa kysellä vastakuulumiset mieheltä, se viestisi että nainen kokee yhteydenpidon mieheen ja hänet ihmisenäkin kiinnostavana. Mutta kun nainen lopetti minimivastauksella tarkoituksellisen oloisesti keskustelun alkuunsa, vaikutelmaksi jää mies on naiselle aika lailla EVVK tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan yhtä helposti nainen voi itse aloittaa keskustelun jos on miehestä kiinnostunut
No niin. Pallo on nyt ap:llä. Jos haluaa osoittaa että on sittenkin kiinnostunut (vastoin kuin mitä elisellä viestittelyllään - anteeksi yhden sanan yhdeällä viestillä - antoi ymmrtää), niin ap voi nyt olla aloitteellinen viestin littamisessa. Ja ehdottaa vaikka tapaamistakin.
Miksi ihmeessä ap ei jatkanut edes miehen hymiön jälkeen juttua, olisi avannut parilla lauseella oman päivänsä puuhia ja kysynyt miehen kuulumisia takaisin. Jos on kiinnostunut miehestä. Ja olihan se viestittly siitä voinut jatkuakin sitten vielä johonkin. Mutta niinkuin joku sanoi, asia voi hyvinkin olla vielä pelastettavissa, jos esim. tänään osoittaa jonkinnäköistä mielenkiintoa miehen suuntaan. Saattaahan mieskin vielä koittaa jotakin, mutta en kyllä enää sen varaan laskisi. Tuo pelkkä "hyvin" sisälsi mielestäni kyllä viestin "ei ole mielenkiintoa sinua kohtaan".
Vierailija kirjoitti:
Ei se kuule ole kovin helppoa miehenä arvata mikä olisi se oikea tapa kommunikoida. Minä viestittelin jonkin aikaa puolitutun naisen kanssa. Sitten sain yllytettyä hänet tapaamiseen, joka meni mielestäni hyvin. Sanoin sen lopuksi, että olisi kiva tavata näissä merkeissä toistekin, ilmoitathan jos sopiva hetki tulee (hänellä oli aika paljon menoja, jonka vuoksi toteutuneen kerrankin kanssa oli säätämistä). Tämän jälkeen vielä viestiteltiin jonkin kerran kiitokset viimeisistä ja jäin odottelemaan, palaisiko nainen seuraavaan tapaamiseen. Olinhan selvästi jättänyt pallon sen osalta hänelle, ja yli-innokkuus ja roikkuminenkin kuulemma on naisille varoitusmerkki. No eipä enää kuulunut mitään ja vieläkin mietityttää, oliko nainen sittenkin näitä, jotka elävät "mies kyllä ottaa yhteyttä" periaatteen mukaan.
Ymmärrän. Voin kertoa että samat epäselvyydet vaivaavat myös naisten välisiä kaverisuhteita. Olen alkanut ajatella, että ehkä ne hankaluudet ovat merkki jostakin. Jos viestintä on vaikeaa jo alussa, ehkä olemme niin erilaisia että ystävyys tai parisuhdekin olisi kovan työn takana.
" Olen alkanut ajatella, että ehkä ne hankaluudet ovat merkki jostakin. Jos viestintä on vaikeaa jo alussa, ehkä olemme niin erilaisia että ystävyys tai parisuhdekin olisi kovan työn takana. "
Minä olen jo pitkään ajatellut näin. Tinderin kautta tapasin ihmisiä, joilla oli joko samanlainen tai erilainen kommunikointityyli kuin minulla. Poikkeuksetta treffit olivat paljon antoisampia niiden kanssa, jotka tuntuivat jo viestittelyvaiheessa olevan kanssani samalla sivulla. Jos taas kommunikointi oli jo sovelluksessa tavalla tai toisella hankalaa, oli se sitä livenäkin. Harvoin löytyy ihminen jonka kanssa kaikki heti sujuu, mutta siitä huolimatta en muiden kanssa enää lähtisi tutustumaan pidemmälle. N
Nyt älä tee enää mitään! Nyt sen miehen on vaan otettava itseään niskasta kiinni ja tehtävä jotain jos ei ole täysin uuno.