Miksi jotkut ajavat yhä polttomoottoriautoilla?
Eivätkö he tajua että sähköautolla on paljon edullisempaa ajaa? Sähköauton kun lataa yöllä niin akkujen lataus on lähes ilmaista kun taas polttiksella menee bensoi se 200e/kk.
Onko polttiksella ajavat ihmiset vähä älyisiä?
Kommentit (524)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Selasin ketjua ja jo tuolla aiemmin ilkeilit jollekin joka kertoi hänellä olevan vuorotyö ja tänään vapaapäivä. Et harhoissasi uskonut häntä vaan kuvittelet hänen ja mun olevan jotakin työttömiä tms.
No kun sillä kaverilla ei ole mitään töitä ollut koskaan. Ei vuoro- eikä muitakaan. Pelkkä verovaroin elätettävä sossupummi. "Vapaapäivä" sillä on joka päivä, ja joka "vapaapäivä" kuluu aamusta iltaan vauvapalstalla pätemässä milloin mistäkin.
"Vapaapäiviä" päivittäin viettävä kaveri on kertonut, että hän on niin yliälykäs, että mitään töitä ei kaltaiselleen nerolle ole, joten pitää vaan olla työttömänä ja esitellä "säkenöivää järkeä" vauvapalstalla. Mikä tarkoittaa lähinnä vain vähäjärkistä näsäviisastelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla on "vapaapäivä" ollut joka päivä jo vuosikausia, mutta kerro toki mitä "töitä" kuvittelet tällä kertaa tekeväsi. "Vapaapäivinä" olet vauva-palstalla aamusta iltaan.
Edelleen miten harhainen sä oikein olet? Miksi sä et voi tajuta, että ihmisillä on erilaisia työaikoja? Mä olen ihan kokopäiväisessä työssä ja olen tänäänkin ollut aamuvuorossa ja huomenna menen iltavuoroon. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä työtä teen. En todellakaan ole täällä aamusta iltaan kuten sä ilmeisesti taidat olla ja siksi kuvittelet kaikkien olevan samanlaisia kuin sä.
Sä olet kyllä pahemman kerran sekaisin. Selasin ketjua ja jo tuolla aiemmin ilkeilit jollekin joka kertoi hänellä olevan vuorotyö ja tänään vapaapäivä. Et harhoissasi uskonut häntä vaan kuvittelet hänen ja mun olevan jotakin työttömiä tms. Miten pihalla sä oikeasti olet?
Mikä ihmeen numero? Mitä sä oikein skitsoat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Selasin ketjua ja jo tuolla aiemmin ilkeilit jollekin joka kertoi hänellä olevan vuorotyö ja tänään vapaapäivä. Et harhoissasi uskonut häntä vaan kuvittelet hänen ja mun olevan jotakin työttömiä tms.
No kun sillä kaverilla ei ole mitään töitä ollut koskaan. Ei vuoro- eikä muitakaan. Pelkkä verovaroin elätettävä sossupummi. "Vapaapäivä" sillä on joka päivä, ja joka "vapaapäivä" kuluu aamusta iltaan vauvapalstalla pätemässä milloin mistäkin.
"Vapaapäiviä" päivittäin viettävä kaveri on kertonut, että hän on niin yliälykäs, että mitään töitä ei kaltaiselleen nerolle ole, joten pitää vaan olla työttömänä ja esitellä "säkenöivää järkeä" vauvapalstalla. Mikä tarkoittaa lähinnä vain vähäjärkistä näsäviisastelua.
Mitä sä oikein olet vetänyt? Ei tuon kirjoittajan viesteistä mitään tuollaista voi päätellä vaan kyse on nyt sun omista harhoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on hätänä? Ei tuo ihminen kirjoittanut yhtään mitään sellaista mistä voisit keksiä, että valehtelee.
Sama tyyppi on täällä sekoillut jo vuosikausia ja kirjoitellut jostain "tepostakin" usein joka päivä. "Vapaapäiviä" työttömällä pummillla siis riittää joka päivälle.
Vierailija kirjoitti:Mitä sä oikein olet vetänyt? Ei tuon kirjoittajan viesteistä mitään tuollaista voi päätellä vaan kyse on nyt sun omista harhoista.
Luuletko, että tämä on ainoa ketju jossa jokapäiväistä "vapaapäivää" viettänyt työtön sossupummin pöljäke on kirjoitellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on hätänä? Ei tuo ihminen kirjoittanut yhtään mitään sellaista mistä voisit keksiä, että valehtelee.
"Tuo ihminen" eli sinä ihan itse.
Vierailija kirjoitti:Mikä ihmeen numero? Mitä sä oikein skitsoat?
Ei ole tosiaan vieläkään viestin numeroa löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tyyppi on täällä sekoillut jo vuosikausia ja kirjoitellut jostain "tepostakin" usein joka päivä. "Vapaapäiviä" työttömällä p
Siis mistä ihmeestä sä keksit, että tuo olisi sama tyyppi? Täällä kirjoittaa tuhansia ihmisiä. Olet kyllä aivan järjettömän harhainen.
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä viestin numero?
Vierailija kirjoitti:Siis mistä ihmeestä sä keksit, että tuo olisi sama tyyppi? Täällä kirjoittaa tuhansia ihmisiä. Olet kyllä aivan järjettömän harhainen.
Teppojutuista sen tyypin tunnistaa helposti. Samat paskajutut hullulla ollut päivästä toiseen jo vuosien ajan. "Vapaapäivänä" tosin vain, eli joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan lukea koko ketju ensin, niin et ole koko ajan ihan pihalla asioista. Sellainen kuuluu hyvään käytökseen jos kovin pitää kommentoidakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuttiin. Ainoa olet sinä, joka ei tajua. Ajan 68km työmatkaa, yhteensä päivässä 136km vähintään. 8A sukosta saa jatkuvaa virtaa 6A. Sähköauto kuluttaa 25KWh/100km keskimäärin. Se tarkoittaa, että auton pitää olla latauksessa 24,6 tuntia kulutetun energiamäärän saavuttamiseksi. Eli mahdotonta. Kun työpaikkallakaan ei voi ladata. Ja kun on muutakin ajoa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Oho, onko tuo laskelma oikea? Minun tuleva työpaikka on jopa kauempana ja olen erehtynyt hankkimaan kalliin sähköauton. Asun kerrostalossa jossa vain 8 ampeerin lataus.
Olen pahoillani, olen erehtynyt sähköauton käyttökelpoisuudesta. Pyydän anteeksi polttomoottorikansalta ilkeitä kommenttejani.
AP
Saat anteeksi. On tosi harvinaista, että joku sillä laidalla tulee järkiinsä. Ja myöntää virheensä. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuo ihminen" eli sinä ihan itse.
Mä jo aiemmin päätin, että sulle enää mitään vastaa, mutta pakko nyt vastata kun syytät mua ties mistä. Ei, en ole tuo joka ihmettelee sun käytöstä. Ei, en kirjoitellut täällä vuosia ja pätenyt ties millä. Ei, en tiedä mistään Teposta. Ei, en ole sossupummi enkä työtön. Olen edelleen kolmivuorotyötä tekevä lähihoitaja joka opiskelee sairaanhoitajaksi. Jostakin ihmeen syystä sä keksit hyökätä mun kimppuun vaikka en tehnyt sulle mitään. Olen samaa mieltä siitä, että sulla on pahoja harhoja.
Painu oikeasti helvettiin ja lopeta mun vainoaminen. Olet sairas ihminen ja tarvitset hoitoa. Tuollaisten ei tarvitsisi olla vapaalla jalalla ollenkaan kun on noin pahat harhat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan lukea koko ketju ensin, niin et ole koko ajan ihan pihalla asioista. Sellainen kuuluu hyvään käytökseen jos kovin pitää kommentoidakin.
Edelleen mikä sulla on hätänä? Miksi sä sekoilet tuolla tavalla? Eihän tuossa viestin numero-jankutuksessa ole mitään järkeä eikä liity millään tavalla yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:Siis mistä ihmeestä sä keksit, että tuo olisi sama tyyppi?
Täällä kirjoittaa "teposta" vain kaksi mielenterveysongelmaista tapausta ja sama sekoilu on jatkunut vuosikausia. Samat jutut samoilta sekopäiltä usein joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Mä jo aiemmin päätin, että sulle enää mitään vastaa, mutta pakko nyt vastata kun syytät mua ties mistä. Ei, en ole tuo joka ihmettelee sun käytöstä. Ei, en kirjoitellut täällä vuosia ja pätenyt ties millä. Ei, en tiedä mistään Teposta. Ei, en ole sossupummi enkä työtön. Olen edelleen kolmivuorotyötä tekevä lähihoitaja joka opiskelee sairaanhoitajaksi. Jostakin ihmeen syystä sä keksit hyökätä mun kimppuun vaikka en tehnyt sulle mitään. Olen samaa mieltä siitä, että sulla on pahoja harhoja.
Painu oikeasti helvettiin ja lopeta mun vainoaminen. Olet sairas ihminen ja tarvitset hoitoa. Tuollaisten ei tarvitsisi olla vapaalla jalalla ollenkaan kun on noin pahat harhat päällä.
Google: "patologinen valehtelu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Siis mistä ihmeestä sä keksit, että tuo olisi sama tyyppi? Täällä kirjoittaa tuhansia ihmisiä. Olet kyllä aivan järjettömän harhainen.
Teppojutuista sen tyypin tunnistaa helposti. Samat paskajutut hullulla ollut päivästä toiseen jo vuosien ajan. "Vapaapäivänä" tosin vain, eli joka päivä.
Mistä v i t u n Teppo-jutuista????? Eikö sulla oikeasti tullut pieneen mieleen, että mä en ole se joksi mua luulet. Koita nyt h e l v e t i n vajaaälyinen tajuta, että mulla on tänään oikeasti töistä vapaapäivä ja olin koulussa. Huomenna menen töihin. En ole mikään hullu enkä jauha täällä mitään paskajuttuja vuodesta toiseen. Sulla meni ihan totaalisesti herneet nenään kun kehtasin kertoa sellaisen tosiasian kuin vuorotyö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuttiin. Ainoa olet sinä, joka ei tajua. Ajan 68km työmatkaa, yhteensä päivässä 136km vähintään. 8A sukosta saa jatkuvaa virtaa 6A. Sähköauto kuluttaa 25KWh/100km keskimäärin. Se tarkoittaa, että auton pitää olla latauksessa 24,6 tuntia kulutetun energiamäärän saavuttamiseksi. Eli mahdotonta. Kun työpaikkallakaan ei voi ladata. Ja kun on muutakin ajoa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Oho, onko tuo laskelma oikea? Minun tuleva työpaikka on jopa kauempana ja olen erehtynyt hankkimaan kalliin sähköauton. Asun kerrostalossa jossa vain 8 ampeerin lataus.
Olen pahoillani, olen erehtynyt sähköauton käyttökelpoisuudesta. Pyydän anteeksi polttomoottorikansalta ilkeitä kommenttejani.
AP
Näillä palstoilla ei ole tapana kääntyä uskonnossaan. Osta nyt sitten kunnon diesel polttis, jolla ajat loppuelämän halvalla.
Vierailija kirjoitti:Mä jo aiemmin päätin, että sulle enää mitään vastaa, mutta pakko nyt vastata kun syytät mua ties mistä.
.
Et siis pysty pitämään lupauksiasi?
Mikä sulla on hätänä? Ei tuo ihminen kirjoittanut yhtään mitään sellaista mistä voisit keksiä, että valehtelee. Sä sen sijaan hyökkäsit hänen kimppuun ja aloit syyttämään valehtelijaksi ilman mitään perusteita. Nyt sitten väität muakin valehtelijaksi kun kerron olevani vakituisessa työssä.
Eli toistan: mikä sulla on hätänä? Sähän tässä olet aamusta asti täällä riehunut. Sä se työtön tms. taidat olla.