1 ihminen tuli koko päivän aikana vastaan ulkona, kuka selvästi piti huolta itsestään
Tää oli siis mua vanhempi mies. Kaveri oli ku veistos, mutta sillee hyvässä mielessä. Tottakai hän myös kantoi itseään hyvin ja erottui joukosta. Meiän katseet kohtas, koska mä olen myös samanlainen, mutta en lähellekkään kyllä niin hyvässä hapessa, mitä tää toinen mies oli. Tää ei siis ollut mikään salikimppu, vaan sellanen oikeasti kondiksessa oleva mies. Näkee siis, että liikuntaa harrastetaan monipuolisesti ja lihaskunto todella hyvä, viimesen päälle.
Harvoin näitä näkee.
Sen takia mä aina sanon teille, että jos te haluatte itseluottamusta enemmän, TREENATKAA. Koska se ulkonen olemus (vaikka se onkin vain ulkoinen) antaa mielettömästi itseluottamusta. Puhumattakaan, mitä käy sisäisesti kun tätä prosessia suorittaa.
Olkaa erilaisia, muut vetelee skooteilla ja vähääkään välittää mistään, tehkää te toisin.
<3
Kommentit (36)
Maalaiset eli kaikki pikkukaupunkien asukkaat on keskimäärin lihavampia kuin kaupunkilaiset. Sun pitää tulla kaupunkiin bongailee hoikempia ihmisiä, jos sellaista aktiviteettia kaipaat.
Treenasin paljonkin mutta ei se rumaan naamaan paljon auttanut. Meni vain selkä rikki. M30
Laihdutin 30kg, eipä kuule lisääntynyt itsetunto tipan vertaa, olen edelleen se sama entinen itseni. Lisäksi mieli ei ole vielä kolmen vuoden jälkeenkään ymmärtänyt kropan olevan pienempi, koen edelleenkin olevani se sama vanha läski. Lopettakaa laihduttamisen markkinointi parantamaan kaikkia ihmisen ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutin 30kg, eipä kuule lisääntynyt itsetunto tipan vertaa, olen edelleen se sama entinen itseni. Lisäksi mieli ei ole vielä kolmen vuoden jälkeenkään ymmärtänyt kropan olevan pienempi, koen edelleenkin olevani se sama vanha läski. Lopettakaa laihduttamisen markkinointi parantamaan kaikkia ihmisen ongelmia.
Ei laihduttaminen ole oikotie onneen, ei kukaan niin ole tässä väittänyt. Parempi olisi, jos yhteiskunta kannustaisi ihmistä kasvamaan tasapainoiseksi ja terveeksi yksilöksi. Nyt suunta on se, että liikunta vähenee ja ruoka on epäterveellisempää kuin koskaan.
Yksilöllä on oma vastuu, mutta ei tämä yhteiskunta nykyisellään edistä hyvinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei laihduttaminen ole oikotie onneen, ei kukaan niin ole tässä väittänyt. Parempi olisi, jos yhteiskunta kannustaisi ihmistä kasvamaan tasapainoiseksi ja terveeksi yksilöksi. Nyt suunta on se, että liikunta vähenee ja ruoka on epäterveellisempää kuin koskaan.
Yksilöllä on oma vastuu, mutta ei tämä yhteiskunta nykyisellään edistä hyvinvointia.
Sinusta siis yksilön terveys ja tasapaino löytyy liikunnasta ja terveellisestä ruoasta? Ei esim. opiskelusta tai osallistumisesta yhteiskunnan toimintaan?
Onko muuten niin, että ihmiset liikkuvat vähemmän kuin ennen ( koska?) tai syövät epäterveellisemmin kuin vaikka suurina nälkävuosina?
Opettele itse kirjoittamaan.
Oikeat sanat ja oikeat lausemuodot.
Sillä antaa fiksun kuvan itsestään, sellaisen että huolehtii omasta YLEISSIVISTYKSESTÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
1 ihminen tuli koko päivän aikana vastaan ulkona, kuka selvästi piti huolta itsestään
Ai että loistava otsikko jälleen kerran.
Niinpä.
Minä olisin enemmän huolissani siitä mitä korvien välistä löytyy.
Eli osaako kirjoittaa selkeää suomen kieltä vai katsooko vaan muiden vartaloita.
Vierailija kirjoitti:
"Ulkona" on mikä, ei kuka. Muista lauseen viittaussuhteet!
"kuka" on kysymyssana eikä kuulu tällaiseen lauserakenteeseen ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta siis yksilön terveys ja tasapaino löytyy liikunnasta ja terveellisestä ruoasta? Ei esim. opiskelusta tai osallistumisesta yhteiskunnan t put
Aloittajan aihe oli ulkonäössä ja painossa, joten pitäydyin aiheessa. Totta kai terveyteen ja hyvinvointiin liittyy muutakin kun liikunta ja ruoka. Viidenkymmenen ja sadan vuoden päästä nähdään tämänhetkisen elintarviketeollisuuden hedelmät. Ne näkyvät jo nyt.
Köyhällä on vähemmän varaa valita ruuan ja liikunnan suhteen. Opiskelu ja työ on pääsääntöisesti aika tärkeä kulmakivi liittyen hyvinvointiin, muttei silti takaa sitä.
Ympäristö muutenkin vaikuttaa terveyteen. Asuuko tupakoidussa ja homeisessa kerrostalossa vai rauhallisemmalla alueella siistissä kodissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei puutu itseluottamusta vaikka en ole normaalipainoinen.
Se on hyvä! Ihmiset käyttävät ihan liikaa aikaa itsensä inhoamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei puutu itseluottamusta vaikka en ole normaalipainoinen.
Se on hyvä! Ihmiset käyttävät ihan liikaa aikaa itsensä inhoamiseen.
Niinpä, sen sijaan voi nauttia elämän iloista.
Se on hieno tunne kun kahden timmissä kunnossa olevan miehen katseet kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Asut ilmeisesti pussinperällä tai jossain? Täällä Turussa on toinen toistaan näyttävämpiä ihmisiä, kauniita ja komeita.
Veit sanat suustani.
Minä oon päivisin töissä. Iltaisin lenkkeilen metsäpoluilla näillä keleillä. T. hyväkuntoinen kuusikymppinen.
Ei mua yksittäisen ihmisen ylipaino kiinnosta, mutta selkeästi on havaittavissa lihavuuden lisääntyminen. Tilanne ei suinkaan tule helpottamaan, vaan jengi on painavampaa vuosi vuodelta.
Sama