Harmittaa, kun ei voida miesystävän kanssa tehdä mitään mikä maksaa
Hän on täysin rahaton. On yrittäjä. Ei pysty nyt maksamaan itselleen palkkaa, mutta kulut juoksee. Ei siis saa mistään mitään. Isot kaupat on työn alla ja varmistuu hetkenä minä hyvänsä. Mutta meidän suhteelle tää on tosi rankkaa. Joudun maksamaan kaiken, jos vietetään yhdessä aikaa. Mies on kirjoilla äitinsä luona, mutta käytännössä asuu asuntoautossa. Syö ja käy suihkussa mun luona, tai äidillään. Miestä nolottaa kovasti se että loisii mun rahoilla, mutta ei voi oikein muutakaan, viettää silti paljon aikaa itsekseen työjutuissaan. Minäkin olen alkanut miettimään, kuinka kauan jaksan tukea. Piilottelen ostoksiani koska miehellä ei itsellään ole varaa ostaa edes uusia kalsareita. Mies kyllä lupaa korvata tän kaiken mulle sitten kun alkaa tienata, mutta alkaa usko loppua. Ja se hänen stressi alkaa vaikuttaa minuunkin. Miten tästä selviäis?
Kommentit (68)
Oletko varma, että hän on yrittäjä, ja isot kaupat ovat työn alla?
Vierailija kirjoitti:
Aloitit keskustelun "Hän on täysin rahaton". Miksi tasa-arvo on naisille niin vaikeaa? Miksi miehen pitää olla aina raha ja naisen vietti?
En edes ymmärtänyt mitä yrität sanoa
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että hän on yrittäjä, ja isot kaupat ovat työn alla?
Olen, vaikka toki olen alkanut totakin pohtia kun kaupat vaan siirtyy ja siirtyy.
Ap
Tuollaista se yrittäjän elämä on kiitos vasemmiston joka varastaa yrittäjien rahat verojen muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Aloitit keskustelun "Hän on täysin rahaton". Miksi tasa-arvo on naisille niin vaikeaa? Miksi miehen pitää olla aina raha ja naisen vietti?
Naisille muka kelpaa suhteeseen vain rikas mies. Yleensä riittäisi, että elättäis edes itsensä jotenkuten. Ja tälle on kelvannut täysin rahaton
Näitähän riittää, joilla on ihan kohta se merkittävä kauppa tulossa, ihan kohta saa sopimuksen, ihan kohta joku kykyjenetsijä löytää ja läpimurto on vain ajan kysymys.
Tälleen konsulttina voisin kysäistä, että mikä se realistinen bisnesplääni olisi ja jos sellaista ei ole, niin voitaisiin tehdä. Mutta sekin maksaa eikä mulla hirveästi ole intoa itsekään pelkällä kiitollisuudella näitä hommia tehdä.
Täytyykö sitä tehdä sellaisia asioita, jotka maksaa? Siinä vaiheessa tuloerosta tulee ongelma, jos toinen pröystäilee ja/tai toinen ilmaisee kateutta. Mutta jos näitä ei ole niin mitä väliä.
Elämästä voi nauttia pienelläkin budjetilla.
Kysele mitä ne isot kaupat ovat, kenen kanssa ja mistä tuotteesta/työstä ne koostuu, ole kiinnostunut hänen työstään kyllä se nopeasti esille tulee jos joku ei natsaa.
Yrityksen toiminta ei voi olla vain yhden kaupan tai tilauksen varassa. Se ei ole hyvää toimintaa ja riski on yleensä aivan liian iso.
Minulla ja puolisollani samankaltainen tilanne, ettei miehellä koskaan ole yrittäjänä rahaa eikä hän myöskään halua elää minun rahoillani, mikä rajoittaa yhteistä tekemistä. En edes muista, koska ollaan viimeksi syöty yhdessä ulkona jos ei lasketa lähipitseriasta kotiin haettua pitsaa. Yhteistä lomaakin olisi mukava viettää, kun sellaisesta on kulunut jo lähes kaksi vuotta.
Vielä jaksan elätellä toiveita, että tilanne vielä joskus muuttuisi tästä.
Kävelylenkit ovat ilmaisia. Kivaa yhteistä tekemistä ja kuntokin kohoaa.
Vierailija kirjoitti:
Yrityksen toiminta ei voi olla vain yhden kaupan tai tilauksen varassa. Se ei ole hyvää toimintaa ja riski on yleensä aivan liian iso.
Kun sen ekan saa, niin siitä sitten aukeaa lisää
Kauanko nämä isot kaupat ovat olleet siis vireillä?
Ymmärrän sinua. Meillä yli nelikymppisinä samanlainen tilanne. Teen joskus salaa asioita, esim. viime viikolla kävin viinilasillisella työpäivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua. Meillä yli nelikymppisinä samanlainen tilanne. Teen joskus salaa asioita, esim. viime viikolla kävin viinilasillisella työpäivän jälkeen.
Miksi tuo piti salata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo piti salata?
Samaa ihmettelen. Vaikka puolisollani ei ole varaa käydä ulkona tai matkustella, ei se tarkoita sitä ettenkö voisi itse noita asioita tehdä, tai että jotain pitäisi tehdä puolisolta salassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista se yrittäjän elämä on kiitos vasemmiston joka varastaa yrittäjien rahat verojen muodossa.
Tiedoksesi: yrittäjä, joka ei myy mitään, ei maksa myöskään veroja.
Suomen apatia johtuu pitkälti siitä, että suuri osa yrittäjistämme on yrittäjiä, "jotta voi määrätä ja valita itse omat työnsä". Toisin sanottuna laiskuuden tähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo piti salata?
Samaa ihmettelen. Vaikka puolisollani ei ole varaa käydä ulkona tai matkustella, ei se tarkoita sitä ettenkö voisi itse noita asioita tehdä, tai että jotain pitäisi tehdä puolisolta salassa.
Koska se tuntuu kuin hieroisi törsäilyä rahattoman naamaan