Kun laskin naisena rimaa
Ajattelin nyt jakaa oman kokemukseni siitä miten kävi kun luulin laskeneeni rimaa deittaillessa. Olin aina seurustellut perinteisesti hyvännäköisten supliikkien kanssa ja vähän innostunut jännämiehistä. Jatkuvaan paskanjauhantaan kyllästyneenä ajattelin kuitenkin että haluan rinnalleni ihmisen joka on yhtä kiltti kuin minä. Ainoa asia mistä en suostunut joustamaan on arvot ja samanlainen huumorintaju.
Noh, Tinderistä löytyi aivan ihana muita huomioiva ihminen joka oli parrakas, ylipainoinen, hieman arka ja kokematon naisten suhteen. Matalammin koulutettu ja pienituloisempi kuin minä. Meidän ensi suudelmamme oli aivan kamala, ekasta kerrasta makuuhuoneen puolella ei oikein tullut mitään. Kaikki oli alkuun aivan erilaista kuin kokeneiden hurmureiden kanssa.
Nyt kaksi vuotta myöhemmin odotan hänelle lasta. Hän on aivan mahtava suutelija ja varmaotteinen sängyssä. Hän laihtui ja ajoi parran. Olemme täysin hullaantuneita toisiamme. Tämä ei olisi ikinä ollut mahdollista jos olisin suorilta käsin hylännyt hänet vaikkapa kehnojen suutelutaitojen vuoksi.
Tässä yksi näkökulma kumppaninvalintaan. Pelottaa vieläkin ajatella miten kevyin perustein olisin aikaisemmin hylännyt ihanan parisuhteen. Tietenkään ei ole reilua odottaa että ihmiset muuttuvat toisen takia. Mutta hyvähän se on tiedostaa että niinkin voi myös käydä.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu että teillä onnistui. Itselläni lopahtaisi motivaatio suhteen syventämiseen, jos ei seksi sujuisi ja suutelu tuntuisi hyvältä. En syty ajatuksesta että olen toiselle opettaja näissä asioissa.
Tuon ymmärrän hyvin. Mies oppi onneksi aika nopeasti ja on ehkä kuitenkin niissä puuhissa hieman ns paha poika. En ehkä makkarin puolella itsekään jaksaisi pidemmän päälle säheltämistä ja anteeksipyytelyä.
Ai nyt hän sitten paljastuikin paitsi komeaksi niin pahaksi pojaksi myös. Todella uskottavaa.
Onko siinä jotain ihmeellistä jos joku on itsevarma ja innokas sängyssä mutta muita huomioiva ja vastuullinen makuuhuoneen ulkopuolella? En siis ole puhunut tästä miesten kanssa mutta ainakin Auta Antissa (olkoon tämä lopul
Miksi sängyssä pitää olla jotenkin erityisen itsevarma? Mitä se edes tarkoittaa, mitä itsevarma ihminen tekee sängyssä?
en jaksa enää opettaa ketään. ja sitten häipyy, kun on kuntoutettu ihmiseksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu että teillä onnistui. Itselläni lopahtaisi motivaatio suhteen syventämiseen, jos ei seksi sujuisi ja suutelu tuntuisi hyvältä. En syty ajatuksesta että olen toiselle opettaja näissä asioissa.
Tuon ymmärrän hyvin. Mies oppi onneksi aika nopeasti ja on ehkä kuitenkin niissä puuhissa hieman ns paha poika. En ehkä makkarin puolella itsekään jaksaisi pidemmän päälle säheltämistä ja anteeksipyytelyä.
Ai nyt hän sitten paljastuikin paitsi komeaksi niin pahaksi pojaksi myös. Todella uskottavaa.
Onko siinä jotain ihmeellistä jos joku on itsevarma ja innokas sängyssä mutta muita huomioiva ja vastuullinen makuuhuoneen ulkopuolella? En siis ole puhunut tästä miesten ka
Nyt operoidaan ehkä sellaisella henkilökohtaisten mieltymysten alueella ettei voi antaa mitään kaikille sopivaa vastausta. Totean nyt sellaisen yleistyksen että ihmiset voi olla erilaisia erilaisissa tilanteissa eikä ketään voi tuomita ensimmäisen kerran perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panemaan ja pussaamaanhan oppii panemalla ja pussaamalla, ei se ole kovin monimutkaista.
Naisena kannattaisi olla sosiaalista älykkyyttä huomatakseen onko mies sinusta oikeasti kiinnostunut vai oletko vain hänelle hyödyllinen. Osa naisista jopa kokee että se on turn off kun miehellä on oikeasti tunteita. Ne kylmemmät joille on vain käyttöesine ovat haasteita tai sitten on itsekin samanlainen joten tuntee olevansa samalla aaltopituudella, mutta alkaa silti nyppimään että se suhde on molemmin puolin vain pintaa.
Mulla on vähän samanlainen kokemus. Annoin tapojeni vastaisesti mahdollisuuden paksuilla pullonpojasilmälaseilla ja hammasraudoilla varustetulle sairaalloisen ylipainoiselle ja epäsosiaaliselle kirjastonhoitajalle. Minun ansiostani hän huomasi ettei ole koskaan tarvinnutkaan minkäänlaisia silmälaseja eikä hammasrautoja, ja parissa kuukaudessa hänestä kuoriutui upea kansainväliset mallin mitat täyttävä kaunotar! olemme nyt onnellisesti naimisissa, meillä on kaksi hienoa lasta ja me molemmat toimimme jättipalkatuissa johtotehtävissä kansainvälisissä suur-yrityksissä. Elämä hymyilee. Kannatti antaa mahdollisuus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinasta ei puuttunut kuin se, että mies oli kilttimies 🤣👏
Jossain kohdin kaunottaret saattavat kyllästyä jännitin, komeisiin ja epäluotettaviin miehiin. Sellaiseen kiltimpään ja vaatimattompaan mieheen kun tutustuu, niin hän saattaakin olla luonteeltaan mitä ihanin.
Minulle on tärkeämpää tulla itse ihailluksi, kuin että miehen ulkonäön pitäisi olla ihailtava. Joten kehumalla minua ja tarjoamalla kahvit pääsee ainakin minun kanssa pitkälle, jos on kiltti ja kohtelias ja perushygienia kunnossa. Kyllä tuo oma on kiltti mies eikä mikään jännämies. Enkä minäkään ole mikään jännätyttö koskaan ollut.
Tuollainen komeat miehet ovat epäluotettavia jännämiehiä, ja vähemmän komeat ovat luotettavia kilttimiehiä jako vaan ei ole todellisuudesta. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän samanlainen kokemus. Annoin tapojeni vastaisesti mahdollisuuden paksuilla pullonpojasilmälaseilla ja hammasraudoilla varustetulle sairaalloisen ylipainoiselle ja epäsosiaaliselle kirjastonhoitajalle. Minun ansiostani hän huomasi ettei ole koskaan tarvinnutkaan minkäänlaisia silmälaseja eikä hammasrautoja, ja parissa kuukaudessa hänestä kuoriutui upea kansainväliset mallin mitat täyttävä kaunotar! olemme nyt onnellisesti naimisissa, meillä on kaksi hienoa lasta ja me molemmat toimimme jättipalkatuissa johtotehtävissä kansainvälisissä suur-yrityksissä. Elämä hymyilee. Kannatti antaa mahdollisuus..
Nyt kyllä ihmetyttää että kuka ihme fantasioi tuollaisesta työstä? Jatkuvaa matkustelua, palkka ei noissa hommissa koskaan korreloi vastuun ja vaivan kanssa ja perhe-elämä kärsii. Eikö siihen olisi kannattanut valita vaikka perintö tai lottovoitto tai vaikkapa vaimon kansainvälinen mallinura jolla voi rahoittaa kaiken?
Meillä elellään ihan tavallista arkea ja syödään makaronilaatikkoa.-ap
Nää nuoret rimaa laskevat tinder-kaunottaret ovat 10-20 vuoden päästä entisiä tinder kaunottaria...
Vierailija kirjoitti:
🥱
Hei Pallopää-mies! Oletko tarinan oikea Ap? En ihmettelisi... meilläkö jotain telepatiaa... Olen ihan kauhuissani... ajattelin just tänä aamuna että voiko ihastuminen / rakastuminen muuttaa ihmisessä ei vain koko aivotoiminnan vaan myös hormonit niin että ihan oikeasti hetkessä laihtuu ja kaunistuu ja 'kirkastuu'... tulee hyväntuuliseksi kun on ollut vuosikausia, ehkä -kymmeniä, omien inhottavien ajatustensa suoranaisessa vankilassa ja nämä paskantaneet koko ihmisen, tämän aivo- ja mielentoiminnan jne... Sitten menin vaaalle ja painoin aivan hirveästi ja tekee tosi pahaa... olen kärsinyt pahasta olosta jo yli kuukauden ja silti en ole edes laihtunut... Tässä iässä laihduttaminen tuntuu olevan mahdottomuus ja sitä on ollut tämä lihoaminenkin jolle ikäänkuin ei voi mitään... se voi myös olla luonnollista kehon varautumista koska oikeasti iäkkäänä voi sairastua siten että hetkessä laihtuu... silloin on parempi että on pieni tai joku ylipaino kuin juuri joku ihannepaino sillä rajalla että nälkiintyy jos jää pienemmälle ravinnolle jonkun sairauden vuoksi... Jos rakastun ja ihastun niin toivon että minusta tulisi sillä lailla aktiivinen että nuo masennuselämänkin turhat kilot katovat pienessä ajassa kuin itsestään... nyt olen niin huolissani ja stressissä että luultavasti vaan lihon liikaa vaikka en söisi yhtään enempää kuin mitä tarvitsen. / Nyt sitten tämä kirjoitus tässä - oletko sen kirjoittaja: Tässä yksi näkökulma kumppaninvalintaan. Pelottaa vieläkin ajatella miten kevyin perustein olisin aikaisemmin hylännyt ihanan parisuhteen. Tietenkään ei ole reilua odottaa että ihmiset muuttuvat toisen takia. Mutta hyvähän se on tiedostaa että niinkin voi myös käydä.
Tinderistä ei saa käsitystä omasta tasosta. Siellä kehutaan perunasäkkiäkin ilmaisen seksin toivossa ja miehiä on 4-5 kertaa enemmän kuin naisia. Ei vastaa yhtään todellisuutta. Mutta jos pelkkä seksi kiinnostaa niin saahan sieltä sitä naisena.
Minä taas tein niin että kokeilin kaikenlaisia, paitsi naistenmiehet ovat ällöttäneet aina. Ei vaan kiinnostanut kukaan. Piti vaan odotella ja olla etsimättä niin se löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Jos leikitään tämän trollin olevan totta, niin hyvä tiedostaa myös että yleensä ihmiset ei muutu. Minusta se motivaatio muutoksen pitäisi lähteä itsestä eikä siitä että joku nainen alkaa säälistä jonkun surkimuksen kanssa suhteeseen ja sitten surkimus motivoituu olemaan ihminen kun saanut parisuhteen jota pitää perusoikeutenaan.
Kyllä. Muutos lähtee ihmisestä itsestään. Eihän miehet muutu, vaikka " se akka kuinka nalkuttaisi viemään ne sukat pyykkikoriin". Tässä tarinassa kummasti nyt vaan ihan taikaiskusta laihtui ja ajoi parran, vaikka yleensä parisuhteessa käy täysin päinvastoin- se parta ja kaljamaha kasvaa ja pueruverkkarit ilmestyy. Näin siis tapahtuu reaalielämässä. Mutta tämä tarinahan on av- palstan incelmiehen harlekiinitarina, jolla yritetään " aivopestä" naisia " valitsemaan" kilttimiehiä"Ei muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain kohdin kaunottaret saattavat kyllästyä jännitin, komeisiin ja epäluotettaviin miehiin. Sellaiseen kiltimpään ja vaatimattompaan mieheen kun tutustuu, niin hän saattaakin olla luonteeltaan mitä ihanin.
Minulle on tärkeämpää tulla itse ihailluksi, kuin että miehen ulkonäön pitäisi olla ihailtava. Joten kehumalla minua ja tarjoamalla kahvit pääsee ainakin minun kanssa pitkälle, jos on kiltti ja kohtelias ja perushygienia kunnossa. Kyllä tuo oma on kiltti mies eikä mikään jännämies. Enkä minäkään ole mikään jännätyttö koskaan ollut.
Ehkä juuri tämä myös itselläni. Jännät hurmurit ei lopulta ole sellaista virkistävää seuraa eikä heistä ole ollut iloa mun omien tavoitteiden saavuttamisessa saati sitten arjen
🤣😂😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen komeat miehet ovat epäluotettavia jännämiehiä, ja vähemmän komeat ovat luotettavia kilttimiehiä jako vaan ei ole todellisuudesta. Sori siitä.
Tämä. Vaikka olen itse kohdannut komean mutta epäluotettavan miehen, en vetänyt johtopäätöstä että kaikki komeat miehet olisivat samanlaisia. Tuon kokemuksen jälkeen aloin kumppania etsiessä kiinnittämään enemmän huomiota miehen persoonaan, mutta miellyttävästä ulkonäöstä en ole joustamassa. Käytännössä siis nostin rimaa, koska enää ei riitä että näyttää hyvältä, pitää olla myös hyvä ihminen.
Joo, naiset eivät käytä miehistä kuvaillessaan nimitystä jännämies. Ikinä. Ei edes silloin, kun mies on hunsvotti pazkiainen. Jännämiestä kuulee vain miesten suusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Minä puolestani annoin mahdollisuuden kouvolatukkaiselle sidukkavalas- mätisäkille, joka oli vielä yh. Sieltä alta paljastuikin 1vuoden kuntokuurin, 6 kauneusleikkauksen jälkeen IG megabeigi ja OF malli.
Nyt tienaamme yhdessä omaisuuden, ja elämme onnellisina yhdessä
Terveisin
Jännis
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta mitä paskaa ihmiset yläpeukuttavat.
Hyvä taktiikka.
Mulla on kokemusta päinvastaisessa. Nuori, komea, ahkera työssä.
Kymmenen vuoden jälkeen mies on työtön, lähes hampaaton, fyysinen ja psyykkinen terveys mennyt....
Ehkä juuri tämä myös itselläni. Jännät hurmurit ei lopulta ole sellaista virkistävää seuraa eikä heistä ole ollut iloa mun omien tavoitteiden saavuttamisessa saati sitten arjen pyörittämisessä. En oikein tiedä miksi sellaista kukaan valitsee kumppaniksi. -ap