Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikunnalliset vs muut

Vierailija
22.05.2024 |

On se kurjaa katsoa millainen ero on ihmisissä, jotka käyttävät sähköskuutteja ja hissejä verrattuna pyöräilijöihin ja rappusten kävelijöihin. Ei voi kun ajatella mikä heidän kunto on 20-30v päästä, nyt jo painoindeksit punaisella niin missä ne ovat tuolloin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut liikunnallinen, vain kävelystä olen pitänyt. Työt on kuitenkin ollut liikkumista, siivousta ja postimiehen työtä (silloin kun sitä postia vielä jaettiin)

Nyt kun liikunta on työn puolesta loppunut, niin kävelen kuitenkin joka päivä. Ruokavaliota olen tietenkin muuttanut nykyiseen tilanteeseen sopivaksi. En vähentämällä määrää, vaan muuttamalla sisältöä.

Normaalipainoinen olen ollut aina.

Vierailija
22/23 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin cooperin testiä. Olis kiva näin yli neljäkymppisenä kokeilla. kaveritkin haastoi. Sitten katsoin netistä että sekin on huono juttu KUULEMMA kun nykyihmisten kunto on siis selvästi huonontunut. Että se on liian rankka? Nykyihmiselle? Jonkun mielestä?Tämä kyllä pisti vähän miettimään ja ehkä tosiaan ottamaan haasteen vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin cooperin testiä. Olis kiva näin yli neljäkymppisenä kokeilla. kaveritkin haastoi. Sitten katsoin netistä että sekin on huono juttu KUULEMMA kun nykyihmisten kunto on siis selvästi huonontunut. Että se on liian rankka? Nykyihmiselle? Jonkun mielestä?Tämä kyllä pisti vähän miettimään ja ehkä tosiaan ottamaan haasteen vastaan.

Ei se cooperin testi liian rankka ole terveelle ihmiselle, siksi vanhemmalla iällä jos meinaa ruveta tosissaan treenaamaan kannattaakin tutkituttaa terveytensä ensin kunnolla, etenkin sydän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän