Kysymys täti-ihmisille. Tykkäätkö suklaasta?
Kommentit (40)
Täti-ihminen on Täti- ikään tullut naishenkilö. Vaihdevuosia kutsutaan myös Täti- ikä nimityksellä. Täti-ikään tullaan yleensä noin 50v.
Vierailija kirjoitti:
Täti-ihminen on Täti- ikään tullut naishenkilö. Vaihdevuosia kutsutaan myös Täti- ikä nimityksellä. Täti-ikään tullaan yleensä noin 50v.
Tädiksi voi tulla teininäkin. Ilmaus on alentava.
Äidin/isän sisko on täti. Mun sisaruksilla ei ole lapsia. Joten en viddu oo täti.
Tiesittekö että suklaasta saa jonkun saman ryöpyn - onks sit jotain hormoneja - kuin rakastelusta... siksi se toimii hyvin lohdutteluna ja esim ennen kuukautisia jolloin moni saa ihan suklaahimon.
Siksi tämä on varmaan kohdistettu täti-ihmisille kun täällä häärää joku setämies...
Vierailija kirjoitti:
Äidin/isän sisko on täti. Mun sisaruksilla ei ole lapsia. Joten en viddu oo täti.
Täti on varsinkin lapsille kuka tahansa nainen, ei siis pelkkä sukulainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tädiksi voi tulla teininäkin. Ilmaus on alentava.
Ei minun mielestäni ole alentava. Minua saa vapaasti kutsua täti-ihmiseksi. Olen täti-ihminen iän puolesta, ja olen myös täti sisarusteni lapsille.
T. Täti, 53 vee
Olen tosi nirso suklaan suhteen. Tykkään tällä hetkellä vain yhdestä suklaalaadusta. Ostan sitä pari kolme kertaa vuodessa.
Suklaata, kiitos! Viinoja en juo, salmiakkia en syö, en myöskään hampurilaisia tms. Voisin elää suklaalla, itsekuria koettelee.
Miten ihmiset saa itsens irti suklaasta?
Minusta ei tule koskaan tätiä. Ainoa siskoni ei halunnut lapsia :(
Meille täti-ihmisille kyllä yritetään vittuilla kaikesta. Onneksi ollaan saavutettu ikä, jossa vittuilu menee vaan toisesta korvasta ulos. Sori siitä.
Tämä täti täällä tykkää tummasta suklaasta pari palaa riittää jälkiruoaksi.
thats it !
Tykkään suklaasta, mutta en syö... NÄRÄSTÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Meille täti-ihmisille kyllä yritetään vittuilla kaikesta. Onneksi ollaan saavutettu ikä, jossa vittuilu menee vaan toisesta korvasta ulos. Sori siitä.
Itse olen ortorektikko ja siitä vasta vittuillaankin. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
En syö lainkaan suklaata. Montako levyä päivässä itselläsi kuluu?
Enpä välitä suklaasta.
Herkkuni on lohivoileipäkakku. Sitä en pysty vastustamaan. Kun kutsun kotinii nimppari, uusvuos, vappu tai muita iltoja juhlimaan kavereita, on voileipäkakku aina yks vakio tarjottava.
Makealta osastolta on tarjolla karhunvatukka kääretorttu. Kaikki tilaan valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Eikun kysyttiin tykkkäätkö suklaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täti on varsinkin lapsille kuka tahansa nainen, ei siis pelkkä sukulainen.
On pienille lapsille. Ei aikuisille.
Vierailija kirjoitti:
Tämä täti täällä tykkää tummasta suklaasta pari palaa riittää jälkiruoaksi.
thats it !
Tumma suklaa on ihan parasta! Ja sitä ei oikein voikaan syödä kuin leipää, pari palaa on oikein sopivasti. Aloittajakin voisi ottaa hiukan tuohon verenpaineeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä välitä suklaasta.
Herkkuni on lohivoileipäkakku. Sitä en pysty vastustamaan. Kun kutsun kotinii nimppari, uusvuos, vappu tai muita iltoja juhlimaan kavereita, on voileipäkakku aina yks vakio tarjottava.
Makealta osastolta on tarjolla karhunvatukka kääretorttu. Kaikki tilaan valmiina.
Ai ettien että, nyt tekisi mieli voileipäkakkua!
Tykkään ja joskus syön liikaa. Miksi kysyt? Tuosta ei ole haittaa kenellekään. Pystyn ajamaan autoakin huoletta vaikka olisin syönyt kokonaisen levyn kerralla.