Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua aina hämmentää tämä puhe sisemmistä huulista. Missä ne muka on?

Vierailija
21.05.2024 |

Olen yli 50 vuotias nainen, että oletan tietäväni anatomiani. Siksi kysyn, että mitäkä sisemmät huulet tuola alakerrassa muka on? Ei minulla ole ainakaan sielä sisällä kun klitoris. Siis mitään sisempiä huulia ei tursua ulos, eikä ole piilossa missään. ???

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purralla on varmaankin tuollainen edellä kuvatun kaltainen laatikkomainen leuka ja siten hyvin runsas pillu? 

Vierailija
22/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millaiset pillut noilla ilman boostattua hormoonia olevilla naisilla on?

Bodarimuijien isot klitat ovat puuduttavaa katsottavaa. 

Samaa sarjaa mutta ei aivan yhtä turvonnut mutta testosteronin piikittäminen saa klitoriksen kasvamaan pienen kalun kokoiseksi vielä murrosiän päättymisen jälkeen nautittunakin.

Toisen rinnat sen sijaan jättivät sanattomaksi. Ylävartalo oli kuin jonkin verran treenanneella hoikalla pojalla mutta rintalihasten päällä oli halkaisijaltaan suuret mutta ihan litteät rinnat joissa oli vielä isot tummat nännipihat ja nännit olivat sentään oikeasti nortinnatsat.

Aivan kuin pulleasta pomppulinnasta olisi päästetty ilmat yöksi tai tönäiset kohonnutta pullataikinaa ja se lysähtää kasaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei tiedemaailma, (ei ole ollut mielenkiintoa aihepiiriä kohtaan) eikä nettiyhteisö (ei luotettavaa otantaa) ole voinut selvittää aiemmin. 

Mutta nyt siis olettamani on että valtiovarainministerin klitoris on kookas, ulommat häpyhuulet kuin sämpylän puolikkaat joiden välissä on paahtopaistia. 

Vierailija
24/24 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista, että vulva jää kehittymättä tai sisemmät häpyhuulet eivät kehity normaalisti. Tähän voi olla useita syitä:

Hormonihäiriöt: Jos munasarjat eivät tuota riittävästi estrogeenia ja progesteronia, vulvan kehitys voi olla vajavaista. Tämä voi johtua synnynnäisistä hormonitoiminnan häiriöistä.

Minä en ainakaan osannut odottaa mitään estrogeenivajetta kun hoikalla ja urheilullisella nuorella naisella oli kuitenkin suuret kiinteät rinnat, naisellisen leveä lantio, kapea vyötärö ja katseita kääntävän pyöreä kiinteä takapuoli ... mutta sitten ulkoisilta osiltaan 3. luokkalaisen pillu. 

Sillä nyt vain oli tuollaiset geenit, naishormoonin vaje olisi tuottanut laatikkoleukaisen, jäntevän ja tissittömän poikatytön jolla on pieni neliskanttinen takapuoli. Näitäkin on nähty.

Ja nähdään lisää 

https://www.reddit.com/r/zeroinnerlabia/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän