Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ajavat yhä polttomoottoriautoilla?

Vierailija
21.05.2024 |

Eivätkö he tajua että sähköautolla on paljon edullisempaa ajaa? Sähköauton kun lataa yöllä niin akkujen lataus on lähes ilmaista kun taas polttiksella menee bensoi se 200e/kk.

Onko polttiksella ajavat ihmiset vähä älyisiä?

Kommentit (524)

Vierailija
481/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Sinulla nyt vain on niin helposti tunnistettava tyyli joka ei ole vuosien varrella muuttunut yhtään mihinkään

Luuletko marakatti että sun tekstiä ei sitten kukaan erota?

Vierailija
482/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinä olet siis se tapaus, joka on sitä soittajaa vainonnut jo yli 20 vuotta. Sulla ei riitä rohkeus siihen, että menisit Muusikoiden.nettiin kirjoittamaan asiallisesti sen kaverin itsensä kanssa jota olet vainonnut, haukkunut ja mustamaalannut yli 20 vuotta. Mutta niinhän se on todettu, että kaikki narsistit ovat loppujen lopuksi pelkkiä pelkureita ja henkisesti pikkulapsen tasolla koko elämänsä. Myös jatkuva valehtelu liittyy narsismiin."

En kirjoittele muusikoiden. netissä, en soita mitään.

No voi. "Teppo" taas on parhaita mitä soittamiseen tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Sinulla nyt vain on niin helposti tunnistettava tyyli joka ei ole vuosien varrella muuttunut yhtään mihinkään

Ei tuo yksi antisankari ainakaan kun on taas naulaamassa ihan eri ihmisen kommentteja minun kirjoittamikseni.

Vierailija
484/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Sun kirjoitukset viittaa vahvasti skitsofreniaan.

Kyllähän se on ihan faktaa, että täällä on jotain "teppoa" haukuttu usein joka päivä jo yli 10 vuoden ajan, ja sama juttu jatkuu näköjään edelleenkin. "Tepon" viestejä nähdään joka puolella nettiä, eikä kummankaan vainoajan rohkeus ja kyvyt riitä asiakeskusteluun. Pari maneerista sekopäätä suoltaa ihan samoja teppo-juttujaan usein aamusta iltaan, eivätkä kykene lopettamaan sairasta käytöstään. Mistähän mielenterveysongelmasta se mahtaa kertoa?

Kuka ihmeen Teppo? Mä kuulin tästä ensimmäistä kertaa tänään.

Vierailija
485/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo yksi antisankari ainakaan kun on taas naulaamassa ihan eri ihmisen kommentteja minun kirjoittamikseni.

Ihan samanlaista paskaa sinunkin juttusi on koko ajan. Ei niitä pökäleitä erota toisistaan. Ihan samat jutut ja lopuksi haukutaan "teppoa".

Vierailija
486/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on ihan faktaa, että täällä on jotain "teppoa" haukuttu usein joka päivä jo yli 10 vuoden ajan, ja sama juttu jatkuu näköjään edelleenkin. "Tepon" viestejä nähdään joka puolella nettiä, eikä kummankaan vainoajan rohkeus ja kyvyt riitä asiakeskusteluun. Pari maneerista sekopäätä suoltaa ihan samoja teppo-juttujaan usein aamusta iltaan, eivätkä kykene lopettamaan sairasta käytöstään. Mistähän mielenterveysongelmasta se mahtaa kertoa?

Tottakai kuulit ihan ensimmäistä kertaa. Ah ha ha!

Vierailija
487/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, skitsofreniakin on kyllä pikku juttu narsismisi rinnalla.

Sä olet kyllä aika pätevä kun yhden kirjoittamani lauseen perusteella pystyit mut diagnosoimaan! :D Vai voisiko sittenkin olla kyse sun harhoista jossa kuvittelet muista ihmisistä kaikkea kummallista.

Onko sulla huomennakin taas "vapaapäivä" jonka vietät vauvapalstalla kuten kaikki muutkin "vapaapäiväsi"?

Sä voit tunkea Tepon sun skitsoavaan perseeseen.

Entä onko sulla huomennakin taas "vapaapäivä" jonka vietät vauvapalstalla aamusta iltaan kuten kaikki muutkin "vapaapäiväsi" joita on joka päivä?

Vierailija
488/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on aika vanha autokanta, jossain vaiheessa se oli Euroopan vanhimpia. Veikkaisin että se on osasyy. Lisäksi monella on rahasta pulaa, eivät välttämättä koe perusteltuna käyttää sitä uuteen autoon. 

Toinen syy on pitkät etäisyydet ja se, että meillä on loppujen lopuksi aika paljon maaseutua. 

Kolmas syy jonka keksin on asuntokannan ikä. Meillä on paljon 60-70-luvuilla rakennettuja taloja joihin ei välttämättä ole vielä tehty sähköremonttia. Esimerkiksi meillä on vielä yksivaiheinen sähkövirta, jolloin parkkipaikalla palavat sulakkeet jos liian moni pitää sisätilanlämmitintä päällä samaan aikaan. 

Vierailija
489/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole mahdollisuutta ladata sähköautoaan omasta tolpasta. Lisäksi uuden sähköauton ja vanhan polttomoottoriauton hintaerolla ostaa melkoisen määrän polttoainetta.

Vähän kuin kysyisi, miksi kaikki eivät asu omakotitalossa kaupungin keskustassa rantatontilla.

Meillä taloyhtiön kokouksessa joku persu suu vaahdossa vastusti latauspisteiden rakentamista vaikka ei olisi maksanut juuri mitään isomman remontin yhteydessä. 

Vierailija
490/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Teppo" on virtuoosi ja nero.

Vierailija
491/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kuulit ihan ensimmäistä kertaa. Ah ha ha!

No kyllä kuulin. Mulla ei ole mitään käsitystä mistään Teposta enkä tiedä yhtään mitään jonkun Tepon haukkumisesta. Se, että sä itse vietät täällä koko palstan aukioloajan ei tarkoita sitä, että kaikki muutkin tekee samoin.

Vierailija
492/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kyllä aika pätevä kun yhden kirjoittamani lauseen perusteella pystyit mut diagnosoimaan! :D Vai voisiko sittenkin olla kyse sun harhoista jossa kuvittelet muista ihmisistä kaikkea kummallista.

Onko sulla huomennakin taas "vapaapäivä" jonka vietät vauvapalstalla kuten kaikki muutkin "vapaapäiväsi"?

"Tukehdu Aids-kyrpään, molovittu."

Vierailija
493/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä onko sulla huomennakin taas "vapaapäivä" jonka vietät vauvapalstalla aamusta iltaan kuten kaikki mu

Ei mulla ollut tänään "vapaapäivää" eikä vapaapäivää vaan olin aamuvuorossa 7-15. En todellakaan vietä aikaani täällä aamusta iltaan. 

Vierailija
494/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:No kyllä kuulin. Mulla ei ole mitään käsitystä mistään Teposta enkä tiedä yhtään mitään jonkun Tepon haukkumisesta. Se, että sä itse vietät täällä koko palstan aukioloajan ei tarkoita sitä, että kaikki muutkin tekee samoin.

"Teppoa" on täällä haukuttu ja mustamaalattu yli 10 vuotta parin vakavasti häiriintyneen sekopään toimesta. Joskus aamusta iltaan. Ihme, että et ole aiemmin törmännyt aiheeseen.

Vierailija
495/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Ei mulla ollut tänään "vapaapäivää" eikä vapaapäivää vaan olin aamuvuorossa 7-15. En todellakaan vietä aikaani täällä aamusta iltaan. 

Ja vähemmän kannattaa viettää kun ei kerran mitään sanottavaakaan ole.

Vierailija
496/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:No kyllä kuulin. Mulla ei ole mitään käsitystä mistään Teposta enkä tiedä yhtään mitään jonkun Tepon haukkumisesta. Se, että sä itse vietät täällä koko palstan aukioloajan ei tarkoita sitä, että kaikki muutkin tekee samoin.

"Teppoa" on täällä haukuttu ja mustamaalattu yli 10 vuotta parin vakavasti häiriintyneen sekopään toimesta. Joskus aamusta iltaan. Ihme, että et ole aiemmin törmännyt aiheeseen.

Ehkä siksi en ole törmännyt asiaan, että en vietä aikaani täällä aamusta iltaan kuten sä teet. Johtuu myös varmasti siitä, että kyse on vain sun omista harhoista eikä täällä ketään Teppoa haukuta yhtään missään.

Vierailija
497/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Ei mulla ollut tänään "vapaapäivää" eikä vapaapäivää vaan olin aamuvuorossa 7-15. En todellakaan vietä aikaani täällä aamusta iltaan. 

Ja vähemmän kannattaa viettää kun ei kerran mitään sanottavaakaan ole.

No sulla on vielä vähemmän sanottavaa. :D Kuuluisit lukkojen taakse.

Vierailija
498/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Mikä on molovittu? V i t t u jossa on myös molo vai molo jossa on myös v i t t u?

Vaikea sanoa. Laitoin saman viestin, joka minulle kerran aiemmin laitettiin jonkun sekopään toimesta. Vaikutat siltä, että se sopii sinullekin laitettavaksi aivan hyvin.

Vierailija
499/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi en ole törmännyt asiaan, että en vietä aikaani täällä aamusta iltaan kuten sä teet. Johtuu myös varmasti siitä, että kyse on vain sun omista harhoista eikä täällä ketään Teppoa haukuta yhtään missään.

Tässäkin ketjussa on kovin "teppoa" haukuttu, kuten monissa muissakin viesteissä 10 vuoden aikana, mutta ethän sinä asioista mitään tiedä. Ah ha ha! 

Vierailija
500/524 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kemiallinenenergia on kätevää käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi