Neljäskään tinder mies ei halunnut jatkaa tapailua
Loppui viestittely kuin seinään. Oon tosi surullinen
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen kanssa ei oltu vielä yhdynnässä. Muuta kyllä. Yksi mies ennusti ettten tule ehkä koskaan löytämään ketään suhteeseen. Oon vaan niin paska kait
Ap
"VIELÄ"
Kuulostaa että rima on korkealla, heheh
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja paino?
100 / 100
Eli se oli komea mies ja annoit sille seksiä ja nyt ihmettelet miksi se jätti sinut. Tinderissä pätee pari sääntöä. Naiset vastailee miehille vain jos ulkonäkö miellyttää ja sitten panevat niitten kanssa ja kuvittelette sen jälkeen että mies haluaa seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Eli se oli komea mies ja annoit sille seksiä ja nyt ihmettelet miksi se jätti sinut. Tinderissä pätee pari sääntöä. Naiset vastailee miehille vain jos ulkonäkö miellyttää ja sitten panevat niitten kanssa ja kuvittelette sen jälkeen että mies haluaa seurustella.
Niin no en mä nyt huonoimmasta päästä ole 46v naisia. On lihavampia, on rumempia ja ilkeitä. Ja nää miehet olleet ihan tavallisia. Osalla mahaa enempi kuin toisella. Olisko isot luulot siitä että saa jonkun 25-35v timmin ja nuoren naisen. Ehkä rahalla tai sit ei silläkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja sä haluaisit aina jatkaa kaikkien kanssa? Myös tuon yhden joka oli ääliö hyväksikäyttäjä? Pientä itsekunnioitusta peräänkuuluttaisin ja ehkä itsetuntemusta myös. Et kai säkään ihan jokaiseen ihastu?
Mä ihastun herkästi, ei kait sillekään mitään voi
Ap
Tää on se varjopuoli siitä kun nelosen naiset valkkaa vain ysin ja kympin miehiä.
Ja turha tulla jankuttamaan "minä valitsen ihan tavallisia miehiä". Se on todistettu että se mies mitä naiset pitävät taviksena sijoittuu oikeasti top 20%:iin.
Vierailija kirjoitti:
Tää on se varjopuoli siitä kun nelosen naiset valkkaa vain ysin ja kympin miehiä.
Ja turha tulla jankuttamaan "minä valitsen ihan tavallisia miehiä". Se on todistettu että se mies mitä naiset pitävät taviksena sijoittuu oikeasti top 20%:iin.
Taidat olla mies. Ja joo kyllä miehillä on tinderissä kovat luulot itsestään.
Ap
Siis täh. Ole sinut ja onnellinen oman itsesi kanssa ja älä jahtaa mitään. Ei se onnellisuus toisesta osapuolesta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja naisillahan ei ole kovat luulor... minulla on parikin tuttua jotka eivät päässeet tinderin kautta kenenkään kanssa treffeille...
Sun kannattaa miettiä onko sulla suhteeseen muuta annettavaa kuin seksi? Oletko muutoin joku mt-case, jonka tunneongelmia ei kukaan mies ala ratkomaan? Älä jaa pepaa heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kumpi täällä valittaa, sua panneet miehet vai sinä? Taitaa ne luulot olla sulla.
Vierailija kirjoitti:
Siis täh. Ole sinut ja onnellinen oman itsesi kanssa ja älä jahtaa mitään. Ei se onnellisuus toisesta osapuolesta löydy.
Ei löydy ei mutta jos haluaisi jakaa elämänsä toisen kanssa
Ap
Ja sä haluaisit aina jatkaa kaikkien kanssa? Myös tuon yhden joka oli ääliö hyväksikäyttäjä? Pientä itsekunnioitusta peräänkuuluttaisin ja ehkä itsetuntemusta myös. Et kai säkään ihan jokaiseen ihastu?