Farmi Suomi: Revanssi, lokakuu 2024 -official
Farmi Suomi jatkuu jo syksyllä revanssi kerää vanhat tutut kilpailijat yhteen
Nelosen suosittu Farmi Suomi jatkuu yllättäen jo lokakuussa.
Farmi Suomi: Revanssi on hittisarjan uusi kausi, jossa jokainen kilpailija on kisannut Farmin aikaisemmilla kausilla.
Nelosen tiedotteessa kerrotaan, että Farmi Suomi: Revanssi kerää yhteen edellisten kausien värikkäimpiä ja tunteita herättäneitä sopankeittäjiä ja heinäpaaliin nojailijoita. Farmi Suomesta on tullut jo viisi kautta, joten pontentiaalisia osallistujia on hurja määrä.
Ohjelman idea on, että julkkikset selviytyvät vanhanaikaisella maatilalla tehden Pehtoorilta saamiaan tehtäviä kuukauden ajan. Pehtoori antaa tehtävät torpparille, joka johtaa töitä maatilalla. Jokaisessa jaksossa joku putoaa ja putoaja saa päättää uuden torpparin.
Sarjassa on nähty kymmeniä julkkiksia
Farmi Suomessa on kisannut urheilijoista tosi-tv-tähtiin laidasta laitaan, joten vaihtoehtoja uuden kauden kisaajiksi on iso joukko. Kilpailemassa ovat olleet muun muassa: Amin Asikainen, Juha Mieto, Niko Saarinen, Akseli Herlevi, Tauski Peltonen sekä Susanna Penttilä.
Voittajalle 30 000 euroa
Aiemmat kaudet ovat voittaneet Noora Räty, Timo Lavikainen, Teemu Packalén, Sampo Kaulanen ja uusimman, viidennen kauden voittaja ei ole vielä yleisön tiedossa, sillä kausi on vielä kesken.
Uusimmalla, vielä pyörivällä kaudella on nähty monia käänteitä.
Pehtoorina nähdään vanha tuttu Terho Häkkinen, joka jatkaa farmilaisten tehtävien tuomarina. Susanna Laine juontaa.
Farmi Suomi: Revanssi nähdään lokakuussa Nelosella ja Ruudussa.
Lähde: Seiska/Katso
Mitä ajatuksia? Ketä haluaisitte nähdä kilpailemassa?
Katso lähetysajat : Farmi Suomi: Revanssi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (970)
Voi kun ottaisivat Miinan, mutta ei varmasti lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas halua Sampoa ja Minttua.
Tuskin molempia ottavat. Minä taas haluaisin ehdottomasti Sampo ja Heiskarin.. Mitään nipottaja tuppisuita en halua.
Tähän lisäksi huumorimies Lavikainen. 🌻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miina on kyllä paras valinta "Farmi Suomi: Revanssiin". Hän on eturivin suomalainen kuvanveistäjä ja alkuperäiskarjan puolestapuhuja. Miina osaa entisaikojen maanviljelystöitä. Hänellä on itselläänkin on ollut karjatiloja ja on vieläkin.
No tuskin ottavat enää miinaa, kun kerran jo jouduttu farmilta poistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon ettei krisu tuollakin, on seuraavassa selviytyjissä.
Krisu on ollut jo selviytyjissä ja on voittanut sen. Ei muutenkaan enää mihinkään ohjelmaan tuota tapausta kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa mukavaa, päästään taas syksyllä haukkumaan toisiaan ja uusia Farmin asukkaita. Muutamille tulee kiireitä poistaa kaikki eri mieltä olevien viestit.
Mitäpä jos ei haukkuisi ketään. Ei vedeltäisi heidän siviilielämäänsä tähän. Vaan ainoastaan mitä siellä tapahtuu, siellä puhutut asiat ja jutustelut. Näin ei tarvitsisi kenenkään pahoittaa mieltään , eikä tarttis haukkumista kenenkään poistaa. Myös ulkonäöstä haukkuminen on ala arvoista.
Täysin samaa mieltä. 👌🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas halua Sampoa ja Minttua.
Tuskin molempia ottavat. Minä taas haluaisin ehdottomasti Sampo ja Heiskarin.. Mitään nipottaja tuppisuita en halua.
Tähän lisäksi huumorimies Lavikainen. 🌻
Lavikainen on muuten ihan potentiaalinen osallistuja. Ja kiva mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on ollut jo selviytyjissä ja on voittanut sen. Ei muutenkaan enää mihinkään ohjelmaan tuota tapausta kiitos.
Kyllä se tieto on ihan lehdessä ollut, krisu ja Sami helenius menee selviytyjiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miina on kyllä paras valinta "Farmi Suomi: Revanssiin". Hän on eturivin suomalainen kuvanveistäjä ja alkuperäiskarjan puolestapuhuja. Miina osaa entisaikojen maanviljelystöitä. Hänellä on itselläänkin on ollut karjatiloja ja on vieläkin.
No tuskin ottavat enää miinaa, kun kerran jo jouduttu farmilta poistamaan.
Haastatelluista katsojista 80% haluasi Miinan sinne, elikkä kertoo että katsojat pitivät hänestä.. Tuskin Miina on lähdössä vaikka mitä maksettaisiin... 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain sinun mielipide.
Miinaa sinne kovasti toivotaan ja mun mielestä, koska oli katsojien mieleen niin olisi enemmän kuin suotavaa että olisi kerrottu Miinan lähtöpassien syy. Tässä juttua siitä ketä katsojat toivoisivat näkevänsä Revanssi-kaudella:
https://www.seiska.fi/katso/tama-kilpailija-halutaan-farmi-suomen-revan…
Ketkähän tuonne taas on haukuttavaksi ja pilkattavaksi suostuneet lähtemään.?
Vierailija kirjoitti:
Pidetään me porukalla huoli tällä palstalla että ei ketään pilkata ja haukuta. Perästä joka ainut loukkaava viesti poistoon. Täällä on monenikäisiä katsojia niin kunnioitetaan sivistyneesti toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidetään me porukalla huoli tällä palstalla että ei ketään pilkata ja haukuta. Perästä joka ainut loukkaava viesti poistoon. Täällä on monenikäisiä katsojia niin kunnioitetaan sivistyneesti toisiamme.
Niinpä, hyvänmielen keskustelut best. Mutta aina mahtuu joukkoon oman olonsa oksentajia.
Ei ainakaan Niko Saarista, Wallu Valpiota eikä Kristian Heiskaria.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas haluaisin ainakin Nikon ja Wallun.
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielipide. Minä taas tykkään että heidänlaiset tuo muka hauskaa menoa... Ei se tasapaksu hautajaistunnelma ole kivaa.
Kunnon menoa ja railakasta pöhinää etänä heinät lentää.. Eikä tällä kertaa uusavuttomia itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielipide. Minä taas tykkään että heidänlaiset tuo muka hauskaa menoa... Ei se tasapaksu hautajaistunnelma ole kivaa.
Niko Saarisessa tai Wallu Valpiossa ei ole mitään hauskaa. Farmille on tultu tekemään töitä ja oppimaan vanhan ajan työtapoja ja sen pitäisi olla ohjelmassa pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko Saarisessa tai Wallu Valpiossa ei ole mitään hauskaa. Farmille on tultu tekemään töitä ja oppimaan vanhan ajan työtapoja ja sen pitäisi olla ohjelmassa pääasia.
Ei, vaan se että saadaan mielenkiintoista pöhinää ohjelmaan. Siksi sinne valitaan keskenään niin erilaisia ihmistyyppejä että katsojilla riittää mielenkiinto. Se on ohjelman pääasia, tässä tehdään kuitenkin viihdeohjelmaa eikä dokumenttia entisajan työtavoista, ne on sitten erikseen.
Kyllä jokainen tietää kirjoittaessaan että jos loukkaa niin viesti luultavasti joutuu roskiin. Sitten listaan kun niitä poistuu.