Oliko 80-luvulla yhtään oikeasti hyvää bändiä jonka musiikki toimii nykyäänkin?
Kommentit (245)
Guns n Roses, Metallica, Bon Jovi, Motörhead, U2, The Police, Def Leppard, R.E.M., Mötley Crüe, AC/DC, Aerosmith, Megadeth, Scorpions, Van Halen, Depeche Mode, Rush, Whitesnake, Kiss, The Cure...
Kaikki edelleen valtavan suosittuja, vaikka ei omaan makuun olisikaan.
Kaikki hyvä musiikki on tehty jo kymmeniä vuosia sitten. Nykymusiikki ei sitten iske tippaakaan. En edes tiedä mikä on tämän päivän top 10 bändit/laulajat.
Hanoi rocks tietysti! Paras bändi ever!
Sanoisin että ne kaikki jotka oli silloin hyviä toimii edelleen. Kasari oli tietyssä mielessä erityisesti pop-musiikin kaikissa kategorioissa eräänlainen evoluution huippu. Sen jälkeen alkoivat koneet ja laskelmoiva kaupallisuus ottaa valtaa. Aito musiikki alkoi marginalisoitua.
"Miljoona bändiä," nykyään nämä nuoriso ei vaan tajua mitään hyvästä musasta ja jos etsitään vielä parempaa niin silloin pitää mennä aikaan 50-70 silloin tehtiin parhaat musat.
Pikku G muoliman paras rappari vai oliko se sittenkin M,a,NUMMINEN.
Itselleni yhtyeistä jäivät varmaan mieleen REM ja U2. Kuuntelen edelleen. Dire Straists löystyi, mutta teki silti hienoa kamaa. Paul Simon ei ole yhtye, mutta Graceland toimii edelleen kuin hirvi.
Suomalaisista Eput, Kolmas nainen, Sir Elwood. Kingston Wall aloitteli. Akimofskaja sisters&brothers. Noitalinna Huraa. Kestävät kyllä kuuntelua.
Olin ala-asteikäinen kasarilla ja tykkäsin kamalasti Bon Jovista, Dingosta, Madonnasta.
Kyllä niiden sen aikaiset biisit toimii mulle vieläkin. Jovia kävin katsomassakin rapiat kymmenisen vuotta sitten.
No jos mielestäsi Queen toimii niin aivan samalla tavalla toimii muutkin bändit ja biisit, kyse on vain siitä kuka sattuu niistä tykkäämään. Ei se Queen mitenkään modernilta ja tuoreelta kuulosta, vai mikähän on tämän aloituksen koko pointti??
Pakko mainita vielä Lapinlahden linnut. Järjettömän hyvä!
Totta.
Olen kuunnellut 12-vuotiaasta asti. Osaan sanatkin hyvin.
Eläkeläiset-bändi on myös hyvää musiikkia (Suomesta).
Musiikki on niin ihanasti laidasta laitaan.