Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni oikeesti hakee siivoustöihin?

Vierailija
20.05.2024 |

Tuskin kovin moni. Silti mua ei valita. On kokemusta ja panostan hakemuksiin. Yhden haastattelukutsun olen vain saanut mutta eipä siitäkään tullut mitään, koska hän ei vastaa vaikka sanoin, että tulen mielelläni haastatteluun. Siihen se jäi. Kyseinen firma Lassila & Tikanoja.

Helppohan se on Riikka Purran huudella, että "menkää töihin". Voi kuule kyllä menisin jos vain otettais.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työstä. Jos saa olla samassa kohteessa koko päivän ja suhteellisen siisti kohde (toimistotalo, koulu jossa aikuisia) on hakijoita luultavasti enemmän kuin jos vaikka ravintolasiivous tai pätkätyö.

Vierailija
2/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siivoojan töihin niin vain mennäkään, kaikille huutelijoille tiedoksi. Pitäisi olla kemikaalituntemusta ja edellistä kokemusta yms. Nyt on tosi ankeat työmarkkinat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä siivoojan töihin niin vain mennäkään, kaikille huutelijoille tiedoksi. Pitäisi olla kemikaalituntemusta ja edellistä kokemusta yms. Nyt on tosi ankeat työmarkkinat.

Jep, en päässyt hakemuksia pidemmälle kun kaikkialta vastaus kiitos mielenkiinnosta mutta...Sama juttu kaikissa mitä hain ammattini ulkopuolelta. Ei menty ei sinne töihin ennenkuin onnistuin saamaan alani hommia.

Vierailija
4/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hae jos et osaa. Olen kyllästynyt näihin kohteisiin missä on ollut joku pystymetsän siivooja joka on saanut päättää ihan kummallisia hygieniapäätöksiä vain siksi kun ei osata aseptista työjärjestystä ja uskota että se yleispuhdistusaine oikeasti riittää silloin kun osaat siivota, myös terveydenhuollon kohteissa. Niitä myrkkyjä ei tarvita kuin erite ja epidemia tilanteissa. Mitä vähemmän on osaavaa henkilökuntaa sitä enemmän löytyy kymmeniä aineita hyllyiltä ja desinfioitia turhaan.

Vierailija
5/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin pääse välttämättä, vaikka olisitkin jo alalla. Itse työskentelin 10 vuotta sitten siivoojana useamman vuoden ja hain muutaman kerran eri paikkoihin tekemään vastaavaa työtä. En päässyt edes haastatteluihin.