Kun laskin naisena rimaa
Ajattelin nyt jakaa oman kokemukseni siitä miten kävi kun luulin laskeneeni rimaa deittaillessa. Olin aina seurustellut perinteisesti hyvännäköisten supliikkien kanssa ja vähän innostunut jännämiehistä. Jatkuvaan paskanjauhantaan kyllästyneenä ajattelin kuitenkin että haluan rinnalleni ihmisen joka on yhtä kiltti kuin minä. Ainoa asia mistä en suostunut joustamaan on arvot ja samanlainen huumorintaju.
Noh, Tinderistä löytyi aivan ihana muita huomioiva ihminen joka oli parrakas, ylipainoinen, hieman arka ja kokematon naisten suhteen. Matalammin koulutettu ja pienituloisempi kuin minä. Meidän ensi suudelmamme oli aivan kamala, ekasta kerrasta makuuhuoneen puolella ei oikein tullut mitään. Kaikki oli alkuun aivan erilaista kuin kokeneiden hurmureiden kanssa.
Nyt kaksi vuotta myöhemmin odotan hänelle lasta. Hän on aivan mahtava suutelija ja varmaotteinen sängyssä. Hän laihtui ja ajoi parran. Olemme täysin hullaantuneita toisiamme. Tämä ei olisi ikinä ollut mahdollista jos olisin suorilta käsin hylännyt hänet vaikkapa kehnojen suutelutaitojen vuoksi.
Tässä yksi näkökulma kumppaninvalintaan. Pelottaa vieläkin ajatella miten kevyin perustein olisin aikaisemmin hylännyt ihanan parisuhteen. Tietenkään ei ole reilua odottaa että ihmiset muuttuvat toisen takia. Mutta hyvähän se on tiedostaa että niinkin voi myös käydä.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos leikitään tämän trollin olevan totta, niin hyvä tiedostaa myös että yleensä ihmiset ei muutu. Minusta se motivaatio muutoksen pitäisi lähteä itsestä eikä siitä että joku nainen alkaa säälistä jonkun surkimuksen kanssa suhteeseen ja sitten surkimus motivoituu olemaan ihminen kun saanut parisuhteen jota pitää perusoikeutenaan.
Kyllä. Muutos lähtee ihmisestä itsestään. Eihän miehet muutu, vaikka " se akka kuinka nalkuttaisi viemään ne sukat pyykkikoriin". Tässä tarinassa kummasti nyt vaan ihan taikaiskusta laihtui ja ajoi parran, vaikka yleensä parisuhteessa käy täysin päinvastoin- se parta ja kaljamaha kasvaa ja pueruverkkarit ilmestyy. Näin siis tapahtuu reaalielämässä. Mutta tämä tarinahan on av- palstan incelmiehen harlekiinitarina, jolla yritetään " aivopestä" naisia " valitsemaan" kilttimiehiä"Ei muuta
Yritän tässä aivopestä naisia miettimään kannattaako vaikkapa kokemattomuuden tai hiusmallin vuoksi jättää antamatta mahdollisuutta. Inceleiden arvomaailma soveltuu todella harvalle naiselle vaikka muista esteistä pääsisikin yli. En siis ymmärrä miten tämä muka aivopesee muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Itse tein toisinpäin. Olin kaksi ekaa kierrosta sellaisten ihan kivojen kanssa. Siis paperilla hyviä, niissä miehissä ei ollut mitään vikaa muuten kuin että he eivät herättäneet mussa mitään tunteita. Kiinnyin toki vuosien varrella mutta ei se lopulta kummallekaan meistä riittänyt, kummassakaan suhteessa. Kolmannelle kierrokselle sitten päätinkin että mieluummin on kokonaan ilman kuin missään puolivillaisessa. Eli nostin rimaa. Löysin niin hyvän miehen että aiemmin en olisi uskaltanut häneen päin katsokaan. Eikä ole jännä vaan on kunnollinen. On pitkä, komea, menestynyt, lämmin, hyväsydäminen, ihana mies. En olisi koskaan aiemmin uskonut että mun rahkeet riittää kaikkeen siihen mitä sain. Ja siis itsekin olen hyvä "saalis" mutta aiemmin tyydyin vähempään.
Miksi tämä on peukutusten perusteella naisten mielestä tositarina, mutta ap:n tarina ei ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tein toisinpäin. Olin kaksi ekaa kierrosta sellaisten ihan kivojen kanssa. Siis paperilla hyviä, niissä miehissä ei ollut mitään vikaa muuten kuin että he eivät herättäneet mussa mitään tunteita. Kiinnyin toki vuosien varrella mutta ei se lopulta kummallekaan meistä riittänyt, kummassakaan suhteessa. Kolmannelle kierrokselle sitten päätinkin että mieluummin on kokonaan ilman kuin missään puolivillaisessa. Eli nostin rimaa. Löysin niin hyvän miehen että aiemmin en olisi uskaltanut häneen päin katsokaan. Eikä ole jännä vaan on kunnollinen. On pitkä, komea, menestynyt, lämmin, hyväsydäminen, ihana mies. En olisi koskaan aiemmin uskonut että mun rahkeet riittää kaikkeen siihen mitä sain. Ja siis itsekin olen hyvä "saalis" mutta aiemmin tyydyin vähempään.
Miksi tämä on peukutusten perusteella naisten mielestä tositarina, mutta ap:n tarina ei ollut?
Eihän kaikki välttämättä tykkää tällaisesta onnistumisesta vaikka tietäisivät sen olevan totta. Joidenkin voi olla vaikea joustaa niistä itse asetetuista kriteereistä ja varsinkin joku Tinderissä oleminen menee ihan mahdottomaksi jos pitäisi alkaa tutustumaan myös niihin jotka ei heti herätä mielenkiintoa mua saattavatkin teoriassa yllättää. Ja on sekin ihan hyvä kysymys että montako kehnoa seksikertaa pitäisi sietää ennen kuin se alkaa muuttua. En kuitenkaan koskaan väittänyt että olisin itse lähtenyt suhteeseen ihmisen kanssa jota en pidä viehättävänä. Olisimme yhdessä vaikka hän näyttäisi samalta kuin tavatessa. -ap
Tapasin oman mieheni töissä 8 vuotta sitten. Itse olen normaalipainoinen. Mieheni oli reilusti ylipainoinen mutta mukava ja fiksun tuntuinen. Pyysin miestä festareille kanssani kun kysyin mitä suunnitelmia juhannnuksena niin kertoi että menee kai festareille ja kysyin että mennäänkö yhdessä koska festarit on tuossa rauman otanlahdessa kuitenkin. Mies osasi suudella minua tai oli sellainen normaali suutelija eikä mitenkään outo. Sittemmin mies on laihtunut noin 25 kg siitä kun tavattiin ja parempaa kumppani en varmaan koskaan löydä.
Vierailija kirjoitti:
Muuten tarina olisi voinut mennä läpi, mutta laihtuminen ja etenkin parran ajaminen oli vähän liikaa.
Mun tosielämässä tuollainen tyyppi ei koskaan laihtunut, heittäytyi kyllä vainoharhaisen mustasukkaiseksi ja alkoi käyttäytyä uhkaavasti.
Ei kiitos tälläistä enää. Tarkoitan: olen paljon tarkempi myötätuntoansan suhteen.
Mullekin kävi noin. Sitten myöhemmin kävi myös niin, että alkoi mustasukkaiseksi ja se paheni ja paheni vaan koko ajan. En olisi enää missään saanut käydä ja halusi eroon jopa perheestäni. Oli vihainen jos juttelin veljeni kanssa.
Ilmoitin erosta ja hän kävi kimppuun. Yritti kuristaa mut ja laittaa lukkojen taakse makuuhuoneeseen. Naapuri soitti poliisit ja pääsin pois. Oli myös varastanut pankkikorttini.
Ap olet siis edelleen parrakas ja läski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten tarina olisi voinut mennä läpi, mutta laihtuminen ja etenkin parran ajaminen oli vähän liikaa.
Siis miten voi olla että täällä menee vaikka mikä läpi mutta kun joku kertoo mitä on oikeasti tapahtunut niin luullaan satuiluksi? Eihän se minua haittaa jos joku ei usko mutta ihmettelen vaan. Eihän tämä ole edes mikään inceleiden etuja ajava provo kun kokematon olikin ihan prinssin näköinen kun vaan otti läskit ja karvat pois edestä. Ja joudun toki elämään jatkuvassa jännityksessä sen suhteen tuleeko ne joskus takaisin
Jos mies tykkää itsestään partaisena, niin hän ei aja partaansa vaikka nainen haluaisi. Sileäleukaisista miehistä tykkäävä ei valitse partaista miestä ja ala sitten vaatia, että parta pois tai minä lähden.
on se kyllä tosiaan kumma, miten moni mies ei tajua, että parta pilaa ulkonäön ihan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten voi olla että täällä menee vaikka mikä läpi mutta kun joku kertoo mitä on oikeasti tapahtunut niin luullaan satuiluksi? Eihän se minua haittaa jos joku ei usko mutta ihmettelen vaan. Eihän tämä ole edes mikään inceleiden etuja ajava provo kun kokematon olikin ihan prinssin näköinen kun vaan otti läskit ja karvat pois edestä. Ja joudun toki elämään jatkuvassa jännityksessä sen suhteen tuleeko ne joskus takaisin
Jos mies tykkää itsestään partaisena, niin hän ei aja partaansa vaikka nainen haluaisi. Sileäleukaisista miehistä tykkäävä ei valitse partaista miestä ja ala sitten vaatia, et
Parta miehellä on sama kuin pienet rinnat naisella. Toiset tykkää ja toiset ei voi sietää.
Laskin myös, tulikin miljis vastaan. On minua 6 cm lyhempi ja vaalentanut hiuksia himpun verran.
Mutta lompakko on kunnossa. Aah luxusta luvassa.
Aloitus selvästi ärsyttää naisia, koska naiset eivät halua myöntää, että ovat yksin vain oman pinnallisen riman takia.
Kaikki se valitus siitä, että "miehet haluavat vain seksiä" johtuu naisten omasta miesmausta joka on tyypillisesti juuri nuo naistan tasokkaammat supliikit j ännämieskomistukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se kuulostaa vähemmän sepitetyltä ja vähemmän miehen kirjoittamalta. Sen jaksoi lukea loppuun ilman että myötähäpeä sivalsi jo toisella rivillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on peukutusten perusteella naisten mie
:,) Eli ne jotka uskoo, on sitä mieltä että minä ja mies ollaan perseestä (ei kaikki, kiitos teille) ja loput luulee että tänä on incelpropagandaa. Another day at av-universumi
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät puhu jännämiehistä. Tämä on miestrollin tarina.
Juuri näin. Tuota sanaa käyttää vain tietty ryhmä miehistä, naisten suusta sitä ei kuule.
Naiset ovat kateellisia, jos joku ns. ei niin viehättävä mies alunperin löytääkin hyvän parisuhteen
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kateellisia, jos joku ns. ei niin viehättävä mies alunperin löytääkin hyvän parisuhteen
Täh? Minä ainakin olen onnellinen jokaisesta hyvästä parisuhteesta maailmassa. Plussaahan se vain on kaikille jos ihmiset ovat onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus selvästi ärsyttää naisia, koska naiset eivät halua myöntää, että ovat yksin vain oman pinnallisen riman takia.
Kaikki se valitus siitä, että "miehet haluavat vain seksiä" johtuu naisten omasta miesmausta joka on tyypillisesti juuri nuo naistan tasokkaammat supliikit j ännämieskomistukset.
Monilla naisilla on vaikea hyväksyä omaa pinnallisuuttaan. He eivät ole valmiita tekemään töitä miesrintamalla menestymisen eteen, vaan haluavat kaiken valmiiksi annettuna. Sitten ovat kateellisia niille naisille ja miehille, jotka päätyvät hyvään suhteeseen
En ikinä valitsisi miestä pelkän ulkonäön perusteella. Melkoinen tuulitunneli saa nainen olla jos naaman perusteella päättää elämänkumppanin.
Minusta tällainen toisten ihmisten luokittelu ei kuulosta kiltin ihmisen puheelta.