Farmi Suomi: Revanssi, lokakuu 2024 -official
Farmi Suomi jatkuu jo syksyllä revanssi kerää vanhat tutut kilpailijat yhteen
Nelosen suosittu Farmi Suomi jatkuu yllättäen jo lokakuussa.
Farmi Suomi: Revanssi on hittisarjan uusi kausi, jossa jokainen kilpailija on kisannut Farmin aikaisemmilla kausilla.
Nelosen tiedotteessa kerrotaan, että Farmi Suomi: Revanssi kerää yhteen edellisten kausien värikkäimpiä ja tunteita herättäneitä sopankeittäjiä ja heinäpaaliin nojailijoita. Farmi Suomesta on tullut jo viisi kautta, joten pontentiaalisia osallistujia on hurja määrä.
Ohjelman idea on, että julkkikset selviytyvät vanhanaikaisella maatilalla tehden Pehtoorilta saamiaan tehtäviä kuukauden ajan. Pehtoori antaa tehtävät torpparille, joka johtaa töitä maatilalla. Jokaisessa jaksossa joku putoaa ja putoaja saa päättää uuden torpparin.
Sarjassa on nähty kymmeniä julkkiksia
Farmi Suomessa on kisannut urheilijoista tosi-tv-tähtiin laidasta laitaan, joten vaihtoehtoja uuden kauden kisaajiksi on iso joukko. Kilpailemassa ovat olleet muun muassa: Amin Asikainen, Juha Mieto, Niko Saarinen, Akseli Herlevi, Tauski Peltonen sekä Susanna Penttilä.
Voittajalle 30 000 euroa
Aiemmat kaudet ovat voittaneet Noora Räty, Timo Lavikainen, Teemu Packalén, Sampo Kaulanen ja uusimman, viidennen kauden voittaja ei ole vielä yleisön tiedossa, sillä kausi on vielä kesken.
Uusimmalla, vielä pyörivällä kaudella on nähty monia käänteitä.
Pehtoorina nähdään vanha tuttu Terho Häkkinen, joka jatkaa farmilaisten tehtävien tuomarina. Susanna Laine juontaa.
Farmi Suomi: Revanssi nähdään lokakuussa Nelosella ja Ruudussa.
Lähde: Seiska/Katso
Mitä ajatuksia? Ketä haluaisitte nähdä kilpailemassa?
Katso lähetysajat : Farmi Suomi: Revanssi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (970)
Kaksi miestä farmilla jäljellä.
Kumpi mahtaa voittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja pitäisi olla sääntö ettei ketään päästetä kolmatta kertaa farmille. Se on läpinäkyvää. Korkeintaan kaksi. Eikö??
Tuotanto haluaa tuon miehen voittavan, hinnalla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hennyn haukkuja on varmaan mies. En tunne naispuolisia homofobikkoja.
Nämä arvostelijat on yleensä tosiaan miehiä. Mutta on niitä naisiakin, joilla on hyvin vanhoillisia ajatuksia. Esim. lestaadiolaiset tai joku muu lahkotoiminta voi olla taustalla.
Minä olen kirjoittanut yhden arvostelun tästä Hennyn käyttäytymisestä miehiä kohtaan. En kuulu kirkkoon, SPR;ssä vedän pelikerhoa.
Olen nainen ja ikäni on 69v.
Kyllä tuo henny on ärsytys kynnyksen ylittävä ihminen.
Se huitoo ja viittoo käsillään sekä noita-akan kynsillään ja viheltäen näyttää suuntaa, että Wallu ulos, Wallu ei ansaitse voittoa.
Siis miksi ei ansaitsisi, Wallu on yhtä arvokas kilpailija kuin joku muukin.
Sitten hän sanoo, että toivottavasti joku MEISTÄ naisista voittaa, häntä itseään ei voi sanoa naiseksi,
koska nainen hän EI voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo henny on ärsytys kynnyksen ylittävä ihminen.
Se huitoo ja viittoo käsillään sekä noita-akan kynsillään ja viheltäen näyttää suuntaa, että Wallu ulos, Wallu ei ansaitse voittoa.
Siis miksi ei ansaitsisi, Wallu on yhtä arvokas kilpailija kuin joku muukin.
Sitten hän sanoo, että toivottavasti joku MEISTÄ naisista voittaa, häntä itseään ei voi sanoa naiseksi,
koska nainen hän EI voi olla.
Mikaelin kauniin kirjeen kuuntelemisen jälkeen Henny pääsi mielipuuhaansa, törkeään haukkumiseen, joka kohdistui Walluun. Naisten täytyy voittaa! Hennyn jatkuva törkeä muiden haukkuminen on vienyt ohjelmasta kaiken viihdearvon. Ohjelmaa ei ole enää mukavaa katsoa.
Tämä on kaikista huonoin farmi kausi, ottaa taisin noita kisaajia, jotka on siellä jo aiemmin nähty, joku kolmatta kertaakin.
Varmasti sinne olisi ollut tulijoita muita..
Luulen, että tämä menossa oleva farmi on vähiten katsottu, kuin mikään muu aiempi.
Ketä voi edes kiinnostaa nuo samat naamat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä arvostelijat on yleensä tosiaan miehiä. Mutta on niitä naisiakin, joilla on hyvin vanhoillisia ajatuksia. Esim. lestaadiolaiset tai joku muu lahkotoiminta voi olla taustalla.
Minä olen kirjoittanut yhden arvostelun tästä Hennyn käyttäytymisestä miehiä kohtaan. En kuulu kirkkoon, SPR;ssä vedän pelikerhoa.
Olen nainen ja ikäni on 69v.
Eli olet vanha kukkahattutäti. Ummehtunut kapeakatseinen ahdasmielinen kalkkis.
Kaikki uskikset ei kuulu kirkkoon. Esim. jehovat ja helluntalaiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homofoobikot on yleensä miehiä. Ikään katsomatta. Henny on muuten kaunistunut.
Mä veikkaan myös, että tämä hennyn kiusaaja tässä ketjussa on joku homeinen pappa.
Homeessa on ja sen lisäksi huumeissa. Hokee vain friikkisirkusta, mihin hän ilmiselvästi itse kuuluu.
Tämä hennyn palstakiusaaja on kokenut itsensä ulkopuoliseksi ja katkerana nälvii nyt muita palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henny voittoon!
Se oiskin hauskaa jos hän voittaisi, niin kukkahattutädit olisi sitten aivan raivoissaan. 🤠
Narkki olisi raivoissaan jos Friikkisirkus ei voita.
Päinvastoin, palstan friikkinarkki olisi raivoissaan jos Henny voittaisi.
Aamulla seitsemältä ottaisi päiväannoksensa ja tulisi palstalle ulisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Voittaako se jättimäisen Iihava?
Mieto tipahti jo.
Vierailija kirjoitti:
Henkka voittoon!
Farmilaiset äänestävät voittajan !
Kuka mahtaa lähteä ensi viikon jaksossa? Onko täällä Ruutu+:n tilaajia, jotka tietävät jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnianloukkauksena pidetään myös muuta halventamista.
Tällöin kyse ei ole perättömästä väitteestä, vaan muulla tavalla tehdystä toisen loukkaamisesta. Arkikielessä voidaan käyttää ilmaisua solvaus. Kyseeseen voivat tulla loukkaavien mielipiteiden esittäminen.Varokaahan kuulkas, voitte saada syytteen kunnianloukkauksesta.
Jatkuva spämmääminen ja Hennyn nimittely ym. maalittaminen täyttää jo vainoamisen tunnusmerkit
Vierailija kirjoitti:
Kuka mahtaa lähteä ensi viikon jaksossa? Onko täällä Ruutu+:n tilaajia, jotka tietävät jo?
Jakso yllätys areenalla,
sananmukaisesti yllätys.
Seraava ruutu + jakso 2.12 nähtävillä.
Siis mitä oli heitetty variksille?
Kukaan ei tipu. Katri ja Henny kisaavat areenalla tietovisassa. Katri voittaa 0-1 ja saa edun, jota ei vielä kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herännäisetkö heräilee?