Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kertokaa, jos etsit tinderissä itsestä huolta pitävää naista, tarkoittaako se että pitää olla timmi?

Vierailija
20.05.2024 |

Vai sitä, että liikkuu ja on muutenkin hyvät elämäntavat? Vai kuitenkin sitä, että preferoi huoliteltuja ja meikattuja sporttisia naisia? 

Mä harrastan liikuntaa, mutta timmi en ole. Mut en kyllä ylipainoinenkaan. Ja aika lailla ilman meikkiä kuljen. Kantsiiko siis tykätä miehistä, jotka etsii em. kaltaista naista? Vai onko toi vaan sitä varten, että poissulkee siideriä lipittävät sohvaperunat?

N37

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haen normaalipainoista, se ei välttämättä tarkoita timmiä. Olen vain huomannut, että aika moni ihan reilusti ylipainoinen luulee olevansa ns. normaalissa kunnossa ja "normaali" painoinen. Ymmärrän toki kuinka joidenkin mielestä miehellä ei saisi olla mitään vaatimuksia, on meillä vaikka se kuinka joitakin kiukuttaa, kaikki eivät ole valmiit tyytymään ihan mihin tahansa.

Olin pitämässä kommentistasi viimeiseen lauseeseen asti. Joillekin paino on vähiten tärkeä asia kumppanissa, eikä ylipainoinen kumppani ole millään muotoa tyytymistä. Minun elämäni suuri rakkaus on hieman ylipainoinen. Ylipaino ei ole tavoiteltava asia, mutta valitsisin mieheni vaikka tarjolla olisi joukkueellinen paidattomia  palomiehiä. Koska ne muut ominaisuudet ovat niin paljon tärkeämpiä.

Jokaisella saa olla vaatimuksensa, mutta älä kuvittele, että sinun mieltymyksesi olisivat jokin yleismaailmallinen mittari haluttavuudelle.

Vierailija
22/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miesten puolesta että timmi pitää olla mutta samalla on oltava hoikka ja huoliteltu. 

Pelkkä liikunnallisuus, lihaksikkuus, alkottomuus ja tupakoimattomuus ei riitä.

Timmi, fitti ja liikunnallinen on synonyymejä hoikalle, ihan ok vaikka et kävis salilla, kunhan oot hoikka etkä mee lihomaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haen normaalipainoista, se ei välttämättä tarkoita timmiä. Olen vain huomannut, että aika moni ihan reilusti ylipainoinen luulee olevansa ns. normaalissa kunnossa ja "normaali" painoinen. Ymmärrän toki kuinka joidenkin mielestä miehellä ei saisi olla mitään vaatimuksia, on meillä vaikka se kuinka joitakin kiukuttaa, kaikki eivät ole valmiit tyytymään ihan mihin tahansa.

Olin pitämässä kommentistasi viimeiseen lauseeseen asti. Joillekin paino on vähiten tärkeä asia kumppanissa, eikä ylipainoinen kumppani ole millään muotoa tyytymistä. Minun elämäni suuri rakkaus on hieman ylipainoinen. Ylipaino ei ole tavoiteltava asia, mutta valitsisin mieheni vaikka tarjolla olisi joukkueellinen paidattomia  palomiehiä. Koska ne muut ominaisuudet ovat niin paljon tärkeämpiä.

Jokaisella saa olla vaatimuksensa, mutta älä kuvittele, että sinun mieltymyksesi olisivat jokin

En tarvitse sinun hyväksyntää, se ei merkitse minulle yhtään mitään. Sinulla on aika harhaiset kuvitelmat itsestäsi.

Vierailija
24/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan miesten puolesta että timmi pitää olla mutta samalla on oltava hoikka ja huoliteltu. 

Timmi, fitti ja liikunnallinen on synonyymejä hoikalle, ihan ok vaikka et kävis salilla, kunhan oot hoikka etkä mee lihomaan. 

Minusta on alkanut tuntumaan, että ihmiset eivät enää tiedä minkälainen on ns"normaali" vartalo. Koska liikkumattomuus ja ylipaino on niin normaalia. Ennenvanhaan ylipainoinen ihminen erottui joukosta kuin punainen vaate, nykyään se on päinvastoinen, normaalin vartalon omaava erottuu ylipainoisten joukosta kuin punainen vaate. Ihmiset on lapsesta asti jo tottuneet, että ylipaino on uusi normi, heillä on täysin vääristynyt kuva normaalista.

Vierailija
25/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii olla liikunnallinen, kunhan on hoikka ja pitää hiukset pitkänä. Sitä se tarkoittaa käännettynä naisille.

Vierailija
26/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle se tarkoittaa seuraavia:

Käyt suihkussa ja vaihdat vaatteet päivittäin.

Kämppäsi ei ole sikolätti.

Peset hampaat aamuin illoin.

Jos olet sairas, käytät siihen avuksi virallisia lääkkeitä etkä päihteitä.

Olet enemmän selvinpäin kuin päihteissä.

Syöt enimmäkseen ns. normaalia kotiruokaa, etkä elä jollain kebumätöllä 24-7.

Tiedän, että vaadin liikoja, hyvin harva nykynaisista täyttää yllämainitut vaativat kriteerit.

M44

No et kyllä vaadi liikoja, huh! 

Niinhän sitä voisi luulla, yllättyisit jos tietäisit kuinka usein törmää naisiin jotka ei täytä edes noita minimivaatimuksia. Joo ja tiedän, miehet on kamalia jada jada jada, eipä tuo tarjonta naistenkaan osalta nykyaikana kovin priimaa o

Veikkaan, että et edes tunnista mt- ongelmaista ihmistä, vaikka asuisit sellaisen kanssa. Todella monella ihmisellä on sellainen. Osalla diagnosoitu, jota hoidetaan lääkkeellä/ lääkkeillä ja/ tai terapialla ja osalla ei edes diagnosoitu. Silti suuri osa näistä elää ja käy töissä, harrastaa ja elää ihan normi elämää. Oletko yhtä ehdoton muiden sairauksien kanssa? Saako naisella olla muita sairauksia? Astmaa? Allergiaa? Diabetesta? Migreeniä? Epilepsiaa? Verenpainetautia?

Vierailija
27/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos biossa mainitaan sanallakaan pitkistä aamuista, tai itsestään huolehttiminen, niin ei jatkoon.

Vierailija
28/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"pidäthän itsestäsi huolta" on kiertoilmaisu sille, että "ethän ole ylipainoinen" 

Miksei voi vain sanoa suoraan? En ole deittaillut iäisyyksiin eli peli on todennäköisesti muuttunut, mutta kyllä reilu 10 vuotta sitten tuosta puhuttiin ihan suoraan. N30

Vierailija
29/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuvittelee olevansa nettideiteillä kuin jossain postimyyntikuvastossa, jossa HE SAAVAT VALITA, MUTTA NAISILLA EI SAA OLLA MITÄÄN SANOTTAVAA TAI VALINNANVARAA. Tämän olen minä huomannut. Auta armias, jos sellaisella saitilla, jossa ei ole pakko laittaa kuvia, pyydät miehiltä kuvan, niin hehän aivan suuttuvat!!!!

Vierailija
30/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuvittelee olevansa nettideiteillä kuin jossain postimyyntikuvastossa, jossa HE SAAVAT VALITA, MUTTA NAISILLA EI SAA OLLA MITÄÄN SANOTTAVAA TAI VALINNANVARAA. Tämän olen minä huomannut. Auta armias, jos sellaisella saitilla, jossa ei ole pakko laittaa kuvia, pyydät miehiltä kuvan, niin hehän aivan suuttuvat!!!!

Miten niin ei saa? Mitä tapahtuu jos ilmaiset preferenssisi? Pidättävätkö he sinut? 

Vierailija
31/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on alkanut tuntumaan, että ihmiset eivät enää tiedä minkälainen on ns"normaali" vartalo. Koska liikkumattomuus ja ylipaino on niin normaalia. Ennenvanhaan ylipainoinen ihminen erottui joukosta kuin punainen vaate, nykyään se on päinvastoinen, normaalin vartalon omaava erottuu ylipainoisten joukosta kuin punainen vaate. Ihmiset on lapsesta asti jo tottuneet, että ylipaino on uusi normi, heillä on täysin vääristynyt kuva normaalista.

Normaali on nykyään tietenkin ylipainoinen, koska ylipainoisia on yli puolet aikuisista, höhlä. 70-luvun normaali on 70-luvun normaali.

Vierailija
32/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ns. timmejä. Ihan normaali (80-luvun normaali), joka kykenee kävelemään portaita puuskuttamatta ja hikoilematta. Kengät saa jalkaan niin ettei maha ole tiellä eikä kävellessä reidet hankaa yhteen niin että housut kuluu sieltä ensimmäisenä puhki. Ei tarvi pelätä että kyläpaikassa keittiön tuoli hajoaa alle. Eli puhutaan reilusti alle 90-kiloisista.

Tuo reisien hankaamattomuus on jännä kriteeri, täytyy myöntää.

Tiedän useamman normaalipainoisen naisen, joilla on tämä ongelma. Miehillä tätä ongelmaa ei juuri ole, koska lantion kulma on suorempi kuin naisilla ja miehillä ei tule tyypillisesti massaa jalkoihin. Tai kuulostaako mitat 168/53 jotenkin ylipainoiselta? Kiloista huolimatta on ongelmia reisihankauksen kanssa. 

Vierailija
33/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"pidäthän itsestäsi huolta" on kiertoilmaisu sille, että "ethän ole ylipainoinen" 

Tämä. Aivan sama vaikka rööki palaa ja kalja maistuu kunhan nainen on hoikka. 

Esim. Pyöreä, tupakoimaton, alkoton nainen joka lenkkeilee iltaisin ja käy salilla pari kertaa viikossa ei käy, koska on pyöreä.

Eikä se haittaa mutään. Jokainen saa vaatia mitä tahansa. Mutta turhat pulinat pois, mies voisi suoraan sanoa että naisen on oltava hoikka. Thats it! 

Vierailija
34/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ns. timmejä. Ihan normaali (80-luvun normaali), joka kykenee kävelemään portaita puuskuttamatta ja hikoilematta. Kengät saa jalkaan niin ettei maha ole tiellä eikä kävellessä reidet hankaa yhteen niin että housut kuluu sieltä ensimmäisenä puhki. Ei tarvi pelätä että kyläpaikassa keittiön tuoli hajoaa alle. Eli puhutaan reilusti alle 90-kiloisista.

Tuo reisien hankaamattomuus on jännä kriteeri, täytyy myöntää.

Tiedän useamman normaalipainoisen naisen, joilla on tämä ongelma. Miehillä tätä ongelmaa ei juuri ole, koska lantion kulma on suorempi kuin naisilla ja miehillä ei tule tyypillisesti massaa jalkoihin. Tai kuulostaako mitat 168/53 jotenkin ylipainoiselta? Kiloista huolimatta on ongelmia reisihankauksen kanssa. 

Joo siis on erikoinen vaatimus. Olen 173cm pitkä ja alle vaikka olen painanut alle 60kg, reidet hankasivat yhteen. 

Vierailija
35/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit ne lähettää kuvan 2000 luvun alusta. Naisia kyllä haukutaan suohirviöksi kun on saman vuoden kuva. Denialisimi on paha, kaikki vanhenee, miehetkin. 

Vierailija
36/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali on nykyään tietenkin ylipainoinen,

Höpsistä, ns normaalipainoinen on myös lääketieteelliset kriteerit täyttävä termi. Joten ei, ylipainoinen ihminen ei edelleenkään ole normaalipainoinen tai "normaali".

Vierailija
37/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tulkinnut tuon itsestään huolta pitävän tarkoittavan sitä, että on timmi ja myös sellainen aina laittautunut. Eli aina kunnolla meikkiä, tissit korostettuna ja korkkarit.

Itse olen hoikka ja timmi nainen, mutta tykkään enemmän luonnollisesta kauneudesta. Olen skipannut miehet, joilla tämä toive ollut. Hassua, jos se onkin tarkoittanut vain, että pitää olla hoikka :D

Vierailija
38/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmiset tarkoittavat sanalla timmi eri asioita.

Vierailija
39/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuollaisia normipainoisia naisia minä tapailen vaikka olen itse lihava.

Vierailija
40/45 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle se tarkoittaa seuraavia:

Käyt suihkussa ja vaihdat vaatteet päivittäin.

Kämppäsi ei ole sikolätti.

Peset hampaat aamuin illoin.

Jos olet sairas, käytät siihen avuksi virallisia lääkkeitä etkä päihteitä.

Olet enemmän selvinpäin kuin päihteissä.

Syöt enimmäkseen ns. normaalia kotiruokaa, etkä elä jollain kebumätöllä 24-7.

Tiedän, että vaadin liikoja, hyvin harva nykynaisista täyttää yllämainitut vaativat kriteerit.

M44

No et kyllä vaadi liikoja, huh! 

Niinhän sitä voisi luulla, yllättyisit jos tietäisit kuinka usein törmää naisiin jotka ei täytä edes noita minimivaatimuksia. Joo ja tiedän, miehet on kamalia jada jada jada, eipä tuo tarjonta naistenkaan osalta nykyaikana kovin priimaa o

Voisitko vähän valaista, mikä mt-ongelma on ollut sellainen että koko elämä pyöri sen ympärillä? Mua kiinnostaa aidosti. Itse oon ajoittain ahdistunut, ja se jos olisi kaiken aikaa päällä niin ei kyllä tulisi parisuhteesta mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme