Suomi jatkoon mm-kisoissa!
Kommentit (33)
Kyllä on turhuutta tällaisten lajien seuraamiset. Eikö tosiaan ole mitään parempaa tekemistä?
t. Boomeri
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on turhuutta tällaisten lajien seuraamiset. Eikö tosiaan ole mitään parempaa tekemistä?
t. Boomeri
Joo kyllä elämän täytyy olla harrasta työntekoa ja vakavaa stoalaista mietiskelyä tuvan nurkassa. Kivaa ei saa olla.
Mun mielestä Suomi ei olisi ansainnut mennä jatkoon. Hävisivät naurettavasti Tsekille, Itävallalle ja Kanadalle, Kanada ei tietenkään mikään yllätys ollut. Täysi mahalasku nämä kisat. Tänään tulee varmaan selkään Sveitsiltä. Mitalipeleihin ei ole asiaa Leijonilla tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
t. Boomeri
Yhyy yhyy kaikki on turhaa yhyy yhyy. Lapiolla vaan ojaa kaivamaan, Aino mistä on hyötyä
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Suomi ei olisi ansainnut mennä jatkoon. Hävisivät naurettavasti Tsekille, Itävallalle ja Kanadalle, Kanada ei tietenkään mikään yllätys ollut. Täysi mahalasku nämä kisat. Tänään tulee varmaan selkään Sveitsiltä. Mitalipeleihin ei ole asiaa Leijonilla tänä vuonna.
Tulen tänne takaisin nauramaan kommentillesi kun leijonat on mitalipeleissä.
Ollaan me vielä kovia. Ollaan voitettu Tanska ja Britannia jääkiekossa.
Vierailija kirjoitti:
No kuka sitten mielestäsi olisi ansainnut jatkopaikan Suomen tilalla? britit vai?
Nää on alkusarjan pelejä, ns. harjoittelua vielä joukkueena pelaamisen suhteen.
Mitalipeleihin on asiaa sillä joukkueella joka voittaa kun siitä kisaillaan. Ihme maa tämä Suomi kun pitää jo ennakkoon manata, sitten jos Suomi voittaa niin on naama messingillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Boomeri
Joo kyllä elämän täytyy olla harrasta työntekoa ja vakavaa stoalaista mietiskelyä tuvan nurkassa. Kivaa ei saa olla.
Kyllä on hömpötystä tuommoiset mietiskelyt. Mene pesemään ikkunoita siitä avuton!
T. Boomeri
Hieno sana skoda-cupista tuo mm-kisat nimitys.
Suomi on paras maailman arvostetuimmassa lajissa eli jäkiksessä!
Tänään kaatuu Sveitsi 4-0, sitten ruotsi 3-0. Kultaa tuloo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kisoista nyt puhutaan?
MM
Jäätelönsyönnin MM kisat, Suomi mamma voittaa.
Ei mammoilla ole varaa jäätelöön, kelapäivänä korkeintaa litran paketti x-tra kasvisrasvavalmisteeseen.
Noi on pelannut joukkueena vasta muutaman pelin. Ihan yhtä räpellystä se muidenki peli on. Penkkiurheilijoilla nyt vaan on tapana heti arvostella ja pelata sohvalta itse paremmin, näin on ollut aina ja sina tulee olemaan.