Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amazing race suomi 2024

Vierailija
22.05.2024 |

Uuden kauden kisaajat julki: 

juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3553)

Vierailija
2241/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä huonokäytöksinen daami ollut koskaan töissä, joissa hän on yksi yhteisön jäsen? Työpaikalla, jossa tuodaan erilaisia näkökulmia esille, tehdään kompromisseja, ollaan rivijäseniä. Jo ajatuksena kauhistuttaa, että tulisi työpaikallemme pärmäröimään, ylentämään itsensä ja alentamaan muita. Tämä taitaa somettajien ongelma olla yleisemminkin. Ei ole yhteistyökykyä, kun ei koskaan ole sitä harjoiteltu. On vain minä, minä ja vielä kerran minä. 

Älä pelkää, tuskin tarvetta hakea teille töihin.Hän on  yrittäjä, äiti , vaimo, influensseri ja kauppatieteen maisteri.Harva moiseen kykenee.

Vierailija
2242/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hanna ja metti tässä kisassa ensimmäistä kertaa tavannut. Ovat ystäviä pitkältä aikaa joten hanna tietää kyllä millainen metti on. Ihan vapaaehtoisesti kimpassa kisaan lähtivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vain kuvitella millainen pskamyrsky olisi noussut, jos tässä klipissä olisi ollut Metti ja Hanna, mutta heiltähän on kielletty valittaa, v-sanan käytöstä nyt puhumattakaan

https://www.instagram.com/amazingrace_suomi/reel/DC-7u4tNtHP/?hl=fi

Vierailija
2244/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuossa kisassa haluaa voittaa täytyy mennä rapido, muuten tiput.

Vierailija
2245/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuossa kisassa haluaa voittaa täytyy mennä rapido, muuten tiput.

Just näin. Nämä muijat ovat olleet koko kauden kärkikolmikossa ja yksi syy on tuo rapido-meneminen siirtymillä.

Vierailija
2246/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä huonokäytöksinen daami ollut koskaan töissä, joissa hän on yksi yhteisön jäsen? Työpaikalla, jossa tuodaan erilaisia näkökulmia esille, tehdään kompromisseja, ollaan rivijäseniä. Jo ajatuksena kauhistuttaa, että tulisi työpaikallemme pärmäröimään, ylentämään itsensä ja alentamaan muita. Tämä taitaa somettajien ongelma olla yleisemminkin. Ei ole yhteistyökykyä, kun ei koskaan ole sitä harjoiteltu. On vain minä, minä ja vielä kerran minä. 

Älä pelkää, tuskin tarvetta hakea teille töihin.Hän on  yrittäjä, äiti , vaimo, influensseri ja kauppatieteen maisteri.Harva moiseen kykenee.

Harvako? Ja olikos se vielä niin, että ei ole kuin muutaman kurssin suorittanut, että tutkinto on vähän niin kuin vaiheessansa :D

Vierailija
2247/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mummot tippui, rasittavia kiroilevia räyhääjiä.

Vierailija
2248/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metti ei koskaan valmistunut maisteriksi, joten saavutuksensa on se, että pääsi miehensä kanssa naimisiin. Kun ensin oli antanut tälle pakit koska ei tiennyt tästä niitä seikkoja joiden perusteella myöhemmin peruikin pakit. Ovat ihan itse lehtihaastattelussa tämän kertoneet.  

Vierailija
2249/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa teennäistä näyttelyä 10. jakson siinä kohdassa, kun Hannan ja Metin piti "päättää" että kumpi menee johtamaan marssiorkesteria! Ilmeisesti tuotannosta oli vinkattu, että nyt Mettikin voisi suorittaa jonkin tehtävän, ja tässä tehtävän jaossa Hannan kommentit kuulosti tosi teennäisiltä ja väkisin pusketuilta: "Jes! Nyt meni valinta oikein! Sä oot hyvä tässä!" 

Metin tehtäviä: oli arkussa, kun Hanna ei pidä ahtaista paikoista, söi chilit, teki hiekkakakkutehtävän ja laski köysiradalla.  Hannan vahvuus on fyysisyys, Metti musikaalisempi ja harrastanut tanssia, joka myös vaatii rytmitajua.  Itse ovat tämän kertoneet.

Tuotanto ei vinkkaa mitään, vaan parit päättävät itse. Yritä nyt jo jotain parempaa kuin tätä saman pskan jauhamista.  Nää jatkuvat valheet on niin surkeita, että kukaan ei jaksa näitä psykopaattien

Öh, kirjoitat aika rumaan sävyyn, mutta vastataan nyt silti: jos nuo neljä (4!) tehtävää on ne, jotka Metti on tehnyt ja Hanna on tehnyt kaikki muut, niin tilanne on jopa vielä epätasaisempi kuin mitä olin edes huomannut! Kiitos siis tästä tiedosta. 

Vierailija
2250/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkasen jos jeesaisit, sanoi Hanna yrittäessä saada Hile-kärryjä eteenpäin. Tämä kuvio on ollut täysin selvä jo nolon kauan. Free Hanna vaikkei edes taida itse tajuta...

Sä et edes tainnut tajuta ite, kun naiset oli jo sopineet ennen kisaa, että Hanna ottaa fyysiset tehtävät.  Hyvä, että pyysi apua. Näin kuuluikin mennä.

Mites sun mielestä Adeliinan ja Pauluksen työnjako meni samassa tehtävässä?  Tällä sisarusparilla on muuten aikamoinen ero lihasmassassa. Mutta ethän sä nolon tyhmänä tajunnut tätä kattoo, vai mitä?

Sä haukut minua nolon tyhmäksi. Onko se sinusta fiksua käytöstä? Onko sinulle luontaista haukkua niitä, jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi?

No, typerä kirjoitus. #FreeFinland tuoll

Uskoisin että tämä reppana, niin kuin kutsuit minua, pesee sinut mennen tullen ja palatessa oli kyseessä ihan mikä tahansa skaba :D

Vierailija
2251/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hanna ja metti tässä kisassa ensimmäistä kertaa tavannut. Ovat ystäviä pitkältä aikaa joten hanna tietää kyllä millainen metti on. Ihan vapaaehtoisesti kimpassa kisaan lähtivät.

Kyllä. Hanna vaikutti tässä 10-jaksossa rennolta, rauhalliselta, tyytyväiseltä. Ulkopuoliset puolestaloukkaantuvat ja Hanna porskuttaa kärkikolmikossa Metin kanssa.

Vierailija
2252/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Hanna vaikutti tässä 10-jaksossa rennolta, rauhalliselta, tyytyväiseltä. Ulkopuoliset puolestaloukkaantuvat ja Hanna porskuttaa kärkikolmikossa Metin kanssa.

Hanna on mahtava - Parinsa on... hmm... järkyttävä

Vierailija
2253/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kausi oli huonosti käsikirjoitettu, kun siellä luki, että Leea ja Kaarina pidetään kisassa niin pitkään kuin mahdollista.  Kolme kertaa pelastettiin tippumiselta, ei ole uskottavaa, että olisi sattumaa.  Käsikirjoittajilta ja tuotannolta heikko veto.

Monta hyvää kilpailemaan tullut pari tippui kerta laakista.

Vierailija
2254/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa teennäistä näyttelyä 10. jakson siinä kohdassa, kun Hannan ja Metin piti "päättää" että kumpi menee johtamaan marssiorkesteria! Ilmeisesti tuotannosta oli vinkattu, että nyt Mettikin voisi suorittaa jonkin tehtävän, ja tässä tehtävän jaossa Hannan kommentit kuulosti tosi teennäisiltä ja väkisin pusketuilta: "Jes! Nyt meni valinta oikein! Sä oot hyvä tässä!" 

Metin tehtäviä: oli arkussa, kun Hanna ei pidä ahtaista paikoista, söi chilit, teki hiekkakakkutehtävän ja laski köysiradalla.  Hannan vahvuus on fyysisyys, Metti musikaalisempi ja harrastanut tanssia, joka myös vaatii rytmitajua.  Itse ovat tämän kertoneet.

Tuotanto ei vinkkaa mitään, vaan parit päättävät itse. Yritä nyt jo jotain parempaa kuin tätä saman pskan jauhamista.  Nää jatkuvat valheet on niin su

Hanna on tehnyt kaikki muut.  Niinkö,  mitkä kaikki muut? 

Vierailija
2255/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kisapari, jolle toivon voittoa, kun eivät  himmaile vaan tekevät sen, mikä formaattiin kuuluu.

Vierailija
2256/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi kuulla, minkä ikäisiä te näitä alle 60-vuotiaita mummoksi kutsuvat olette itse? Sikäli mikäli teille on epäselvää, sen ikäiset eivät ole vanhuksia, vaan ihan työelämässäkin mukana olevia ihmisiä vielä. Ettekä ole Patia kutsuneet vaariksi kuitenkaan, hän on samaa ikäluokkaa Kaarinan ja Leean kanssa.

Vierailija
2257/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, kauppatieteen maisteri, ehkä hiukan lukenut kauppatieteitä koska ei ole tutkintoa.

Vierailija
2258/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metillä lapsellinen ääni 👶

Vierailija
2259/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+

Eli ruutu+ jaksossa ei putoa ketään?

Vierailija
2260/3553 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi kuulla, minkä ikäisiä te näitä alle 60-vuotiaita mummoksi kutsuvat olette itse? Sikäli mikäli teille on epäselvää, sen ikäiset eivät ole vanhuksia, vaan ihan työelämässäkin mukana olevia ihmisiä vielä. Ettekä ole Patia kutsuneet vaariksi kuitenkaan, hän on samaa ikäluokkaa Kaarinan ja Leean kanssa.

Viime vuonna puhuttiin rallipapoista, vaikka Grönholm on syntynyt 1968 ja hänen kartanlukija Timo Rautiainen 1964.  En puhu mummoista ja papoista, mutta näitä vähintään 20 vuotta nuoremmat varmaankin.  Osa puhuu Leeasta ja Kaarinasta kulttuuritäteinä. 

Ketju on lukittu.