Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljäskään tinder mies ei halunnut jatkaa tapailua

Vierailija
22.05.2024 |

Loppui viestittely kuin seinään. Oon tosi surullinen

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä haluaisit aina jatkaa kaikkien kanssa? Myös tuon yhden joka oli ääliö hyväksikäyttäjä? Pientä itsekunnioitusta peräänkuuluttaisin ja ehkä itsetuntemusta myös. Et kai säkään ihan jokaiseen ihastu? 

Vierailija
22/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen kanssa ei oltu vielä yhdynnässä. Muuta kyllä. Yksi mies ennusti ettten tule ehkä koskaan löytämään ketään suhteeseen. Oon vaan niin paska kait

Ap

"VIELÄ"

Kuulostaa että rima on korkealla, heheh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu sinusta.

Vierailija
24/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus ja paino?

100 / 100

Vierailija
25/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se oli komea mies ja annoit sille seksiä ja nyt ihmettelet miksi se jätti sinut. Tinderissä pätee pari sääntöä. Naiset vastailee miehille vain jos ulkonäkö miellyttää ja sitten panevat niitten kanssa ja kuvittelette sen jälkeen että mies haluaa seurustella.

Vierailija
26/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se oli komea mies ja annoit sille seksiä ja nyt ihmettelet miksi se jätti sinut. Tinderissä pätee pari sääntöä. Naiset vastailee miehille vain jos ulkonäkö miellyttää ja sitten panevat niitten kanssa ja kuvittelette sen jälkeen että mies haluaa seurustella.

Niin no en mä nyt huonoimmasta päästä ole 46v naisia. On lihavampia, on rumempia ja ilkeitä. Ja nää miehet olleet ihan tavallisia. Osalla mahaa enempi kuin toisella. Olisko isot luulot siitä että saa jonkun 25-35v timmin ja nuoren naisen. Ehkä rahalla tai sit ei silläkään. 

Ap

Vierailija
27/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä haluaisit aina jatkaa kaikkien kanssa? Myös tuon yhden joka oli ääliö hyväksikäyttäjä? Pientä itsekunnioitusta peräänkuuluttaisin ja ehkä itsetuntemusta myös. Et kai säkään ihan jokaiseen ihastu? 

Mä ihastun herkästi, ei kait sillekään mitään voi

Ap

Vierailija
28/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se varjopuoli siitä kun nelosen naiset valkkaa vain ysin ja kympin miehiä.

Ja turha tulla jankuttamaan "minä valitsen ihan tavallisia miehiä". Se on todistettu että se mies mitä naiset pitävät taviksena sijoittuu oikeasti top 20%:iin.

Vierailija
29/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on se varjopuoli siitä kun nelosen naiset valkkaa vain ysin ja kympin miehiä.

Ja turha tulla jankuttamaan "minä valitsen ihan tavallisia miehiä". Se on todistettu että se mies mitä naiset pitävät taviksena sijoittuu oikeasti top 20%:iin.

Taidat olla mies. Ja joo kyllä miehillä on tinderissä kovat luulot itsestään. 

Ap

Vierailija
30/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh. Ole sinut ja onnellinen oman itsesi kanssa ja älä jahtaa mitään. Ei se onnellisuus toisesta osapuolesta löydy.

Vierailija
31/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja naisillahan ei ole kovat luulor... minulla on parikin tuttua jotka eivät päässeet tinderin kautta kenenkään kanssa treffeille...

Vierailija
32/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa miettiä onko sulla suhteeseen muuta annettavaa kuin seksi? Oletko muutoin joku mt-case, jonka tunneongelmia ei kukaan mies ala ratkomaan? Älä jaa pepaa heti!

Vierailija
33/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kumpi täällä valittaa, sua panneet miehet vai sinä? Taitaa ne luulot olla sulla.

Vierailija
34/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh. Ole sinut ja onnellinen oman itsesi kanssa ja älä jahtaa mitään. Ei se onnellisuus toisesta osapuolesta löydy.

Ei löydy ei mutta jos haluaisi jakaa elämänsä toisen kanssa

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä