Kait käytte exienne hautajaisissa? Ootteko olleet? Ihan hyvä juttu kun sitten todella tajuaa että KAIKKI ON NYT LOPPU ja viimeinenkin piste.
Kait käytte exienne hautajaisissa? Ootteko olleet? Ihan hyvä juttu kun sitten todella tajuaa että KAIKKI ON NYT LOPPU ja viimeinenkin piste.
Kommentit (22)
Menen vain omiin hautajaisiin ja sittenkin pakotettuna.
Tajusin sen jo eron myötä, että loppu on eikä mihinkään hautajaisiin tarvitse mennä. Vielä on elossa, mutta en aio mennä hautajaisiin.
Ei aavistustakaan missä ovat tai ovatko vielä hengissä.
Anteeksi, toistaisitko vielä kerran. En oikein kuullut.
Kyllä joku ongelma olis jos vasta hautajaisissa tajuais et tää on tässä :D
Miksi ihmeessä menisin? En ole ollut tekemississä hänen sukulaistensa kanssaan pitkään aikaan ja tuskin he tarvitsevat minua suruunsa tueksi. Mulle ihan sama, kun toinen kuolee ja kuopataan.
En todellakaan menisi. En halua olla missään tekemisissä. Lapsistakaan tuskin kaikki menisi.
Haluaisin käydä ex vaimoni hautajaisissa , mutta tuskin elän niin kauan. Puhuisin kukkia laskettaessa 30 minuuttia ja sitten nykyisen vaimon kanssa takaisin kotiin.
Mies suulista
Joku kirjoitti kirjassa, että ero onruma ero ja kuolema kaunis ero.
Saattoi olla Sesse Koivisto.
Enpä ole kuullut, että exät olisivat kuolleet. Toisaalta, miksi kukaan siitä mulle kertoisikaan, kun eihän asia mulle enää edes kuulu.
Eka exä on kuollut, en pystynyt menemään, olin nuorena tosi rakastunut häneen, menin naimisiin 18v..
Pystyn kyllä tajuamaan ja ymmärtämään jonkun henkilön kuoleman ilman hautajaisiakin.
Mietin asiaa vasta sitten, kun exä kuolee.
Menin ja suurin. Parisuhde ei toiminut, mutta kavereina pysyttiin hänen elämänsä loppuun asti.
Eihän Lauran ja Aaron juttu mitenkään hautajaisiin loppunut
Menin toki, kun järjestinkin ne hautajaiset.
Vierailija kirjoitti:
Käyn, väännän paskat arkun päälle kun muut on lähtenyt.
Nyt oli rumasti sanottu.
Aatteleppa omalle kohdalle, hän sanoo samaa sun hautaamisesta!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin käydä ex vaimoni hautajaisissa , mutta tuskin elän niin kauan. Puhuisin kukkia laskettaessa 30 minuuttia ja sitten nykyisen vaimon kanssa takaisin kotiin.
Mies suulista
Ai meinaat että saisit sanottua puolessa tunnissa sen, mikä jäi liiton aikana sanomatta!
Noloa.
En jaksanut vaivautua.