Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä ei ota selvää

Vierailija
20.05.2024 |

Tapasin miehen deittisovelluksessa. Mies alussa kirjoitti innokkaasti. Kun rupesin itse kirjoittamaan tahti hiljeni. Tavattiin lenkkeilyn merkeissä. Oli kivaa ja mies halusi jatkaa lenkkeilyä vielä. Viestiteltiin ja sovittiin, että nähdään uudestaan. Toki minä olin se joka alotti keskustelut mut aina vastasi. Reagoi sydämellä jne. Reagoi myös minun some tarinoihin ja päivityksiin. Sitten kyselin kuulumisia ja kysyin mennäänkö lenkille. Vastasi että ei nyt mut myöhemmin. No sitten kun lystin numeroa laittoi että ei oo vielä valmis oikein deittailemaan jne keskittyy itseensä ja omiin ajatuksiin. Vastasin että ymmärrän ja voidaan kaveripohjalta niin vastasi että kiva ja mukavaa päivää hymy. Vastasin kiitos samoin ja siihenkin reagoi. En oikein ymmärrä olinko liian saatavilla? Liian aktiivinen alkoiko häntä ahdistamaan. Ymmärsin että haluaa tutustua kunnolla. Ollaan fb kavereita. Laitanko kk päästä viestiä vai mitä teen.  

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mies on kiinnostunut, niin sinä kyllä huomaat sen. Unohda koko mies

Vierailija
22/22 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten todella rasittavaa kun ei ymmärretä pakkeja. Mulla on nytkin yksi vainoaja perässä, joka lähettelee viestejä joka somekanavalla. Ap sait pakit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi