Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissasin käytävään 🤢

Vierailija
22.05.2024 |

Aivan outo tilanne sattui muutama vuosi sitten, kun olin vielä nuorena naisena opiskelija-asuntolassa asumassa. Tuona päivänä olin palannut kesätauolta ja asuntola oli täynnä uusia kasvoja. Olin tullut myöhään illalla kotiin kaverini kanssa bussilla ja kaikki muut asukkaat olivat jo menneet nukkumaan.

Kaverini nukkui kanssani samassa sängyssä tuona yönä. Olin nauttinut bussimatkasta pullollisen vettä, joten arvelin, että oli parempi käydä vielä kerran vessassa ennen nukkumaanmenoa, että en ravaa siellä yöllä. Vessat sijaitsivat käytävän toisessa päässä ja asunnostani oli lyhyt matka sinne. Kävelin ripeästi käytävää pitkin ja juuri kun olin saapumassa vessan ovelle, tunsin jo valtavaa painetta. Tajusin, etten pystyisi pidättämään pissahätää enää kauempaa.

Vessan ovi oli kuitenkin lukossa! Paniikki valtasi minut, enkä tiennyt mitä tehdä. Yritin epätoivoisesti etsiä muita vessatiloja, mutta kaikki ovet olivat lukossa. Tiesin, että minun täytyisi keksiä jotain nopeasti tai sitten pissaaminen tapahtuisi väistämättä.

Silmäni osuivat sitten varastokäytävön oveen, joka oli suoraan vastapäätä wc:n ovea. Ennen kuin ehdin kunnolla harkita päätöstäni, hain keittiöstä kulhon siirryin varastokäytävään ja suljin oven takanani. Tunsin itseni täysin käsittämättömäksi ja hulluksi, mutta samalla se oli ainoa keino välttyä nololta tilanteelta.

Laskin verkkarit ja pikkarit. Kyykistyin ja aloin pissata kulhoon. Pissa lorisi kuitenkin kovaan ääneen ja kaikui käytävässä. En kuitenkaan vainut enää lopettaa, sillä rakkoni oli aivan täynnä.

Naapurini, vanha mies, joka asui vastapäisessä asunnossa, oli yhtäkkiä ilmestynyt käytävään. Hänellä oli ilme, joka sai minut purskahtamaan nauruun kesken pissaamiseni. Hän seisoi siinä, tuijotti minua suu auki, ja näytti kuolaten kaikkea muuta kuin kuvatulta naapurilta.

Yritin peittää itseni parhaani mukaan, mutta tilanteen absurdius sai minut vain nauramaan entistä enemmän. Naapurini näytti yhä enemmän ja enemmän ahneelta, lähes kuolaavalta sudelta, ja yritin saada sanottua hänelle, että oli vain hätätilanne ja lähtisin heti pois.

Hän änkytti anteeksipyyntöjään, tuijottaen suu ja silmät pyöreänä. Kauhistuneena siitä, mitä juuri oli tapahtunut, lopetin pissauksen. Onneksi kukaan muu ei ollut paikalla todistamassa tätä järjettömän noloa tilannetta.

Myöhemmin naapurini ja minä molemmat kohtasimme toisemme pihalla ja tällä kertaa hän vain hymyili maireasti. Tuo hävettävä tilanne on jäänyt mieleeni luultavasti koko elämäksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän