Kun laskin naisena rimaa
Ajattelin nyt jakaa oman kokemukseni siitä miten kävi kun luulin laskeneeni rimaa deittaillessa. Olin aina seurustellut perinteisesti hyvännäköisten supliikkien kanssa ja vähän innostunut jännämiehistä. Jatkuvaan paskanjauhantaan kyllästyneenä ajattelin kuitenkin että haluan rinnalleni ihmisen joka on yhtä kiltti kuin minä. Ainoa asia mistä en suostunut joustamaan on arvot ja samanlainen huumorintaju.
Noh, Tinderistä löytyi aivan ihana muita huomioiva ihminen joka oli parrakas, ylipainoinen, hieman arka ja kokematon naisten suhteen. Matalammin koulutettu ja pienituloisempi kuin minä. Meidän ensi suudelmamme oli aivan kamala, ekasta kerrasta makuuhuoneen puolella ei oikein tullut mitään. Kaikki oli alkuun aivan erilaista kuin kokeneiden hurmureiden kanssa.
Nyt kaksi vuotta myöhemmin odotan hänelle lasta. Hän on aivan mahtava suutelija ja varmaotteinen sängyssä. Hän laihtui ja ajoi parran. Olemme täysin hullaantuneita toisiamme. Tämä ei olisi ikinä ollut mahdollista jos olisin suorilta käsin hylännyt hänet vaikkapa kehnojen suutelutaitojen vuoksi.
Tässä yksi näkökulma kumppaninvalintaan. Pelottaa vieläkin ajatella miten kevyin perustein olisin aikaisemmin hylännyt ihanan parisuhteen. Tietenkään ei ole reilua odottaa että ihmiset muuttuvat toisen takia. Mutta hyvähän se on tiedostaa että niinkin voi myös käydä.
Kommentit (79)
Minäkin olin nuorena kaunotar ja valitsin lopulta kaljuuntuvan kiltin miehen, joka oli alkuun huono suutelija ja huono sängyssä. Kyllä se oppi kun opetin ja sain helposti koulutettua mieleiseksi ;)
Naimisisiin mentiin, saatiin lapsia ja rakennettiin talo. Kyllä siitäkin sammakosta tuli prinssi kun tarpeeksi monta kertaa suuteli. Pois en vaihtaisi vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten tarina olisi voinut mennä läpi, mutta laihtuminen ja etenkin parran ajaminen oli vähän liikaa.
Siis miten voi olla että täällä menee vaikka mikä läpi mutta kun joku kertoo mitä on oikeasti tapahtunut niin luullaan satuiluksi? Eihän se minua haittaa jos joku ei usko mutta ihmettelen vaan. Eihän tämä ole edes mikään inceleiden etuja ajava provo kun kokematon olikin ihan prinssin näköinen kun vaan otti läskit ja karvat pois edestä. Ja joudun toki elämään jatkuvassa jännityksessä sen suhteen tuleeko ne joskus takaisin
Jos mies tykkää itsestään partaisena, niin hän ei aja partaansa vaikka nainen haluaisi. Sileäleukaisista miehistä tykkäävä ei valitse partaista miestä ja ala sitten vaatia, että parta pois tai minä lähden.
Olisi se varmaan voinu muodostua dealbrakeriksi jos parran pitäminen olisi hänelle tärkeää. Itseasiassa muistelisin että Tinderissä jotkut ihan kertoi profiilissa että parta ei sitten lähde ja minä swaippasin vasuriin. Omalle miekkoselle ei ollut niin tärkeää. Ehkä jos itsekin päättäisin elellä rehohtaa karvaisessa luonnontilassa niin neuvotteluasema hieman heikkenisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu että teillä onnistui. Itselläni lopahtaisi motivaatio suhteen syventämiseen, jos ei seksi sujuisi ja suutelu tuntuisi hyvältä. En syty ajatuksesta että olen toiselle opettaja näissä asioissa.
Tuon ymmärrän hyvin. Mies oppi onneksi aika nopeasti ja on ehkä kuitenkin niissä puuhissa hieman ns paha poika. En ehkä makkarin puolella itsekään jaksaisi pidemmän päälle säheltämistä ja anteeksipyytelyä.
Ai nyt hän sitten paljastuikin paitsi komeaksi niin pahaksi pojaksi myös. Todella uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä epäillään kaikkea mikä on positiivista. Nämä ihmiset elävät oksennuksessa ja tulevat tänne hakemaan vahvistusta maailmankuvalleen jossa ei ole mitään hyvää.
Ei. Ollaan vaan niin tottuneita aloituksen tapaiseen bullshittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten tarina olisi voinut mennä läpi, mutta laihtuminen ja etenkin parran ajaminen oli vähän liikaa.
Ai? Minua pisti silmään jo se kun ap väitti olevansa nainen ja tarina on niin selvästi miehen kirjoittamaa satuilua.
No voihan nyt. Saanko todistaa sukupuoleni kertomalla hyytelömäisiä yksityiskohtia kuukautisista?
Jos leikitään tämän trollin olevan totta, niin hyvä tiedostaa myös että yleensä ihmiset ei muutu. Minusta se motivaatio muutoksen pitäisi lähteä itsestä eikä siitä että joku nainen alkaa säälistä jonkun surkimuksen kanssa suhteeseen ja sitten surkimus motivoituu olemaan ihminen kun saanut parisuhteen jota pitää perusoikeutenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka yritit aloittaja. Tärkein puuttui. En kerro mikä se on.
Mä luulen, että vika on jo otsikossa. Näin naisena en juuri koskaan käytä ilmaisua naisena.
Tässä ihan todellinen tarina: Minä tapasin itseäni lyhyemmän, 15 vuotta vanhemman perusduunarin. Hän on komea- mutta kuulema vain minun silmiini- tätä olen saanut kuulla. Hänellä ei ollut paljoa kokemusta naisista- pisin suhde oli kolmisen kuukautta, ja sekin oli lähinnä FWB, jonka se nainen pisti lopuksi poikki. Tämä mies on ihmisten seurassa hiljainen, jotkut jopa sanovat tylsäksi. Mutta kun olemme yhdessä, hän on mitä parhainta seuraa, upea sängyssä- valehtelematta elämäni parasta seksiä- ja hän on myös hyvä ihminen; huolehtii vanhasta äidistään ja auttoi siskonsa tyttäriä rahallisesti kun heillä oli vaikeaa. Näkee ihmisissä ylipäätään vain hyvää. Tekee raskasta työtä mutta on silti aina täynnä energiaa. Nautimme molemmat suunnattomasti luonnosta, kalastuksesta, vaeltamisesta, hyvästä ruoasta jne.
Ennen ihastuin aina näihin Bad Boys- tyylisiin supliikkimiehiin. Nyt olen löytänyt sellaisen kultakimpaleen että pois en päästä. 2 vuotta olemme tapailleet. Ai niin- olen itse 42v, hyvätuloinen, hoikka ja nätti nainen.
Niin että olipa AP:n aloitus totta vai tarua, kyllä näin saattaa käydä- minun tarinani on aivan todellinen, ja odotan innolla turvallista, rauhallista ja iloista keski-ikää ja ehkäpä myös vanhuutta hänen kanssaan.
Hyvä että sinulle kävi hyvin. Minäkin laskin rimaa ja sain monen vuoden riesan mt-ja alko-ongelmaisesta miehestä. Pääsin eroon hänestä kun loppujen lopuksi uhkasin poliisilla. Järkyttävä tapaus.
Tarinasta ei puuttunut kuin se, että mies oli kilttimies 🤣👏
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu että teillä onnistui. Itselläni lopahtaisi motivaatio suhteen syventämiseen, jos ei seksi sujuisi ja suutelu tuntuisi hyvältä. En syty ajatuksesta että olen toiselle opettaja näissä asioissa.
Minun mieheni oli täysin kokematon ja yhdessä opeteltiin. Se ei ole mikään vaiva, vaan hauskaa. Ei kukaan kuitenkaan osaa sänkyhommia kunnolla aluksi uuden ihmisen kanssa. Ei tiedä mistä toinen tykkää ja mistä ei. Toisin kuin aloittajan sadussa, minun mieheni oli kuitenkin todella komea, ei tarvinnut mitään törkyturpaa suudella,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ymmärrän hyvin. Mies oppi onneksi aika nopeasti ja on ehkä kuitenkin niissä puuhissa hieman ns paha poika. En ehkä makkarin puolella itsekään jaksaisi pidemmän päälle säheltämistä ja anteeksipyytelyä.
Ai nyt hän sitten paljastuikin paitsi komeaksi niin pahaksi pojaksi myös. Todella uskottavaa.
Onko siinä jotain ihmeellistä jos joku on itsevarma ja innokas sängyssä mutta muita huomioiva ja vastuullinen makuuhuoneen ulkopuolella? En siis ole puhunut tästä miesten kanssa mutta ainakin Auta Antissa (olkoon tämä lopullinen todistus sukupuolestani) Antti H piti täysin itsestäänselvänä että jokainen mies on kuvitellut itsensä sängyssä itsevarmana seivässankarina. Pitää varmaan tehdä oma aloitus aiheesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Minua pisti silmään jo se kun ap väitti olevansa nainen ja tarina on niin selvästi miehen kirjoittamaa satuilua.
No voihan nyt. Saanko todistaa sukupuoleni kertomalla hyytelömäisiä yksityiskohtia kuukautisista?
Hyytelö? Mitäh? Ukko mikä ukko.
1/10 yrityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihan mitä vaan, todistaa et täällä voi. Paitsi juuri todistit että olet mies.
Eikös tuon aloituksen alku jäänyt pois näkyvistä?
Siinä piti lukea Olipa kerran.
Vierailija kirjoitti:
Tarinasta ei puuttunut kuin se, että mies oli kilttimies 🤣👏
Jossain kohdin kaunottaret saattavat kyllästyä jännitin, komeisiin ja epäluotettaviin miehiin. Sellaiseen kiltimpään ja vaatimattompaan mieheen kun tutustuu, niin hän saattaakin olla luonteeltaan mitä ihanin.
Minulle on tärkeämpää tulla itse ihailluksi, kuin että miehen ulkonäön pitäisi olla ihailtava. Joten kehumalla minua ja tarjoamalla kahvit pääsee ainakin minun kanssa pitkälle, jos on kiltti ja kohtelias ja perushygienia kunnossa. Kyllä tuo oma on kiltti mies eikä mikään jännämies. Enkä minäkään ole mikään jännätyttö koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Laittaako jotkut liivatetta emättimeen? Miksi?
Tämä "riman laskeminen" on todella kontroversiaali aihe. Itse uskon että se on monesti ymmärretty väärin niin että pitäisi ottaa kuka vain tai sellainen josta ei yhtään viehäty. Positiivisesti ajateltuna riman laskeminen voi taas olla avarakatseisuutta ja sitä että luopuu omaan päähän jämähtäneistä ennakko-odotuksista siitä millainen sen oman kumppanin pitäisi olla.
Itse löysin oman aviomieheni niin että ihan tietoisesti päätin että annan mahdollisuuden myös sellaisille miehille joihin en itse ensimmäisenä kiinnittäisi huomiota mutta jotka kuitenkin vaikuttavat ihan ok tyypeiltä. Sitä ennen olin ollut tosi valikoiva mutta ei se ollut oikein johtanut mihinkään. Näin jälkikäteen ajateltuna monet "vaatimuksistani" olivat tosi pinnallisia ja suoraan sanottuna lapsellisia.
Lähdin siis treffeille miehen kanssa joka minua pyysi kun ei ollut oikein mitään oikeaa syytä kieltäytyäkään vaikka ei mitenkään heti säväyttänyt. Oli minua nuorempi, alemmin koulutettu ja pukeutuminenkin olisi voinut olla tyylikkäämpää. Mutta tosi pian huomasin että meillä synkkasi aivan poikkeuksellisen hyvin ja meillä oli tosi helppoa ja hauskaa olla yhdessä. Mies olikin alku-ujouden takana tosi sosiaalinen, älykäs ja empaattinen. Sellainen joka saa aikaan heti turvallisen ja lämpimän tunteen. Juteltiin heti ensi treffeillä tunteja ja ei meinattu malttaa lopettaa. Illan pääteeksi mies veti lähelleen ja suuteli ja yllätyksekseni sekin tuntui tosi hyvältä ja luonnolliselta.
No loppu on historiaa ja meillä on jo kaksi lastakin. Ja mies on aivan mahtava aviomies ja upea isä lapsillemme. En olisi voinut valita paremmin vaikka vielä jokunen vuosi aikaisemmin en olisi mieheen päin vilkaissutkaan.
Enkä edes koe laskeneeni rimaa oikeasti mitenkään, sainhan paljon enemmän kuin olin koskaan ajatellutkaan saavani.
Cool story bro