Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset pikkarit mieshierojalle mennessä?

Vierailija
21.05.2024 |

Olen menossa hierojalle joka sattuu aikataulun vuoksi olemaan miespuolinen. Millaiset pikkuhousut on järkevintä pukea? Normaalisti käytän aina stringejä mutta ehkä tuonne ei kehtaa laittaa stringejä tai pitsisiä vaihtoehtoja joista saattaa näkyä karvoitus tai jotain muutakin läpi.

Millaisia pikkareita te muut olette käyttäneet jotta tilanne ei ole kiusallinen tai oletteko pukeneet vahingossa jotain sellaista joka teistä on tuntunut kiusalliselta? Tiedän kyllä että tilanne on hierojalle ihan normaalia jokapäiväistä asiakastyötä, eikä häntä minun pukeutumiseni varmaankaan vähempää voisi kiinnostaa, mutta minua tämä vähän jännittää etukäteen.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin kerran stringeissä mieshierojalle, en siis tajunnut että laittaisin peittävämpää, koska hieroja oli uusi ja aina ennenkin olin mennyt stringeissä. Joskus menkkojen aikaan laitoin Niken ohuet lyhyet shortsit kylläkin. 

Joka tapauksessa tämä nuori mieshieroja keskittyi pakaroihini ja reisiin koska ne oli jumissa. Hän siirteli jalkojani ja nosteli ja veteli joka suuntaan. Varmasti näkyi pimpsa ja hetken jopa mua nolotti, mutta sitten ajattelin että mitäpäs tuosta. Hän pyysi erilaisia liikkeitä joilla testasi lonkankoukistajia ja vatsojen kuntoa. Eihän siinä mitäänhyvin hieroi kyllä ja pyysi seuraavalle kerralle, että otetaan yläkroppa hoitoon kun se jäi nyt vähemmälle. Hän ei kyllä käyttänyt mitään pyyhettä intiimien suojana vaan tuntui että tarkoituksella vahingossa liikkeet oli niin että pimperoon oli hyvä näkyvyys. 

Pois lähtiessä hän huikkasi että olit rohkea😀

En mennyt toista kertaa, jotenkin jäi kuitenkin epämiellyttävä olo vaikkei siis kummempaa ollutkaan ja hyvä hieroja oli. 

Minä olin silloin 45 v ja hieroja max 30v. 

Vierailija
42/53 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä minkälaiset alushousut laitan miehenä kun menen naishierojalle? Onko stringit liian pervot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hailee millaset pikkarit mieshierojalla on!😂

Vierailija
44/53 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit on hyvät niin saa pakarat hyvin hierottua 

Vierailija
45/53 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

shortsimalliset, hieman lajetta, sport mallistosta. mikään muu ei tule kysymykseenkään kuules nainen. takaapäin stringesä vilkkuu sukuelimet, ja pitsiset ovat liian sensuellin. voi käyttää pikku lahkeella olevia uimabikineitäkin.

on kuultu ikäviä juttuja tuon tiimoilta mitä hieroja toimii,ajattelee ja tyydyttyy,joka niin väärin,etä älä anna vääriä signaaleja,

Vierailija
46/53 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruspikkarit tai mummosloggit.

urheiluosastolta löytyy fiksuja alushousuja tekninen materiaali ja pikku lajetta.

Vierailija
47/53 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti stringit, pakaroiden hieronta helpompaa.

hyvin vilkkuu sukuelinkin välistä, tyhmä oot, mauton 

Vierailija
48/53 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti stringit, pakaroiden hieronta helpompaa.

Minun hieroja kiskaisee kyllä housut ronskilla otteella niin alas, että pakarat on kyllä täysin paljaana. Siinä olisi stringitkin tiellä 😅😅 Hän onkin ainoa hieroja joka on näin tehnyt. Olenkin vähän miettinyt onko tuo normaali käytäntö.. Hieroo kuitenkin vain pakaran yläosat (minulla siellä ongelmaa) 

ei asianmukaista. kiellä,jos ei tottele rikosilmoitus.

Vierailija
49/53 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt minkäänlaisia. Hän laittaa suojaliinoja niin etteivät ole tiellä. Ei ole valittanut aluspyyhkeen kastumisesta eikä tuoksusta. 

Vierailija
50/53 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa lopuksi suulla annettavan ns. happy ending hieronnan, niin ei mitään väliä, sillä pikkarit otetaan aina pois ennen kuin hierojan suu painautuu hierottavan jalkojen väliin. Ja ihan sama, onko mies- vai naishieroja, ja onko asiakas mies vai nainen. 

Vierailija
51/53 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintainen 49 v brunettevaimoni käy pari kertaa kuukaudessa mieshierojalla. On aina pukeutunut stringeihin. Kun palaa sieltä, on pillu aina niin kiimainen että ratsastaa päälläni ja saa usein yhdyntäorgasmin. Yleensä siihen tarvitaan vibraa/käsiä/kieltä. M40

Vierailija
52/53 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on samanlaiset tullessa. Se on tärkeintä.

Vierailija
53/53 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isorintainen 49 v brunettevaimoni käy pari kertaa kuukaudessa mieshierojalla. On aina pukeutunut stringeihin. Kun palaa sieltä, on pillu aina niin kiimainen että ratsastaa päälläni ja saa usein yhdyntäorgasmin. Yleensä siihen tarvitaan vibraa/käsiä/kieltä. M40

Kysy onko antanut/haluaisiko antaa hierojalle? Voi tuoda vauhtia leikkeihinne. M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä