Kumpi on raskaampaa kun olet sairaana
Kommentit (4)
Sairastettiin korona koko perhe. (Mies - nykyinen ex) + 2 lasta. Mies ei osallistunut kipeiden lasten hoitoon ollenkaan, vaikka itse olin huonommassa kunnossa. Lopulta pyysin äitini paikalle, joka kuskasi mut päivystykseen ja jätti pöyristyneen miehen hoitamaan lapsia. Erottiin heti tämän jälkeen.
Mies. Edellisessä perheen sairastusputkessa mulla kävi "tuuri" ja sairastin tokana teinin jälkeen. Ehdin vetää oman sairasaikani yksin kotona. Ihan luksusta. Seuraava viikko olikin sitten jotain jotain muuta, kun olin itse vielä puolikuntoinen (ja helvetin lyhytpinnainen), mies ihan raatona ja kaksi pienempää muksua kuumeessa.
Vierailija kirjoitti:
Sairastettiin korona koko perhe. (Mies - nykyinen ex) + 2 lasta. Mies ei osallistunut kipeiden lasten hoitoon ollenkaan, vaikka itse olin huonommassa kunnossa. Lopulta pyysin äitini paikalle, joka kuskasi mut päivystykseen ja jätti pöyristyneen miehen hoitamaan lapsia. Erottiin heti tämän jälkeen.
Mun (entinen) mies jätti mut enterorokossa ja neljänkymmenen asteen kuumeessa hoitamaan kahta alle kolmevuotiasta (kipeää) lasta, kun hän oli lupautunut juuri sinä viikonloppuna toimittamaan jotain vanhempiensa tuikitärkeitä asioita.
Se että mies sairastaa.