Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko niin että mies laittaa viestiä jos on kiinnostunut vielä?

Vierailija
23.05.2024 |

Kun oon tavannut yhtä miestä. Ei viime kerralla sovittu uutta tapaamista, ei olla aiemminkaan sovittu. Eilen kysyi myöhään illalla miten päivä mennuyt johon laitoin että hyvin. Se jäi sitten siihen. Vastasi vielä hymiöllä. Nyt en tiedä mitä teen? Laittaisiko viestin vai onko liikaa yrittämistä?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on taipumusta vastata pitkiinkin viesteihin yksisanaisesti. "ok", "hyvin". Se tuo tunteen että on vain vastattu jotain kun on pakko vastata eikä ole aitoa intoa keskusteluun. Muutama yksisanainen vastaus ja unohtuu että on edes keskustellut.

T:M

Oma teini tekee tuota, mutta en hyväksyisi aikuiselta vastaavaa kommunikointia. Miettikää tilanne puhelimessa tai livenä, olisiko normaalia??

Vierailija
22/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tosiaankaan pahoittele etkä laita enää viestiä. Nolo tyrkky. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea ymmärtää mutta näyttää siltä että - oli miehen ikä mikä tahansa - niin kun on tosi kyseessä eli ihastunut tai jotain niin niillä on niin kusi sukassa että eivät saa kirjoitettua edes ok... Ei mitään tietoa miten tämmöisiä käsitellä... Näyttää siltä että joidenkin sellaisten fantasiat kuitenkin pyörivät täällä palstalla... käyttäytyvät vanhat miehet kuin pikkupojat (vaikka onhan se aika suloista ja tuotaa toivottavasti jonkunlaista hupiakin co-palstalaisille...)

Täällä eräs odottaa jo pukumiestä oikein istuvassa puvussa joka tarjoaa treffit ja tulee vielä paketin kanssa jossa joku sormus... suunnittelee ulkomaanmatkoja ja uutta hääyötä, mutta pelkää että on niin kusi sukassa että ratkeaa viikon juomisputkeen kun ei saa sanaakaan suusta, ostaa bikineitä ja tutkiskeleen kokoja ja muuta tämmöstä mukavaa...  ETTEKÖ MUKA OLE HUOMANNEET?

Viesti olisi kiva... vaikka jostain prepäidistä joku pikkutuhma... MUT EI USKALLA!!! EI... 

Vierailija
24/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: No, miten sun päivä on mennyt?

Nainen: Hyvin

Mies: :)

Vierailija
25/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies on oikeasti kiinnostunut, se on kuin räkäpallo: Juuri kun luulit päässeesi siitä eroon, se tulee jostain uudestaan näkyviin.

Nauroin. :D Totta.

Vierailija
26/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on huonosti lukeva ja kirjoittava mies, jolla oli tapana saada epävarmuuksissaan raivareita ja kadota viikoiksi. Sitten kuitenkin, joka ikinen kerta, pieni sormenkoukistus (Whatsapp-viesti tai moikkaus livenä) riitti ja hän kipitti kiitollisena takaisin.

Nyt tuosta on päästy eteenpäin ja mies on kouluttanut itseään olemaan ihmisiksi. Hän ei saa enää 5-vuotisraivareita eikä käyttäydy kuin pikkulapsi vaan kertoo mulle, jos jokin painaa mieltä. Sitten nojataan toisiimme ja ymmärretään toinen toisemme väsymystä ja mielentilaa jne ja jatketaan eteenpäin kuin aikuiset.

Siihen meni vuosi. Oletko valmis kouluttamaan miestä vuoden tai pitemmän aikaa, että hänestä tulee kokonainen, tunne-elämältään ja vuorovaikutukseltaan normaali ihminen?

Vierailija
27/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiinnostunut oikeasti? Sitten soitat ja pahoittelet tympeää vastaustasi vedoten vaikka väsymiseen ja kysyt, kuuntelet ja rakennat keskustelua ja ilmaise haluavasi tapaaminen. 

Vierailija
28/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on taipumusta vastata pitkiinkin viesteihin yksisanaisesti. "ok", "hyvin". Se tuo tunteen että on vain vastattu jotain kun on pakko vastata eikä ole aitoa intoa keskusteluun. Muutama yksisanainen vastaus ja unohtuu että on edes keskustellut.

Eikö tuo ole juuri klassinen naisen tapa ilmoittaa, että homma ei kiinnosta? Sun pitää se vain itse tulkita. Naiset ei koskaan vastaa selkokielellä, että "Hauskaa loppuelämää Sulle". Vaan juurikin tuolla tavalla kryptisesti. Ehkä se kryptisyys säilyttää hommassa jonkinlaisen takaportin? Kun ei ole sanonut ehdottomasti ei, niin se jättää mahdollisuuden painaa jotain emotionaalista Undo-näppäintä?

Vierailija
29/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten tullut mieleen kysyä takaisin miten hänellä on päivä mennyt? Hitsi että ärsyttää tuollaiset keskustelukyvyttömät ihmiset, joita on omallekin kohdalleni valitettavasti sattunut. 

Eli tää on tässä. Siirrynkö eteenpäin vai laitanko nyt jotain ja pahoittelen eilistä?

Ap

Laita viesti että sori, olin eilen tosi väsynyt niin en ollut juttutuulella. Millainen päivä sulla oli?

Vierailija
30/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on huonosti lukeva ja kirjoittava mies, jolla oli tapana saada epävarmuuksissaan raivareita ja kadota viikoiksi. Sitten kuitenkin, joka ikinen kerta, pieni sormenkoukistus (Whatsapp-viesti tai moikkaus livenä) riitti ja hän kipitti kiitollisena takaisin.

Nyt tuosta on päästy eteenpäin ja mies on kouluttanut itseään olemaan ihmisiksi. Hän ei saa enää 5-vuotisraivareita eikä käyttäydy kuin pikkulapsi vaan kertoo mulle, jos jokin painaa mieltä. Sitten nojataan toisiimme ja ymmärretään toinen toisemme väsymystä ja mielentilaa jne ja jatketaan eteenpäin kuin aikuiset.

Siihen meni vuosi. Oletko valmis kouluttamaan miestä vuoden tai pitemmän aikaa, että hänestä tulee kokonainen, tunne-elämältään ja vuorovaikutukseltaan normaali ihminen?

Aapeehän tässä on ollut tyly eikä mies. Mitä sekoilet?

Vierailija
31/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan te miehet teette ja kuvittelette, ettei naisella ole muutakaan tekemistä kuin vastailla teidän kliseisiin ja hymiöihin. Sori, useimmilla naisilla on hiton paljon muuta: työt, lapset, opinnot, harrastukset, itsestä huolehtiminen ja lepo.

Sitähän on työttömän ja lapsettoman körmyn täysin mahdotonta ymmärtää, kun itsestä huolehtiminen ja työ on parranajo kerran viikossa ja paskalla käynti.

Vierailija
32/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole juuri klassinen naisen tapa ilmoittaa, että homma ei kiinnosta? Sun pitää se vain itse tulkita. Naiset ei koskaan vastaa selkokielellä, että "Hauskaa loppuelämää Sulle". Vaan juurikin tuolla tavalla kryptisesti. Ehkä se kryptisyys säilyttää hommassa jonkinlaisen takaportin? Kun ei ole sanonut ehdottomasti ei, niin se jättää mahdollisuuden painaa jotain emotionaalista Undo-näppäintä?

Miehet ei vastaa mitään vaan katoaa

Vierailija
33/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis kiinnostunut mistä? Jos se haluaa vain sun reikää niin kuulet siitä varmasti. 

Vierailija
34/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO: JA HÄH!!!

Vierailija
35/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan te miehet teette ja kuvittelette, ettei naisella ole muutakaan tekemistä kuin vastailla teidän kliseisiin ja hymiöihin. Sori, useimmilla naisilla on hiton paljon muuta: työt, lapset, opinnot, harrastukset, itsestä huolehtiminen ja lepo.

Sitähän on työttömän ja lapsettoman körmyn täysin mahdotonta ymmärtää, kun itsestä huolehtiminen ja työ on parranajo kerran viikossa ja paskalla käynti.

Jep semmoset harhat tänään.

Vierailija
36/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies on oikeasti kiinnostunut, se on kuin räkäpallo: Juuri kun luulit päässeesi siitä eroon, se tulee jostain uudestaan näkyviin.

En osaa samaistua. Suosittelen opettelemaan niistämään nenän niiskuttamisen sijasta.

Vierailija
37/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kummaa? Ei varmaan kannata deittailla jos ei ole aikaa edes joskus viestitellä.

Vierailija
38/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikea ymmärtää mutta näyttää siltä että - oli miehen ikä mikä tahansa - niin kun on tosi kyseessä eli ihastunut tai jotain niin niillä on niin kusi sukassa että eivät saa kirjoitettua edes ok... Ei mitään tietoa miten tämmöisiä käsitellä... Näyttää siltä että joidenkin sellaisten fantasiat kuitenkin pyörivät täällä palstalla... käyttäytyvät vanhat miehet kuin pikkupojat (vaikka onhan se aika suloista ja tuotaa toivottavasti jonkunlaista hupiakin co-palstalaisille...)

Täällä eräs odottaa jo pukumiestä oikein istuvassa puvussa joka tarjoaa treffit ja tulee vielä paketin kanssa jossa joku sormus... suunnittelee ulkomaanmatkoja ja uutta hääyötä, mutta pelkää että on niin kusi sukassa että ratkeaa viikon juomisputkeen kun ei saa sanaakaan suusta, ostaa bikineitä ja tutkiskeleen kokoja ja muuta tämmöstä mukavaa...  ETTEKÖ MUKA OLE HUOMANNEET?

Viesti olisi kiva... vaikka jostain prepäidistä joku pikkutuhma.

Mitähän yrität sanoa, en saanut mitään selvää.

Vierailija
39/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PÄIVÄ VASTA ALKANUT - NYT ON AAMU, HALOO... EI VOI VIELÄ TIETÄÄ... KYSY MITEN YÖ ON MENNYT? HUONOSTI... Mietin vain sitä että miten mulle annettu näin ylipääsemättömän vaikea elämänkeisi... En tiedä olenko pähkähullu vai onko joku juttu saanut jonkun uuden ja yllättävän käänteen joka tullut ihan puskista... Mistään ei ole mitään apua saatavilla eikä kenellekään voi mitään puhua... Päätin vaan että grillatkoon mies itseään... nyt tämä pelleily loppui mun taholta... EN OLE MIKÄÄN MAMI TAI MAMMA TAI HOITSU TAI HOITO... MÄ OLEN VAIN MÄ enkä halua alkaa kenenkään elämää hääräämään ja hallitsemaan... jokaisella itsellä vastuu omasta elämästään ja tekemisistään ja joskus on teini-ikä loppu... ja tarttee alkaa toimia. Ei elämää voi venyttää kuinka hirveesti vaan sillä kyllä sitä törmää kuolemaan... HUH... Hyvää päivänjatkoa vaan kaikille!!!

Vierailija
40/68 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PÄIVÄ VASTA ALKANUT - NYT ON AAMU, HALOO... EI VOI VIELÄ TIETÄÄ... KYSY MITEN YÖ ON MENNYT? HUONOSTI... Mietin vain sitä että miten mulle annettu näin ylipääsemättömän vaikea elämänkeisi... En tiedä olenko pähkähullu vai onko joku juttu saanut jonkun uuden ja yllättävän käänteen joka tullut ihan puskista... Mistään ei ole mitään apua saatavilla eikä kenellekään voi mitään puhua... Päätin vaan että grillatkoon mies itseään... nyt tämä pelleily loppui mun taholta... EN OLE MIKÄÄN MAMI TAI MAMMA TAI HOITSU TAI HOITO... MÄ OLEN VAIN MÄ enkä halua alkaa kenenkään elämää hääräämään ja hallitsemaan... jokaisella itsellä vastuu omasta elämästään ja tekemisistään ja joskus on teini-ikä loppu... ja tarttee alkaa toimia. Ei elämää voi venyttää kuinka hirveesti vaan sillä kyllä sitä törmää kuolemaan... HUH... Hyvää päivänjatkoa vaan kaikille!!!

Eilisillalta tuo keskustelu. Sulla ei tosiaan näytä menevän hyvin, ootko lääkärissä käynyt?