Miehet kertokaa, jos etsit tinderissä itsestä huolta pitävää naista, tarkoittaako se että pitää olla timmi?
Vai sitä, että liikkuu ja on muutenkin hyvät elämäntavat? Vai kuitenkin sitä, että preferoi huoliteltuja ja meikattuja sporttisia naisia?
Mä harrastan liikuntaa, mutta timmi en ole. Mut en kyllä ylipainoinenkaan. Ja aika lailla ilman meikkiä kuljen. Kantsiiko siis tykätä miehistä, jotka etsii em. kaltaista naista? Vai onko toi vaan sitä varten, että poissulkee siideriä lipittävät sohvaperunat?
N37
Kommentit (45)
Älkää menkö niihin deittisovelluksiin. Itse pysyn kaukana sellaisista. Tulee vain paha mieli teillä siellä. Täytyy olla tosi sinut itsensä kanssa, jotta iske ahdistus siellä. Toisaalta siinä tilanteessa ei enää tarvitse mitään deittisovelluksia. Menkää ulos luontoon ja kokekaa elämä.
Timmi
adjektiivi, substantiivi, ark.
1.
adjektiivi hyvä, hyväkuntoinen, hyvin harjoiteltu tms.
Olla timmissä kunnossa.
NÄYTÄ VÄHEMMÄN ESIMERKKEJÄ
Timmi vartalo.
Timmi orkesteri.
2.
substantiivi
Auto on timmissä hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Eri ihmiset tarkoittavat sanalla timmi eri asioita.
Mitä sillä voi muuta tarkoittaa, kuin tiimiä kroppaa? Sen kyllä tiedän, että ihmiset kuvittelevat itsestään asioita joita ei ole. Mutta eikai kukaan voi luulla, että timmi on muuta kuin timmi?
Vierailija kirjoitti:
Olen tulkinnut tuon itsestään huolta pitävän tarkoittavan sitä, että on timmi ja myös sellainen aina laittautunut. Eli aina kunnolla meikkiä, tissit korostettuna ja korkkarit.
Itse olen hoikka ja timmi nainen, mutta tykkään enemmän luonnollisesta kauneudesta. Olen skipannut miehet, joilla tämä toive ollut. Hassua, jos se onkin tarkoittanut vain, että pitää olla hoikka :D
Sama, siksi mä sporttinen ja nätti skippaan noi myös, koska tukkani ei ole viimeistä muotia enkä meikkaa, ja urheiluvaatteet on päällä mieluummin kuin naiselliset hepeneet.
No en kyllä vastaisi koska laihaläski olen ja alipainoinen