Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amazing race suomi 2024

Vierailija
22.05.2024 |

Uuden kauden kisaajat julki: 

juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3553)

Vierailija
2201/3553 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kukaan ei kitise täällä, kun Adeliina työntää kärryjä ylämäkeen ja Paulus chillailee 😂https://www.instagram.com/amazingrace_suomi/reel/DC50ItfO5EM/?hl=fi

Jep. Vaikka Paulus muuten symppis onkin, niin kyllähän Adelle tuntuu enemmän jäävän tekemistä. Tämä on jostain syystä katsojille ok 

Viime kaudella Ralliukkojen tiimistä kartturi joutui tekeen enemmän. Tämäkään ei häirinnyt ketään.

Ja kyllä, Metti on huonohermoinen kiukuttelija, mutta kun katsojat löytävät jonkun vihan kohteen niin kaikki hänen tekemänsä on pahempaa kuin samat asiat mitä muutkin tekee. 

Ei jaksa ymmärtää, minkä vtun takia viihdekisasta joku löytää vihan kohteen.  Grönholmkin kiukkus viime kaudella takseista, tehtävistä monta kertaa, ja kansa tykkäs. 

Samalla lailla kuin koulusta löytää kiusatun ja työpaikalta työpaikkakiusatun. Jotkut ihmiset tarvitsevat jonkun kohteen vihalleen. Vihan kohteella ei ole mitään tekemistä sen kanssa. On vain otollinen uhri. Sivusta. 

Vierailija
2202/3553 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mahtaa olla Metin seuraavan naistenlehtiartikkelin aihe? Kun hän Amazing Racen loppumisen jälkeen tunkee itsensä jonkun naistenlehden kanteen niin katuuko hän huonoa käytöstään.ja lupaa parantaa tapansa vai itkeekö hän netin vihakirjoittelusta?

Itse veikkaan jälkimmäistä. 

Joo lisäksi paha pms ja kolmen lapsen äiti ja yrittäjä(ota siis kuvia laukuistasi). Ja esittele minishortsur jakun kanssa tunnetun asianajotoimiston kyltin edessä, office muotia nääs:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/3553 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mahtaa olla Metin seuraavan naistenlehtiartikkelin aihe? Kun hän Amazing Racen loppumisen jälkeen tunkee itsensä jonkun naistenlehden kanteen niin katuuko hän huonoa käytöstään.ja lupaa parantaa tapansa vai itkeekö hän netin vihakirjoittelusta?

Itse veikkaan jälkimmäistä. 

Joo lisäksi paha pms ja kolmen lapsen äiti ja yrittäjä(ota siis kuvia laukuistasi). Ja esittele minishortsur jakun kanssa tunnetun asianajotoimiston kyltin edessä, office muotia nääs:)

Joo lopeta jo, oot kuin koulukiusaaja, tyhmä sellainen.  Ei mitään tekemistä ar:n tapahtumien kanssa.  

mmo
2204/3553 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä.Katson uusinta jaksoa.Metti....hoputtaa kuskia,aukaisee oven kesken öljyn laiton ja hoputtaa.Edustaa kuitenkin suomalaisia,hävettää ihan millaista kuvaa antaa,pikkasen rajaa nyt!Tuli jo mieleen,että näytteleekö hän,esittää tahalleen....mut tosissaanhan tuntuu olevan.On koko kisan käyttäytynyt itsekeskeisesti,tullut sellainen olo.Mut tuo menee jo yli.Muuten kisa ollut kiva ja hyvin tuntuvat tulevan toimeen kisaajaat keskenään.Toivon Paulukselle ja Adelle tsemiä,ovat symppiksiä jotenkin.Ns.mummelit tuovat hauskuutta.Katson nyt jakson loppuun.Toiv.Metti oppisi jotain paineen alla toimimisesta ja toisten kunnioittamisesta.

Vierailija
2205/3553 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kukaan ei kitise täällä, kun Adeliina työntää kärryjä ylämäkeen ja Paulus chillailee 😂https://www.instagram.com/amazingrace_suomi/reel/DC50ItfO5EM/?hl=fi

Jep. Vaikka Paulus muuten symppis onkin, niin kyllähän Adelle tuntuu enemmän jäävän tekemistä. Tämä on jostain syystä katsojille ok 

Viime kaudella Ralliukkojen tiimistä kartturi joutui tekeen enemmän. Tämäkään ei häirinnyt ketään.

Ja kyllä, Metti on huonohermoinen kiukuttelija, mutta kun katsojat löytävät jonkun vihan kohteen niin kaikki hänen tekemänsä on pahempaa kuin samat asiat mitä muutkin tekee. 

Ei jaksa ymmärtää, minkä vtun takia viihdekisasta joku löytää vihan kohteen.  Grönholmkin kiukkus viime kaudella takseista, tehtävistä monta k

Eihän kukaan Mettiä vihaa, käytöstä hämmästellään jopa hävetään.

Vierailija
2206/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin 10-jakson.

Nyt oli suht rentoa ja rauhallista porukkaa. Mielenkiinnolla odotan, mitä kansa löytää tällä kertaa Metin käytöksestä, kun itse en tällä etapilla löytänyt mitään ikävää. Kaipa sieltä suurennuslasilla löytyy.  Kolmen kärki ollut koko kisan sama. Vuorotellen kärjessä. Hyvä, että parhaat säilyneet loppuun asti ja ovat siellä edelleen.

Vierailija
2207/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen Ylen Sohvaperunat : ohjelmassa pätkä AR Suomesta: kuinka ollakaan siinä nostettiin esille Metti ja hänen nirppanokkaisuutensa. 

Vierailija
2208/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin 10-jakson.

Nyt oli suht rentoa ja rauhallista porukkaa. Mielenkiinnolla odotan, mitä kansa löytää tällä kertaa Metin käytöksestä, kun itse en tällä etapilla löytänyt mitään ikävää. Kaipa sieltä suurennuslasilla löytyy.  Kolmen kärki ollut koko kisan sama. Vuorotellen kärjessä. Hyvä, että parhaat säilyneet loppuun asti ja ovat siellä edelleen.

No joutuihan Hanna pyytämään prinssesalta, että voisiko tämä auttaa kärryn työntämisessä, kun se oli raskas. Prinsessa ei oma toimisesti tehnyt elettäkään auttaakseen. Taksikuskille tuli taas ne pakolliser rapido maininnat. Muuten Metti oli rauhallisempi tässä jaksossa, kuin aiemmissa on ollut.

Vierailija
2209/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen Ylen Sohvaperunat : ohjelmassa pätkä AR Suomesta: kuinka ollakaan siinä nostettiin esille Metti ja hänen nirppanokkaisuutensa. 

Kyllä, eikä vain yhden, vaan kaikkien sohvisten osalta. Jokainen tahoillaan oli sitä mieltä, että uskomatonta käytöstä Metiltä.

Vierailija
2210/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ylös, jotka yllättyi, kun Paulus hoiti baseball tehtävän ensimmäisellä lyönnillään. Jos on pallosilmää, niin tuollainen tehtävä on helppo. 

Vierailija
2211/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin 10-jakson.

En kutsuisi sitä "löytämiseksi" että Metin pari joutuu itse sanomaan Metille, että olisi ihan kiva jos voisit vähän auttaa tässä, kun kärry ei meinannut liikkua ja Metti ei avittanut lainkaan. 

Ja sit ne rapidorapidot, tietysti. 

Vierailija
2212/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+ 

Tarkoittaako 10. jakson lopussa näytetyn tiiserin viimeiset sanat sitä, että Ade ja Pake tulee ekoina seuraavan etapin päätepisteelle? Toivon kovasti että näin olisi! Ja Mimo ja Pati kakkosiksi, veljekset kolmanneksi, Metti ja Hanna nelosiksi. 

Vierailija
2213/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin 10-jakson.

En kutsuisi sitä "löytämiseksi" että Metin pari joutuu itse sanomaan Metille, että olisi ihan kiva jos voisit vähän auttaa tässä, kun kärry ei meinannut liikkua ja Metti ei avittanut lainkaan. 

Ja sit ne rapidorapidot, tietysti. 

Olihan ne suurennuslasit hinkattu puhtaaksi, kuten oletin. 😂 Nytpä jäämmekin junnaamaan pariksi viikoksi näiden kahden tapahtuman ympärille. 

Vierailija
2214/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruutu+ 

Tarkoittaako 10. jakson lopussa näytetyn tiiserin viimeiset sanat sitä, että Ade ja Pake tulee ekoina seuraavan etapin päätepisteelle? Toivon kovasti että näin olisi! Ja Mimo ja Pati kakkosiksi, veljekset kolmanneksi, Metti ja Hanna nelosiksi. 

En itse kyllä tulkinnut sitä niin. Enemmänkin niin, että suoriutuvat jostain tehtävästi tosi hyvin. Nyt tuleekin sitten se eteen, että jossain on koiria paljon. Varmaan Metille vaikea paikka. 

Jakso 11 ollaan vielä ulkomailla ja sitten tuleekin päätösjakso ja Suomi kutsuu.

Vierailija
2215/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä huonokäytöksinen daami ollut koskaan töissä, joissa hän on yksi yhteisön jäsen? Työpaikalla, jossa tuodaan erilaisia näkökulmia esille, tehdään kompromisseja, ollaan rivijäseniä. Jo ajatuksena kauhistuttaa, että tulisi työpaikallemme pärmäröimään, ylentämään itsensä ja alentamaan muita. Tämä taitaa somettajien ongelma olla yleisemminkin. Ei ole yhteistyökykyä, kun ei koskaan ole sitä harjoiteltu. On vain minä, minä ja vielä kerran minä. 

Vierailija
2216/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen jos jeesaisit, sanoi Hanna yrittäessä saada Hile-kärryjä eteenpäin. Tämä kuvio on ollut täysin selvä jo nolon kauan. Free Hanna vaikkei edes taida itse tajuta...

Vierailija
2217/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orkesterinjohto- koreografia oli sellainen, että mietti saako tuota kukaan koskaan läpi. Hattua täytyy nostaa kilpailijoille. 

Vierailija
2218/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin 10-jakson.

No joutuihan Hanna pyytämään prinssesalta, että voisiko tämä auttaa kärryn työntämisessä, kun se oli raskas. Prinsessa ei oma toimisesti tehnyt elettäkään auttaakseen. Taksikuskille tuli taas ne pakolliser rapido maininnat. Muuten Metti oli rauhallisempi tässä jaksossa, kuin aiemmissa on ollut.

Voisit lopettaa jo tämän lapsellisen koulukiusaamisen. Oliko kisassa muita tapahtumia tai kilpailijoita. Voisit vaikka kertoa, kuinka Adelinan ja Pauluksen kärryjen työntäminen meni

https://www.instagram.com/amazingrace_suomi/reel/DC50ItfO5EM/?hl=fi

Vierailija
2219/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä huonokäytöksinen daami ollut koskaan töissä, joissa hän on yksi yhteisön jäsen? Työpaikalla, jossa tuodaan erilaisia näkökulmia esille, tehdään kompromisseja, ollaan rivijäseniä. Jo ajatuksena kauhistuttaa, että tulisi työpaikallemme pärmäröimään, ylentämään itsensä ja alentamaan muita. Tämä taitaa somettajien ongelma olla yleisemminkin. Ei ole yhteistyökykyä, kun ei koskaan ole sitä harjoiteltu. On vain minä, minä ja vielä kerran minä. 

Eikö tässä keskustella AR-kisasta. Onko sulla noin vaikeaa, että sun täytyy ruveta jauhaan jostain vtun rivijäsenestä. Sorry, tässä maassa on muitakin tapoja pärjätä ja tienata kuin olla sun duunissa  harmaana rivijäsenenä.  

Vierailija
2220/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tönäisikö Metti jompaa kumpaa muoreista? En ole katsonut ohjelmaa, podcastiensa perusteella olin saanut hänestä hyvän kuvan. Mutta toisten töniminen on ala-arvoista. Ainakin siinä pätkässä mikä sohvaperunoissa näytettiin, näytti, että tönäisi. 

Ketju on lukittu.