Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amazing race suomi 2024

Vierailija
22.05.2024 |

Uuden kauden kisaajat julki: 

juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3553)

Vierailija
2121/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työ, jonka vastapainoksi kaipaan vapaalla kevyttä ja viihteellistä katsottavaa.  Amazing Race on juuri tällainen aivoja kivasti nollaavaa formaatti.  Uusia maita, kuten Kolumbia.  Aina sivussa oppii jotain maan kulttuuristakin.

Ei tuli mieleenkään katsoa Amazing Race -jaksoja sillä silmällä, kuka on kauhea, töykeä, miten toinen tekee...  Eihän idea ole tämä, vaan kyse on kisasta, jossa välillä joutuu hikoilemaan, tsemppaaman, kärsimään (ällöt ruuat) ja venymään rajoille. Minä iloitsen jokaisen parin onnistumisesta ja hetken harmittelen jonkun tippumisesta.  Eikö tämä riitä?

Ainoa kritiikki tulee tuotannolle, jos se editoi tapahtumat sellaisiksi, joista tulee väärä kuva kisaajista.  Se on epäreilua ja epärehellistä.

Vierailija
2122/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mahtaa olla Metin seuraavan naistenlehtiartikkelin aihe? Kun hän Amazing Racen loppumisen jälkeen tunkee itsensä jonkun naistenlehden kanteen niin katuuko hän huonoa käytöstään.ja lupaa parantaa tapansa vai itkeekö hän netin vihakirjoittelusta?

Itse veikkaan jälkimmäistä. 

Mitä luulet voittavasi tällä kirjoituksella -  kunniaa ja mainetta?  Ei, olet säälittävä reppana, kun haet itsellesi huomiota tällä. En ymmärrä, mitä Metin pitäisi katua tai itkeä.  Sinä varmasti kadut ja itket omaa surkeaa ja saamatonta elämääsi.  Siitähän tuo kirjoituskin kertoo.  Projisoit omaa surkeuttasi muihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mahtaa olla Metin seuraavan naistenlehtiartikkelin aihe? Kun hän Amazing Racen loppumisen jälkeen tunkee itsensä jonkun naistenlehden kanteen niin katuuko hän huonoa käytöstään.ja lupaa parantaa tapansa vai itkeekö hän netin vihakirjoittelusta?

Mitä luulet voittavasi tällä kirjoituksella -  kunniaa ja mainetta?  Ei, olet säälittävä reppana, kun haet itsellesi huomiota tällä. En ymmärrä, mitä Metin pitäisi katua tai itkeä.  Sinä varmasti kadut ja itket omaa surkeaa ja saamatonta elämääsi.  Siitähän tuo kirjoituskin kertoo.  Projisoit omaa surkeuttasi muihin.

Hienosti olet kyllä oppinut idoliltasi huonon käytöksen ja ilkeilyn jalon taidon, se täytyy myöntää. 

Vierailija
2124/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Metti sinulla ole enää yhteistöitä?

Keskity lapsiisi vai haluatko opettaa heitä että näin hoidetaan asiat, vauvapalstalla yrität tukkia kansan suun, kun kertovat mielipiteitä sinun käytöksestä!

Vierailija
2125/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun hieno ja merkityksellinen elämäsi taas oikein huokuu läpi tekstistäsi, olet varmasti menestynyt ja kaikin puolin pelkkää ihailua herättävä ihminen. 

Vierailija
2126/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian vierestä:  Jokainen  varmasti tuntee ihmisiä, joista ei saisi mitään negatiivista vaikka kuukausi kuvattaisiin 24/7 putkeen. On turha syyttää editointia siitä jos itse antaa sellaista materiaalia mitä ei halua ohjelmaan päätyvän.

Ajatellaan vaikka toista realityä, Temppareita, ei sielläkään peitot heilu ja ketut käy koloissa ellei osallistuja _itse_ anna em. materiaalille mahdollisuutta.

Onhan tuolla muillakin ollut vaikeaa, Mimosalla esim. pallonheitto tehtävässä missä ei meinannut onnistua. Huomasi että kiristi ja manasi, mutta käyttäytyi kuitenkin korrektisti. Isänsä istui penkillä rauhallisena ja koitti tsempata.

Klemola aina kiittänyt taksikuskeja ja muita kauniisti, ihminen itse valitsee miten käyttäytyy.

Uskon myös että pahimmat tiuskimiset on leikattu pois, koska AR:n konseptiin ei kuulu 'tylytys' siinä halutaan antaa kilpailijoista asiallinen kuva.

Sekin on hyvä muistaa, että kun lähtee realityyn (tai vaikka politiikkaan, mihin tahansa) julkisuuteen mukaan, ei voi ajatella että vain kivat asiat näkyvät. Ja jos haluaa varjella julkisuuskuvaansa, silloin pitää olla ja käyttyä sen kuvan mukaisesti millaisena haluaa muiden itsensä näkevän.

Useimmilla pareilla on ollut esim. taksien kanssa ongelmia, mutta ei se takapenkillä meuhkaaminen mitään auta. Varsinkin kun kilpakumppani vieressä istuu tyynenä ja rauhallisena, eli ymmärtää ettei taksi vaikka ruuhkan takia, pääse nopeammin etenemään. Tuossa yksilö tekee itse valinnan miten käyttäytyy, olisi voinut toimia myös toisin jolloin materiaali mitä kuvattu olisi erilaista.

Vierailija
2127/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity lapsiisi vai haluatko opettaa heitä että näin hoidetaan asiat, vauvapalstalla yrität tukkia kansan suun, kun kertovat mielipiteitä sinun käytöksestä!

Kun taito ja talentti loppuu, alkaa väitteet Mettistä.  Tuskinpa ehtii tänne, kun on kolmen pienen lapsen äiti ja työ yrittäjänä.  Eikä häntä taatusti kiinnosta. Vainoharhaista menoa täällä ja persoonaltaan häiriintyneitä kirjoittajia, jotka yrittävät kehitellä kaikkea negatiivista siinä onnistumatta.  Ei vaan uppoa tervejärkisiin ihmisiin, sorry!

Vierailija
2128/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et valita vai välitä  tehtävästä

https://www.instagram.com/amazingrace_suomi/reel/DC0uR7Wizny/?hl=fi

Vierailija
2129/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun julkkis menee tosi tv-ohjelmaan mukaan luulisi hänen esittelevän siellä parhainta puoltaan seuraajilleen. Tuon markkinointikampanjan arvo voi olla huomattavan suuri rahallisestikin. Ei ole merkitystä voitatko vai et. Saatat juuri tuon kilpailun hävitessäsi oikeastaan voittaakin, koska olet parantanut julkisuuskuvaasi. Toisessa päässä taas saatat jäädä ihmisten mieliin aivan hirveänä ihmisenä. Ja se alkaa aivan ensi hetkestä millaisen kuvan annat. Jos mokaat ekassa jaksossa olet silmätikku, jonka aivan kaikkeen kiinnitetään huomiota. Ja nimenomaan huonossa mielessä. 

Ja tällaisesta tehdään elämää suurempi asia.  Et ole etkä tule koskaan olemaan missään tekemisissä näiden ihmisten kanssa, mutta tämä on elämäsi tärkein asia?  Mitä merkitystä? Surkean pieni on maailmasi.  Eipä tämäkään kirjoitus kerto muusta kuin itsestäsi.  Yritä jaksaa!

Eihän kirjoituksellani ole mitään tekemistä olenko tai enkö ole tekemisissä heidän kanssaan. Kirjoitin vain millainen tämä julkisuus on. Jotkut ihmiset kuvittelee jopa näyttelijän roolin ihmiseksi itsekseen. Joillekin se pahis salatuissa elämissä on pahis myös oikeassa elämässä ja hyvis leffassa on hyvis myös oikeassa elämässä. Sinä katsot mediaa ja teet sen perusteella omia oletuksia. Ihmiset ajattelee eri lailla. Pahoista ei pidetä. Hyvistä pidetään. Sillä ei ole merkitystä millainen olet oikeasti, koska sinusta annetaan tietynlainen kuva mediassa. Eräs tuttavani on osallistunut rikkaat ja rahattomat ohjelmaan rikkaana osapuolena ja olen seurannut mitä hänestä on kirjoitettu. On arvosteltu tiettyjä asioita, mutta koska tunnen hänet tiedän menevän täysin metsään. Ihmiset tekee oletuksia näkemänsä ja kuvittelemansa pohjalta. Jos minä olisin julkkis minustakin liikkuisi juoruja julkisuudessa. Liikkuu jo nytkin, mutta annan ihmisten puhua. Ei ne tiedä totuutta. Ihmisillä on tarve juoruilla ja hyvät juoruthan ovat vain arvosteluita ja haukkumisia. Ihmiset kokevat yhtenäisyyttä monen kanssa, kun juorun aiheeksi laitetaan julkisuuden henkilö. Juttu laajenee ja kuinka paljon juorun nälkäisille onkaan materiaalia somessa. AP

Vierailija
2130/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun taito ja talentti loppuu, alkaa väitteet Mettistä.  Tuskinpa ehtii tänne, kun on kolmen pienen lapsen äiti ja työ yrittäjänä.  Eikä häntä taatusti kiinnosta. Vainoharhaista menoa täällä ja persoonaltaan häiriintyneitä kirjoittajia, jotka yrittävät kehitellä kaikkea negatiivista siinä onnistumatta.  Ei vaan uppoa tervejärkisiin ihmisiin, sorry!

Metin itse skriivaamaa tekstiä!

Kukaan muu selitä lapsista ja duunista  kuin sylttytehdas ihan itse!

Vierailija
2131/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti olet kyllä oppinut idoliltasi huonon käytöksen ja ilkeilyn jalon taidon, se täytyy myöntää. 

Ei, vaan psykiatri ja professori Kauerma osoitti kirjoituksellaan, millaiset  häiriintyneet persoonat mellastavat netin keskustelupalstoilla. Tärkein huomio oli, etteivät kirjoitukset kerro kohteestaan mitään vaan ainoastaan kirjoittajista.  

Vierailija
2132/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tämä on viimeinen oljenkortesi tässä loan heitossa, jossa revitään lapsetkin mukaan.  Niin vainoharhaisen kakaran kirjoitus, ettei edes haksa sääliä.

Vierailija
2133/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa epätoivoisen harhainen. Tämäkö on viimeinen oljenkortesi? Yritäpä pienessä ja keskenkasvuisessa päässäsi argumentoida jotain älyllisempää, mutta sitä ennen suosittelen vilkaisemaan peiliin, kuinka harhainen näky sieltä paistaa vastaan?

Vierailija
2134/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, vaan psykiatri ja professori Kauerma osoitti kirjoituksellaan, millaiset  häiriintyneet persoonat mellastavat netin keskustelupalstoilla. Tärkein huomio oli, etteivät kirjoitukset kerro kohteestaan mitään vaan ainoastaan kirjoittajista."

Etkö ymmärrä, että kuvalit juuri itsesi? Häiriintynyt persoona joka mellastaa netin keskustelupalstalla.

Vierailija
2135/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyn ilkeilyn jälkeen näen sinut Metti jauhelihanaamana.

Selvennän, koska en alennu laillasi uhkailemaan.

Jauheliha on mössöä joka ei erotu millään muotoa. Kaikki tajuavat nämä tietyt kommentit Metin kirjoittamiksi. Nolaat itseäsi lisää.

Mutta kuten tulikin jo todettua,  yhtä jauhelihaa tämä sinun höpön höpösi.

Odottakaa vaan, Metti kommentoi tätäkin.

Ketään muuta ei kiinnosta olla jauhelihanaama!

Vierailija
2136/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on työ, jonka vastapainoksi kaipaan vapaalla kevyttä ja viihteellistä katsottavaa.  Amazing Race on juuri tällainen aivoja kivasti nollaavaa formaatti.  Uusia maita, kuten Kolumbia.  Aina sivussa oppii jotain maan kulttuuristakin.

Ei tuli mieleenkään katsoa Amazing Race -jaksoja sillä silmällä, kuka on kauhea, töykeä, miten toinen tekee...  Eihän idea ole tämä, vaan kyse on kisasta, jossa välillä joutuu hikoilemaan, tsemppaaman, kärsimään (ällöt ruuat) ja venymään rajoille. Minä iloitsen jokaisen parin onnistumisesta ja hetken harmittelen jonkun tippumisesta.  Eikö tämä riitä?

Ainoa kritiikki tulee tuotannolle, jos se editoi tapahtumat sellaisiksi, joista tulee väärä kuva kisaajista.  Se on epäreilua ja epärehellistä.

Mäkin katson näitä tiettyjä reality viihdemielessä mutta tällä kaudella viihde on kaukana kun ahdistaa niin paljon tuon yhden käytös :( Jopa mun superrauhallinen puolisoni on avannut sanaisen arkkunsa, että eihän tuollaisia ihmisiä voi olla.

Onneksi kaudella on ollut piristyksenä kulttuurisiskot, Mimosa ja Pati sekä iki-ihanat Arajuuret joiden ansiosta tätä kautta on jaksanut katsoa. Mutta täytyy sanoa, että tätä kautta ei tule ikävä.

Ja hei: ei tuotannolla ole aikaa eikä mielenkiintoa leikellä materiaaleja vain yksi prinsessa silmällä pitäen. Kyllä se on se aito luonne mikä tuolta on tullut esiin jo ekan jakson ratikkapysäkkimulkoilussa eikä ole millään lailla tehostettu vain yhden huonoa käytöstä.

Vierailija
2137/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taisi lähteä hakemaan lapsia hoidosta kun ketju hiljeni...

Vierailija
2138/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyn ilkeilyn jälkeen näen sinut Metti jauhelihanaamana.

Selvennän, koska en alennu laillasi uhkailemaan.

Jauheliha on mössöä joka ei erotu millään muotoa. Kaikki tajuavat nämä tietyt kommentit Metin kirjoittamiksi. Nolaat itseäsi lisää.

Mutta kuten tulikin jo todettua,  yhtä jauhelihaa tämä sinun höpön höpösi.

Odottakaa vaan, Metti kommentoi tätäkin.

Ketään muuta ei kiinnosta olla jauhelihanaama!

Vilkaisepa peilistä, millainen naama sieltä näkyy.  Luultavasti juuri se jauhelihanaama, mitä ikinä se tarkoittaakin.   Olen ihan sivullinen, mutta kirjoitukset ovat sillä tasolla, että ne ovat kaikessa vainoharhaisuudessaan mennen tullen kääntyneet itseään vastaan. Vainoharhaista jauhelihaa, sanoisin.

Vierailija
2139/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katson näitä tiettyjä reality viihdemielessä mutta tällä kaudella viihde on kaukana kun ahdistaa niin paljon tuon yhden käytös :( Jopa mun superrauhallinen puolisoni on avannut sanaisen arkkunsa, että eihän tuollaisia ihmisiä voi olla.

Onneksi kaudella on ollut piristyksenä kulttuurisiskot, Mimosa ja Pati sekä iki-ihanat Arajuuret joiden ansiosta tätä kautta on jaksanut katsoa. Mutta täytyy sanoa, että tätä kautta ei tule ikävä.

Ja hei: ei tuotannolla ole aikaa eikä mielenkiintoa leikellä materiaaleja vain yksi prinsessa silmällä pitäen. Kyllä se on se aito luonne mikä tuolta on tullut esiin jo ekan jakson ratikkapysäkkimulkoilussa eikä ole millään lailla tehostettu vain yhden huonoa käytöstä.

Ei kannata katsoa viihdettä, jos se ahdistaa.  Kannattaa hakea apua.  Nämä samat kirjoitukset olet kertonut jo moneen kertaan.  Luuletko, että tervejärkiset ihmiset kokevat empatiaa, kun kieriskelet ahdistuksessasi viihdeohjelmasta. Ei, he naureskelevat tällaiselle.

Vierailija
2140/3553 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Metillä silarit?

Ketju on lukittu.