Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset pikkarit mieshierojalle mennessä?

Vierailija
21.05.2024 |

Olen menossa hierojalle joka sattuu aikataulun vuoksi olemaan miespuolinen. Millaiset pikkuhousut on järkevintä pukea? Normaalisti käytän aina stringejä mutta ehkä tuonne ei kehtaa laittaa stringejä tai pitsisiä vaihtoehtoja joista saattaa näkyä karvoitus tai jotain muutakin läpi.

Millaisia pikkareita te muut olette käyttäneet jotta tilanne ei ole kiusallinen tai oletteko pukeneet vahingossa jotain sellaista joka teistä on tuntunut kiusalliselta? Tiedän kyllä että tilanne on hierojalle ihan normaalia jokapäiväistä asiakastyötä, eikä häntä minun pukeutumiseni varmaankaan vähempää voisi kiinnostaa, mutta minua tämä vähän jännittää etukäteen.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti stringit, pakaroiden hieronta helpompaa.

Minun hieroja kiskaisee kyllä housut ronskilla otteella niin alas, että pakarat on kyllä täysin paljaana. Siinä olisi stringitkin tiellä 😅😅 Hän onkin ainoa hieroja joka on näin tehnyt. Olenkin vähän miettinyt onko tuo normaali käytäntö.. Hieroo kuitenkin vain pakaran yläosat (minulla siellä ongelmaa) 

Ei ole normaali käytäntö, haloo. Oletko yhtään miettinyt miksi housut pitää laittaa alas jos hieroo pakaran yläosaa. Siellä on pervo hieroja onnessaan. Yök.

Sen verran olen alastoman vaimon pakaroita hieronut ja ihovoidetta levitellyt, että kun pakaroita työnää ylävartaloa kohti niin pillua avautuu nätisti ja näky on todella sexy. 

Vierailija
22/53 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on normaalit puuvilla alkkarit, jotka sitten otan pois kun muutenkin riisuudun hierontaa varten. Olen siis nakuna, mutta mieshieroja peittää minut hierontaliinoilla niin ettei isommin mitään näy. Meille molemmille tämä on ihan normaali asia, eikä siitä ole edes keskusteltu etukäteen. Ensimmäisellä kerralla vain tein näin ja sillä hyvä. Kun kommentteja ei kuulunut, niin jatkoin samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin täysin luottavaisena antautua vakiohierojani (mies) hierottavaksi stringeissä, voisin vaikka ilman niitä. Koskapa hän on umpihomo.

N23

Eikös umpihomon viettely olisi todellinen voitonmerkki siitä, kuinka seksikäs onkaan. Siis jos on oikeasti homo. Jostain luin mieshuijarista, joka tekeytyi homoksi naisten seurassa, ja sanoi, ettei voisi kiihottua naisen antamasta suihinotosta. Todistaaksen sen, antoi kuitenkin jonkun yrittää sillä seurauksella, että pääsi laukeamaan jonkun innokkaan naisen suuhun. Nainenkin oli aivan innoissaan kun oli saanut homon laukeamaan suuhunsa. Win win tilanne.

Vierailija
24/53 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin täysin luottavaisena antautua vakiohierojani (mies) hierottavaksi stringeissä, voisin vaikka ilman niitä. Koskapa hän on umpihomo.

N23

Eikös umpihomon viettely olisi todellinen voitonmerkki siitä, kuinka seksikäs onkaan. Siis jos on oikeasti homo. Jostain luin mieshuijarista, joka tekeytyi homoksi naisten seurassa, ja sanoi, ettei voisi kiihottua naisen antamasta suihinotosta. Todistaaksen sen, antoi kuitenkin jonkun yrittää sillä seurauksella, että pääsi laukeamaan jonkun innokkaan naisen suuhun. Nainenkin oli aivan innoissaan kun oli saanut homon laukeamaan suuhunsa. Win win tilanne.

Ei minulla ole mitään tarvetta vietellä hierojaani eikä ketään muutakaan. Olen hyvän itsetunnon omaava hyvännäköinen nuori nainen. Ja hyvässä parisuhteessa, minulla on erittäin hyvä ellei täydellinen kundikaveri (joka kylläkään ei suostu menemään minun hierojalleni vaikka olen suositellut hänen erinomaisen ammattitaitonsa vuoksi).

N23

Vierailija
25/53 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän himaan. Jos ei pysty röyhelön kanssa toimimaan, nii on hiirulainen!

Vierailija
26/53 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti stringit, pakaroiden hieronta helpompaa.

Minun hieroja kiskaisee kyllä housut ronskilla otteella niin alas, että pakarat on kyllä täysin paljaana. Siinä olisi stringitkin tiellä 😅😅 Hän onkin ainoa hieroja joka on näin tehnyt. Olenkin vähän miettinyt onko tuo normaali käytäntö.. Hieroo kuitenkin vain pakaran yläosat (minulla siellä ongelmaa) 

Ei ole normaali käytäntö, haloo. Oletko yhtään miettinyt miksi housut pitää laittaa alas jos hieroo pakaran yläosaa. Siellä on pervo hieroja onnessaan. Yök.

Sen verran olen alastoman vaimon pakaroita hieronut ja ihovoidetta levitellyt, että kun pakaroita työnää ylävartaloa kohti niin pillua avautuu nätisti ja näky on todella sexy. 

Nysäpallis nupistaan hiukan kostuu, ei muuta.

t. vaimo

Vierailija
27/53 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ilman pikkareita. Tietty.

Vierailija
28/53 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisinta lienee, että ei ole mieshierojallakin ollessaan pikkareita ollenkaan. Samalla saa myös selkoa hierojan ammattimaisuuden tasosta, tarjoaako hän kertakäyttöpikkareita tai käyttääkö niitä kehonosia peittäviä liinoja, jotka eivät ole sillä hetkellä hieronnan kohteena.

Jos huomaa hierojan ammattisuuntautuneeksi, voi jatkossa olla miettimättä ilman pikkareita, ja valita tämän vakiohierojaksi.  Kynis.mi

Vierailija
29/53 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman pienet ja paljastavat. Stringit hyvä valinta.

Vierailija
30/53 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin sellaiset missä on haarahalkio.

Vierailija
31/53 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä pillunreunat paljastava ja takana karhunlanka.

Vierailija
32/53 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku käytä stringejä 2024?

Vierailija
33/53 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N23

Noin minäkin sanon naisasiakkailleni, vaikka ei pidäkkään paikkaansa. Saan rauhassa ihastella samalla ja he ovat rentoutuneita hierontaani.. 🤫

Vierailija
34/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa näkyä karvat? Haloo! Aja itsesi posliiniksi, silloin hierojan on mukavampi ujuttaa sormia pilluusi.

Vierailija
35/53 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku lähiaikoina päätynyt seksiin hierojan kanssa muuten kuin fantasiana

Vierailija
36/53 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo mieshierojasi itse tiedä, millaiset kalsarit hän laittaa jalkaansa?

Vierailija
37/53 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sheivaa kunnolla?

Vierailija
38/53 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luokse voitte tulla ilman pikkareita 😘

Vierailija
39/53 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavalliset puuvillaiset. Kerran vahingossa menin ilman alushousuja😁😁 (en yleensä käytä pikkuhousuja ja tuolloin unohtui laittaa)

Huhhuh.... lisätietoja ilman pikkareita kulkemisesta? ....kaverin puolesta kyselen....

Vierailija
40/53 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavalliset puuvillaiset. Kerran vahingossa menin ilman alushousuja😁😁 (en yleensä käytä pikkuhousuja ja tuolloin unohtui laittaa)

Huhhuh.... lisätietoja ilman pikkareita kulkemisesta? ....kaverin puolesta kyselen....

Sen voi haistaa jos kulkee ilman pikkareita. Tai ainakin jos nainen on kiimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä