Amazing race suomi 2024
Uuden kauden kisaajat julki:
juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…
Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3553)
Vierailija kirjoitti:
Ihan bullshittiä tuollainen "kilpailutilanne, ettekö tajua" -puolustelu. Juuri tuollaisessa kilpailutilanteessa näkee ihmisen todellisen luonteen, tuossakin ohjelmassa on melkein kaikki muut niitä, jotka käyttäytyy ihan asiallisesti VAIKKA ovat ihan samassa kilpailussa! Ilkeä ihminen on aina ilkeä, turha sitä on millään selitellä.
Ne eivät ole mitään yksittäisiä väsymyksestä johtuvia vahinkoha vaan hänellä on sellainen mean girl -vaihde päällä koko kilpailutilanteen. Se on niin persoonassa, ettei hän itse edes tajua sitä.
Jos joku nainen joskus vamppaisi Mikaelin, tämän tulisi olla erittäin varuillaan.
Aloin vasta katsoa kautta. Sääli, että Tuure ja Saana putosivat niin alussa. Saana on aivan ihana ja sisaruksilla oli todella hyvä suhde keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metin puolustajalla alkaa loppua argumentit tässä keskustelussa.
Ensin haukkui meitä muita rumiksi keski-ikäisiksi tantoiksi joka loppui kun hänelle muistutettiin että Metti itsekin on ihan kohta keski-ikäinen ja miehensä viisikymppinen. Sitten alkoi meidän muiden haukkuminen valehtelijoiksi. Kun joku pyysi kauniisti että kertoisi mitä täällä on valehdeltu niin eipä vastannut ja lopetti valehtelu-huutelun. Keuli myös Metin firman menestyksellä useammassa viestissä mutta lopetti senkin kun joku kävi katsomassa talousluvut ja kertoi mielipiteensä.
Mitähän reppana sinäkin ymmärrät talousluvuista😂. Totuus on, että viimeisimpien tilinpäätösten liikevoitto-%:t ovat huippuhyvät, mikä mahdollistaa mm. pitkäjänteisen sijoitustoiminnan.
Viimeisimpien tilinpäätösten? Eihän sen firma ole ollut
Sijoitustoiminta ei vaadi firmaa. Huomioiden, että perustettu 2021, liikevaihdot ja liikevoitto-%:t erinomaiset, ja että perheessä on kolme pientä lasta. Nostan hattua ahkeruudelle!
Vierailija kirjoitti:
"Viimeisimpien tilinpäätösten? Eihän sen firma ole ollut pystyssä vielä kuin kaksi tilikautta. Tosi pitkäjänteistä sijoitustoimintaa tosiaankin."
Kaksi vuotta on pitkä aika lyhytpinnaiselle ihmiselle.
Totta. Mitenkäs se motto oikein menikään, rapido rapido?
Vierailija kirjoitti:
Jos mun takana joku huutelisi, nopeammin, nopeammin. Olen kilpailussa, kiire, kiire!
Sanoisin että ole hyvä ja poistu autosta!
Törkeyttä!
Hanna oli selkeästi häpeissään tilanteissa, oli hiljaa koska varmasti tiesi että Metin käytös voi vaan pahentua!
Nieli omat pahat mielensä, ei kukaan voi kuunnella tyynenä tuollaista käytöstä vieressä!
Raukka joutui vielä liveen puolustelee Metin käytöstä!
Ahdistaako? Hassua, että ennen kuin kausi alkoi, kiittelivät toisiaan auliisti lehtihaastatteluissa ja vielä insta-livessä. Sinä vaan jaksat valehdella vastoin parempaa tietoa nielemisestä ja joutumisesta. Hanna ei ole ollut enää hiljaa, vaan häntä selkeästi häiritsee jatkuvat valheiden kirjoittelu. Hae hyvä ihminen apua tuollaiseen persoonallisuushäiriöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun takana joku huutelisi, nopeammin, nopeammin. Olen kilpailussa, kiire, kiire!
Törkeyttä!
Hanna oli selkeästi häpeissään tilanteissa, oli hiljaa koska varmasti tiesi että Metin käytös voi vaan pahentua!
Nieli omat pahat mielensä, ei kukaan voi kuunnella tyynenä tuollaista käytöstä vieressä!
Ahdistaako? Hassua, että ennen kuin kausi alkoi, kiittelivät toisiaan auliisti lehtihaastatteluissa ja vielä insta-livessä. Sinä vaan jaksat valehdella vastoin parempaa tietoa nielemisestä ja joutumisesta. Hanna ei ole ollut enää hiljaa, vaan häntä selkeästi häiritsee jatkuvat valheiden kirjoittelu. Hae hyvä ihminen apua tuollaiseen persoonallisuushäiriöön.
Lopeta jo Metti! Olet jo antanut itsestäsi erittäin huonon ensivaikutelman huonolla, epäkohteliaalla käytöksellä. Sitä on turha yrittää paikailla ja selitellä jälkikäteen.
Minua jo alkaa naurattamaan tämä Metti keskustelu.
En tiennyt edes kuka hän on ?? ? , ennen tätä palstaa !
Rouvan aviomiehen Forssellin muistan paremmin, ollut julkisuudessa naissuhteidensa vuoksi. Pika-aitajuoksija Annimari Kortetta, Henna Kalinaisen, Sini Helmeen, Saranna Ehrnroothiin ja näyttelijämalli Laura Lagercrantziin.
( No noita nimiä piti tarkistaa, että meni oikein).
Metti kasva jo aikuiseksi. Olet lapsellinen!!
Vierailija kirjoitti:
Rouvan aviomiehen Forssellin muistan paremmin, ollut julkisuudessa naissuhteidensa vuoksi. Pika-aitajuoksija Annimari Kortetta, Henna Kalinaisen, Sini Helmeen, Saranna Ehrnroothiin ja näyttelijämalli Laura Lagercrantziin.
Minua naurattaa myös ja välillä ärsyttää. En ymmärrä miten ihmeessä Metti jaksaa kiinnostaa ihmisiä noin suunnattoman paljon, että hänestä viitsitään jauhaa loputtomiin. AR:stä tykkään ja käyn täällä välillä vilkuilemassa siinä toivossa, että kommentoitaisiin oikeasti jaksojen tapahtumia, mutta ei, Mettiä täällä jauhetaan, ilmeisesti hamaan tappiin asti.
Täällä on alusta asti valitettu vaatetuksesta (alkujakson pitkähihainen paita oli jollekin liikaa, joku ihmeen sponsorihatun puuttuminen, kun se kuulemma muilla oli) sekä ulkonäöstä (liian laiha, huono ryhti, vääränlaiset silmät, kavojen kulmaluussakin oli jotain väärä jne).
Voi vain arvata, millainen p@skamyrsky nousee presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotosta nimenomaan tällä palstalla samoilta vihaviestien kirjoittajilta, jotka on jaksaneet keksiä ties mitä skeidaa koko kisan ajan, siitäkin huolimatta, ettei itsenäisyyspäivän juhlatilaisuudelle ja AR:lla ole mitään tekemistä. Sitä se kateus ja katkeruus teettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua naurattaa myös ja välillä ärsyttää. En ymmärrä miten ihmeessä Metti jaksaa kiinnostaa ihmisiä noin suunnattoman paljon, että hänestä viitsitään jauhaa loputtomiin. AR:stä tykkään ja käyn täällä välillä vilkuilemassa siinä toivossa, että kommentoitaisiin oikeasti jaksojen tapahtumia, mutta ei, Mettiä täällä jauhetaan, ilmeisesti hamaan tappiin asti.
Näinpä
Ja Selviytyjissä kohteena on Rita ja Sita, Farmissa Henny, tässä AR taas Metti - eiköhän tämä ole mennyt perille
No huvittavaahan tämä on ollut koko ajan - pska lentää tuulettimeen, kun jengi ei tykkää ylimielisestä töykeilijästä ja jäätävän nolosta 'kun lapset on noin köyhissä oloissa' -nyyhkimisestä (elä ihmeessä, Metti, ihanko totta?), kilvenkiillottaja kermaprse. Huh. Röyhkeää. Hilpeää ja paniikinomaista imagonpaikkausta näin jälkikäteen mediassa, mutta ei kannata enää rypistää, kun on jo ripulipska housuissa tai siis shortseissa ja valuu pitkin reisiä.
Mutta ei huolta, Metti! Niin ne unohtui nopeasti viime vuodenkin ällötykset ja huvittavat höseltäjät. Mutta mä luulen, että se juuri näitä kaiken maailman mettejä ketuttaakin - että ollaankin ihan tavan tallaaja, ei mikään palvottu kuningatar, ei vihattu Mordor, vaan ihan sellainen tavallinen reality-ärsyke, joka ketuttaa katsojia sen hetken, kun ohjelmaa katsoo ja sitten se ärsyke voi painua vttuunsa.
Vierailija kirjoitti:
No huvittavaahan tämä on ollut koko ajan - pska lentää tuulettimeen, kun jengi ei tykkää ylimielisestä töykeilijästä ja jäätävän nolosta 'kun lapset on noin köyhissä oloissa' -nyyhkimisestä (elä ihmeessä, Metti, ihanko totta?), kilvenkiillottaja kermaprse. Huh. Röyhkeää. Hilpeää ja paniikinomaista imagonpaikkausta näin jälkikäteen mediassa, mutta ei kannata enää rypistää, kun on jo ripulipska housuissa tai siis shortseissa ja valuu pitkin reisiä.
Mutta ei huolta, Metti! Niin ne unohtui nopeasti viime vuodenkin ällötykset ja huvittavat höseltäjät. Mutta mä luulen, että se juuri näitä kaiken maailman mettejä ketuttaakin - että ollaankin ihan tavan tallaaja, ei mikään palvottu kuningatar, ei vihattu Mordor, vaan ihan sellainen tavallinen reality-ärsyke, joka ketuttaa katsojia sen hetken, kun ohjelmaa katsoo ja sitten se ärsyke voi painua vttuunsa.
;-) 'kuningatar' ei ole kuullut siitä oikean kuningattaren motosta 'never complain, never explain', vaan kaivaa kuoppaansa yhä syvemmälle naurettavine selittelyineen, ja lanseeraa orjansakin itseään puolustamaan.
Katson juuri uudelleen viimeisintä jaksoa. Pakko todeta että kyllä, Metille kaikki on väkinäistä, milloin paska tehtävä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veit sanat suusta! Julmia-Juoninen ihan itse ilmeineen ja käytöksineen.
Eikä ollut 1 tai 2 kertaa kun tuli tätä vikaa jaksoa kattoessa mieleen noita-akka!
Moni kakku päältä kaunis, mutta silkkoa sisältä.
Sisäinen kauneus puuttuu kokonaan!
Olet varmaan niitä samoja ainakin 20 vuotta sitten parhaat päivät nähneitä naisia, jotka riekkuu omalla naamalla ja nimellä FB:ssa ihan samaa. Vanhemmat naiset tykkää jostain syystä iänikuisista suomalaisista sanonnoista. Siitä nämä tunnistaa.
Parhaat päivänsä nähneet ihmiset ovat myös oikeutettuja sanomaan mielipiteensä. Sinullekin koittaa se aika nopeammin kuin huomaatkaan. Kovasti nyt vedotaan tähän kauneuteen ja kateuteen kauneudesta. Sanoja taitaa olla henkilö, jolle vain ulkokuorella on merkitystä.
Ja jos kisan todellisesta kaunottaresta puhutaan, niin miksi kukaan ei kateuksissaan hauku Adelinea? Siinä on kaunis ihminen, sisäisesti ja ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metin puolustajalla alkaa loppua argumentit tässä keskustelussa.
Ensin haukkui meitä muita rumiksi keski-ikäisiksi tantoiksi joka loppui kun hänelle muistutettiin että Metti itsekin on ihan kohta keski-ikäinen ja miehensä viisikymppinen. Sitten alkoi meidän muiden haukkuminen valehtelijoiksi. Kun joku pyysi kauniisti että kertoisi mitä täällä on valehdeltu niin eipä vastannut ja lopetti valehtelu-huutelun. Keuli myös Metin firman menestyksellä useammassa viestissä mutta lopetti senkin kun joku kävi katsomassa talousluvut ja kertoi mielipiteensä.
Mitähän reppana sinäkin ymmärrät talousluvuista😂. Totuus on, että viimeisimpien tilinpäätösten liikevoitto-%:t ovat huippuhyvät, mikä mahdollistaa mm. pitkäjänteisen sijoitustoiminnan.
Helsinki business schoolin syväluotaava tilinpäätö
Onko tämä se HELbus mihin saa rahalla ostettua itselleen opiskelupaikan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeyttä!
Lopeta jo Metti! Olet jo antanut itsestäsi erittäin huonon ensivaikutelman huonolla, epäkohteliaalla käytöksellä. Sitä on turha yrittää paikailla ja selitellä jälkikäteen.
Kun nostaa faktat pöytään, persoonallisuushäiriöinen henkilö ei kykene enää jatkamaan valheiden kirjoittamista vaan luulee kirjoittajan olevan kirjoituksen kohde. Tätä on tapahtunut monta kertaa, mutta kertoo vain persoonan harhaluuloisuushäiriöstä, tarkemmin kyse on paranoidisesta häiriöstä.
Sellaista sakkia täällä mellastaa. Kaikki valheet kertovat kirjoittajista, ei mitään kirjoitusten kohteesta.
Helsinki business schoolin syväluotaava tilinpäätösanalyysi.