Mua ei ole tarkoitettu deittailuun näköjään
Olen liian ujo ja panikoiva treffeillä. En saa selvinpäin sanoja suusta kun jännitän liian paljon. Ja kyse ei ole edea iästä koska olen jo vanhempi nainen ja eronnut pitkästä suhteesta. Lisänä vielä ettei exän kanssa käyty ravintoloissa ym treffeillä
Kommentit (2)
Joo... Miksi välität? Älä välitä! Jos oikea tyyppi niin kyllä juttu alkaa luistaa. Jos väärä tyyppi niin tilanne tulee olemaan kiusallinen. Juotte kahvit ilman edes korvapuusteja ja toivotatte sitten toisillenne hyvää jatkoa. Missä siis ongelma? Voi olla että jossakin tilanteessa toi edellinen kommentti voisi toimia 'alkukeskusteluna' ja 'keskustelunavauksena' eli alkaa tosta päästä - pikkuhousut pois ja selälleen... loput hoituu (jos on hoituakseen)... sitten pidätte toisianne kädestä kiinni eikä vieläkään puhetta... jos tapaat jonkun jonka tunnet jo ennestään niin ei tartte sanoa mitään varsinkaan jos luulet muutenkin jo päässeesi toisen pääkoppaan sisälle eli ei mitään ongelmaa... ootte vaan hiljaa... menkää ranta- tai metsäkävelylle... ostakaa jäätelötötteröt ja syökää niitä... HELPPOA tämä on??? Miksi muuten ravintolat pitäisi sotkea tähän kommunikaatio-ongelmaan? Yleensä ne ovat miehet jotka tarvitsevat alkoa saadakseen jotain ulos suustaan...
Otat vaan pikkuhousut pois ja käyt selälleen. Kaikki kyllä sujuu sitä eteenpäin