Farmi Suomi: Revanssi, lokakuu 2024 -official
Farmi Suomi jatkuu jo syksyllä revanssi kerää vanhat tutut kilpailijat yhteen
Nelosen suosittu Farmi Suomi jatkuu yllättäen jo lokakuussa.
Farmi Suomi: Revanssi on hittisarjan uusi kausi, jossa jokainen kilpailija on kisannut Farmin aikaisemmilla kausilla.
Nelosen tiedotteessa kerrotaan, että Farmi Suomi: Revanssi kerää yhteen edellisten kausien värikkäimpiä ja tunteita herättäneitä sopankeittäjiä ja heinäpaaliin nojailijoita. Farmi Suomesta on tullut jo viisi kautta, joten pontentiaalisia osallistujia on hurja määrä.
Ohjelman idea on, että julkkikset selviytyvät vanhanaikaisella maatilalla tehden Pehtoorilta saamiaan tehtäviä kuukauden ajan. Pehtoori antaa tehtävät torpparille, joka johtaa töitä maatilalla. Jokaisessa jaksossa joku putoaa ja putoaja saa päättää uuden torpparin.
Sarjassa on nähty kymmeniä julkkiksia
Farmi Suomessa on kisannut urheilijoista tosi-tv-tähtiin laidasta laitaan, joten vaihtoehtoja uuden kauden kisaajiksi on iso joukko. Kilpailemassa ovat olleet muun muassa: Amin Asikainen, Juha Mieto, Niko Saarinen, Akseli Herlevi, Tauski Peltonen sekä Susanna Penttilä.
Voittajalle 30 000 euroa
Aiemmat kaudet ovat voittaneet Noora Räty, Timo Lavikainen, Teemu Packalén, Sampo Kaulanen ja uusimman, viidennen kauden voittaja ei ole vielä yleisön tiedossa, sillä kausi on vielä kesken.
Uusimmalla, vielä pyörivällä kaudella on nähty monia käänteitä.
Pehtoorina nähdään vanha tuttu Terho Häkkinen, joka jatkaa farmilaisten tehtävien tuomarina. Susanna Laine juontaa.
Farmi Suomi: Revanssi nähdään lokakuussa Nelosella ja Ruudussa.
Lähde: Seiska/Katso
Mitä ajatuksia? Ketä haluaisitte nähdä kilpailemassa?
Katso lähetysajat : Farmi Suomi: Revanssi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (970)
Arvelinkin, että kyseessä on 400 kg kakkoskääkätin. Annetaan sulle toki anteeksi ja toivotaan tsemppiä sporttihommiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farmi-ohjelma loppui, mutta kyllä nämä palstakiusaajat itsensä varmasti johonkin toiseen ketjuun taas pian tunkevat, muiden "iloksi".
Sana on vapaa, kukin tekee mitä lystää.
Tuolla asenteella saat kunnialoukkaussyytteen. Miten kävi sille Portion Boysin kiusaajalle?
En yhtään ihmettelisi jos paljastuisi, että Kirsikan vainoaja on sama henkilö.Se Tiinan kiusaaja oli joku kateellinen 30v nainen. Tiinan iloisuus ja kauneus ärsytti, niin piti alkaa ilkeilemään.
Yhyy Kirsikka, wää tummeli, punkero, kääk, nuoriso, yhyy mummo
Vierailija kirjoitti:
Yhyy Kirsikka, wää tummeli, punkero, kääk, nuoriso, yhyy mummo
Sulla on aika heikko sanavarasto. Mutta semmoista se joillakin päävammasilla voi olla
Vierailija kirjoitti:
Yhyy minun piti tulla tänne välillä haukkumaan Kirsikkaa. Olen viime aikoina ollut aktiivinen muissa ketjuissa, mutta nyt hyvä kiusaamisputki häiriintyi kun muistin Kirsikan olemassa olon.
Tässä on pitkä ilta edessä poistella muiden viestejä.
Koeta tehdä nyt muutakin kuin haukkua, jos sulla tuommoinen ongelma on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farmi on jo nähty, ei mitään uutta. Vaihtaisivat jo virttä.
En vaihda virttä enkä levyä. Kirsikkaa tahdon vielä solvata.
Kääk kääk, siitäs sait Kirsikka. Minäpä olen täällä palstalla ja leikin olevani sinun yläpuolella.
No lopeta vihdoin se solvaaminen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy minun piti tulla tänne välillä haukkumaan Kirsikkaa. Olen viime aikoina ollut aktiivinen muissa ketjuissa, mutta nyt hyvä kiusaamisputki häiriintyi kun muistin Kirsikan olemassa olon.
Tässä on pitkä ilta edessä poistella muiden viestejä.Syön nyt tummelia iltapalaksi
t. kirsikan vainooja
Tuo ei kyllä oo sulle kovinkaa terveellistä, vainoaja :)
Mites punkeroiden pe-ilta, haukutteko taas Kirsikkaa? ;)
Miksi sinäkin jatkat jonkun tyypin puolustamista vai ootkos ite tuo josta täällä kirjoitetaan? Kantsii pitää näppins pois näist kirjootuksist, jos et haluu aina vaa rajumpii kirjoituksii.
Sä et taida kovinkaan terävä olla, kun sua on noin helppo viedä, eihän mun tarvi edes yrittää :D