Onko täällä muita jotka tykkää harrastaa mindfulness joogaa?
Kommentit (27)
Jooga on pakanallisuutta. Rukoilu, Raamatun lukeminen antaa sitä oikeata rauhaa.
Kolmas silmäsi avautuu otsassasi, kun istut jalat ristissä joogamatolla ja katsot kieroon omaa nenänpäätäsi.
Samaan aikaan hengittelet syvään.
Vierailija kirjoitti:
Kolmas silmäsi avautuu otsassasi, kun istut jalat ristissä joogamatolla ja katsot kieroon omaa nenänpäätäsi.
Tuleeko otsaan uusi per*sreikä?
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäisi, koska mulla on mt-ongelmia ja tuo varmasti rauhottaisi. Ongelma on vaan etten jaksa keskittyä, mieli lähtee harhailemaan.
Joogasta tykkään kyllä, mutta semmosesta liikunnallisemmasta.
Haluatko opastaa vähän?
Siitähän ne mt-ongelmat vasta räjähtävät, kun kutsut jooga/mindful-piruja👺👹sisimpääsi.
Nuo molemmat ovat demoniuskontojen harjoittamista, joten vältä visusti niitä.
Lue Raamattua ja rukoile Taivaan Isää Jeesuksen nimessä, niin saat rauhan ja pelastut tässä ajassa ja iankaikkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
👁🗨👹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko otsaan uusi per*sreikä?
Tulee.💩
Vierailija kirjoitti:
Jooga on pakanallisuutta. Rukoilu, Raamatun lukeminen antaa sitä oikeata rauhaa.
No onneksi olen pakana, joten voin ihan rauhassa harjoittaa joogaa. Minä saan rauhan juuri siitä ja meditoinnista :)
T.ei-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäisi, koska mulla on mt-ongelmia ja tuo varmasti rauhottaisi. Ongelma on vaan etten jaksa keskittyä, mieli lähtee harhailemaan.
Haluatko opastaa vähän?
Siitähän ne mt-ongelmat vasta räjähtävät, kun kutsut jooga/mindful-piruja👺👹sisimpääsi.
Lue Raamattua ja rukoile Taivaan Isää Jeesuksen nimessä, niin saat rauhan ja pelastut tässä ajassa ja iankaikkisuudessa.
Itseasiassa lähes kaikki tutkimukset osoittavat, että joogasta ja meditoinnista on hyötyä mielenterveydelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko opastaa vähän?
Itseasiassa lähes kaikki tutkimukset osoittavat, että joogasta ja meditoinnista on hyötyä mielenterveydelle.
(((Asiantuntijat))) sanovat niin, juu
Eräs joogasalinakin toiminut rakennus oli tässä kaupungissa purkutuomion alla.
Kaivinkone nakersi sitä maantasalle pala palalta.
Nyt joutuvat etsimään uudet tilat epäjumalanpalvelukselleen.
Sateenkaaripastorien myötä epäjumalanpalvelusta on esiintynyt tosin jo kirkoissakin.
Kirkkojoogan nimellä.
Homma menee aina vain härskimmäksi, kun mikään ei näille itsetuhoisille ole koskaan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Eräs joogasalinakin toiminut rakennus oli tässä kaupungissa purkutuomion alla.
Kaivinkone nakersi sitä maantasalle pala palalta.
Nyt joutuvat etsimään uudet tilat epäjumalanpalvelukselleen.
Sateenkaaripastorien myötä epäjumalanpalvelusta on esiintynyt tosin jo kirkoissakin.
Kirkkojoogan nimellä.
Homma menee aina vain härskimmäksi, kun mikään ei näille itsetuhoisille ole koskaan tarpeeksi.
En nyt ymmärrä mikä tässä oli pointti? Yritykset alalla kuin alalla joutuvat joskus etsimään uusia liiketiloja...
Melkein ennätys. Tappelu lähti jo kolmannella kommentilla 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos se sitten on tappelemista että yrittää johdattaa ihmisiä oikealle polulle, Jumalan rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset tykkää joogata, ja toiset lukea satukirjaa.
Jos et olisi idiootti mikä olet, et trollailisi. Mutta olet ja trollailet.
lopeta idiotismisi.
Mindfulness ja jooga ovat kaksi eri asiaa. Molemmat toki hyviä harrastuksia. Myös meditaatio tekee hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se sitten on tappelemista että yrittää johdattaa ihmisiä oikealle polulle, Jumalan rauhaan.
Pyysikö joku sinut? Ja tässä lasketaan nyt vain elvät ihmiset, ei mielesi henkiolennot.
Pyysi tai ei, minä noudatan Jeesuksen lähetyskäskyä missä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysikö joku sinut? Ja tässä lasketaan nyt vain elvät ihmiset, ei mielesi henkiolennot.
Pyysi tai ei, minä noudatan Jeesuksen lähetyskäskyä missä tahansa.
Varmasti, joka kokouksen kaivatuin vieras! Ja selvästi onnistuu käännyttäminen hyvin, ei ole lainkaan vieraannuttavaa puskea päälle väkisin! Montako seurakuntalaista oletkaan löytänyt?
Vanhan testamentin aikana joogan harjoittaja olisi kivitetty hengiltä.
Laki on yhä laki lainalaisille.
Israelissa Hamas hyökkäsi joogahenkisille festareille ja alkoi sota, josta kärsivät kaikki osapuolet.
Herran armo ja parannus on onneksi avoinna tänäkin päivänä.
Luulin, että tässä ketjussa keskusteltaisiin joogasta ja mindfullnessista, mutta täällä onkin vain ennakkoluuloisia ääriuskovaisia kertomassa harhaluulojaan. Pitäkää raamattunne ja tunkkinne.
Haluatko opastaa vähän?