Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti unelmiesi miehellä olisi?

Vierailija
20.05.2024 |

Mä sanoisin kyllä että lääkäri tai lentäjä.

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta ketjuun ilmestyy standardikommentti: "Otan mieluummin mukavan (lisää tähän jokin matalan statuksen ammatti) kuin mulkeron (lisää tähän jokin korkean statuksen ammatti."

En ymmärrä miksi tuo disclaimer täytyy tulla aina laittamaan? Eiköhän suurin osa valitse juuri noin.

Ap vois kaivaa naisvihapäänsä ulos perseestään ja todeta, että naiset ja miehet menee kimppaan molemminpuolisesta rakkaudesta ja seksuaalisesta halusta.

Ilmeisesti kuitenkin henk. koht. syyt eli kusipäisyys ja seksuaalisen vetovoiman puute panevat defensiivisesti väittämään, että ammatti/ pankkitili/ hiusraja/ erottuvat lihakset/ laatikkoleuka ratkaisee.

Ja nää luuserithan eivät MITENKÄÄN pysty opiskelemalla, liikunnalla, ahkeruudella noita ominaisuuksia tavoittelemaan, koska laiskuus, pelkuruus ja puupäisyys estää.

Vierailija
22/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poju haksahti siinäkin, että luulee keski-ikäisten naisten elävän unelmissa eikä todellisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en unelmoi miehistä vaan rakastan ihanaa ryppyistä ukkeliani ja hän minua. 

Eikä ole tarvetta kuvitella, mitä muut unelmoivat. Näenhän minä todellisuuden, jossa suurin osa ihmisistä löytää rakkauden ja nämä palstapultsarit jää yli.

Vierailija
24/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä lentäjissä viehättää? Lääkärin ymmärrän hyvin, kun varsinkin keikkalääkäri pystyy aika hyvin määräämään työaikansa ja tienaamaan vähäisilläkin työtunneilla melko hyvin. Liikennelentäjä taas sitten ihan toisessa ääripäässä työaikojen suhteen, varsinkin jos lentää pitkiä matkoja. Sotilaslentäjät taas sitten asia erikseen, hehän eivät voi päättää edes palveluspaikkaansa vapaasti.

Palkka on hyvä, tuttu lentäjä tienaa reilusti yli 10k € ja puoli-ilmaisia lentolippuja rajattomasti. Vaimonsa lomailee jatkuvasti ympäri maailmaa. 

Vierailija
25/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yksi perustavaa laatua oleva ero miehissä ja naisissa.

Naiselle miehen ammatti on aivan keskeinen miestä määrittävä ominaisuus. Jos mies on esim, palomies, niin nainen seurustelee silloin nimenomaan PALOMIEHEN kanssa.

Miehelle naisen ammatilla ei yleensä ole minkäänlaista merkitystä.

Se, mistä osasta miespopulaatiota nainen lähtee mieluiten tutkimaan löytyykö kemiaa, yhteisiä arvoja ja mielenkiinnon kohteita: menestyneet korkean statuksen miehet hyvissä ammateissa ja mieluiten hyvällä ulkonäöllä.

Se, mistä osasta naispopulaatiota mies lähtee mieluiten tutkimaan löytyykö kemiaa, yhteisiä arvoja ja mielenkiinnon kohteita: naiset, joilla on hyvä ulkonäkö. Status, koulutus ja ammatti ovat sivuseikkoja primaarikiinnostuksen herättäjinä.

Vierailija
26/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan tosi outo, mutta en ole ikinä tajunnut edes ajatella tällaista vaan ihan se riittää, että miehellä on työ ja mielellään tietenkin vielä sellainen mistä itse pitää. Ainoastaan se on käynyt joskus mielessä, että olisi aika kauheaa jos miehellä olisi edes semisti sellainen työ jossa saa edes jonkinlaista julkisuutta koska minusta ei olisi vierelle edustamaan mihinkään kissanristiäisiinkään.

Toisaalta ehken tuollainen mies ei muutenkaan olisi minulle sopiva. 

Vierailija
27/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön, että olis paljon yhteistä aikaa. Ja unelmissani olisin itse sikarikas, vaikkapa mediakonsernin omistaja.

Ap on aika rajoittunut kuvitellessaan  unelmien rajoja 😂

Vierailija
28/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lääkärihän on maailman pahin toisten ihmisten alistaja, ei mitään kunnioitusta hoitajia ym kohtaan, juuri sellaisia laturaivoajia

lentäjät pettää kaikki, tästäkö tosiaan haaveilaan

Haaveilen miehestä joka on paljon pois ja hoitaa tarpeensa muualla. 

Mitä sinä sillä miehellä sitten teet? Raha takia?

Niin, en yksin pysty hankkimaan sitä kivaa kotia jonka halaun. : ) Haluan myös tulla kosituksi. 

Rupea itse lääkäriksi.

Vierailija
29/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, millainen mies haluaisit olla?

Mikä on tekosyysi, ettet ole sellainen?

Meillä on maksuton koulutus, töihin (sinun viiteryhmääsi siteeraten) vain mennään ja palkkaakin saa pyytämällä lisää.

Rahalla saa kuntosalikortin ja pt:n, rahalla saa hiussiirteet ja laatikkoleuan,  jopa sääriin lisää pituutta.

Vierailija
30/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysikko tai jonkinlainen nörtti.

Vierailija
31/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä lentäjissä viehättää? Lääkärin ymmärrän hyvin, kun varsinkin keikkalääkäri pystyy aika hyvin määräämään työaikansa ja tienaamaan vähäisilläkin työtunneilla melko hyvin. Liikennelentäjä taas sitten ihan toisessa ääripäässä työaikojen suhteen, varsinkin jos lentää pitkiä matkoja. Sotilaslentäjät taas sitten asia erikseen, hehän eivät voi päättää edes palveluspaikkaansa vapaasti.

Palkka on hyvä, tuttu lentäjä tienaa reilusti yli 10k € ja puoli-ilmaisia lentolippuja rajattomasti. Vaimonsa lomailee jatkuvasti ympäri maailmaa. 

Jos se rahasta on kiinni, niin eikö sitten kannattaisi suosia jotain, joka tienaa vielä paljon enemmän? Rikkaimmat eivät tee palkkatöitä ollenkaan.

Vierailija
32/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku lentokapteeni tai lekuri. Silleen et olis hyvä palkkainen. 

Vierailija
33/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjät on pelkkiä bussikuskeja, paitsi eivät aina ehdi kotiin. Bussikuski ehtii.

Ikinä en ole aloittanut tutustumista kyselemällä ammattia ja tiliotetta.

Vierailija
34/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä on kaikkein seksikkäin ammattilainen. Toisena tulee pokeriammattilainen.

Vierailija
35/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omat rahat, en ole ikinä halunnut olla elätettävä aikuinen. Edelleenkään en halua.

Haluan, että miekkonen tienaa sen verran, että voi elää normaalia elämää, eli että voidaan mennä joskus jonnekin. Vaikka pari kertaa vuodessa joku pieni matka ulkomaille. Yksikin kerta riittää ihan hyvin, en ole pakkomielteinen. Kunhan voidaan elää normaalisti. Käydä välillä jossain vähän pidemmällä Suomessa ilman, että miekkonen vinkuu ettei ole varaa tankata niin paljon. Sähköautomobiilimiekkosta en edes huolisi XDDDDDD Hybridi menee vielä.

Lisäksi minua ei kiinnosta peilin edessä posettavat saliluuserit, mutta pienet lihakset ovat kivoja. Siksi joku fyysinen työ olisi mukava. Täydellinen kombo olisi kouluja käynyt, joka olisi päätynyt mutkien kautta vaikka raksalle. Monet raksatyypit menevät opintojen kanssa sieltä mistä aita on matalin ja ovat vähän w.t. Sellaista en huolisi. 

Vierailija
36/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri tai lentäjä????

Paremmin palkattu hoitsu ja lentävä bussikuski

Vierailija
37/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, millainen mies haluaisit olla?

Mikä on tekosyysi, ettet ole sellainen?

Meillä on maksuton koulutus, töihin (sinun viiteryhmääsi siteeraten) vain mennään ja palkkaakin saa pyytämällä lisää.

Rahalla saa kuntosalikortin ja pt:n, rahalla saa hiussiirteet ja laatikkoleuan,  jopa sääriin lisää pituutta.

XDDDDDDDDD Ei kukaan voi olla noin v:n tyhmä!!!!! Tällä. Palstalla. Ei. Ole. Miekkosia. Tajutkaa. Nyt. Jo. Huoh. 

Vierailija
38/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikoinaan lääkärin kanssa. Omahyväinen kusipää.

Vierailija
39/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyimurikauppias tai puhelinmyyjä. Joko myy puhelimessa tai puhelimia. Ihan sama kumpaa.

Vierailija
40/149 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta lentäjää eikä yksikään kiinnosta siinä mielessä. Ne on lyhyitäkin, koska koulutukseen ei pitkät pääse, eivät mahdu ohjaamoon.

Ja koulutuskin pelkkä ammattitutkinto. Ei hyi, ne on juntteja.