Anuksen seudun aromaattiset ominaisuudet, eroottisen latautumisen nostattaja vai laskija?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kuitenkaan taideta puhua paskan hajusta, vaan ns puhtaan suolen aromeista. Jos on esim aamulla tehnyt tyhjennyksen, ja sit päivän touhunnut jotain, on illalla aivan uskomattoman kiihottavat aromit pepussa! Ja mä olen nainen.
Oletan että moinen kultakimpale on visusti varattu?
Kullasta en menis takuuseen mut mies on hakusessa 😄
Mistäpäin?
Pirkanmaa 🙋
N46
Höh. Minä Savosta. M42
No näinhän tää aina on😅
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kuitenkaan taideta puhua paskan hajusta, vaan ns puhtaan suolen aromeista. Jos on esim aamulla tehnyt tyhjennyksen, ja sit päivän touhunnut jotain, on illalla aivan uskomattoman kiihottavat aromit pepussa! Ja mä olen nainen.
Oletan että moinen kultakimpale on visusti varattu?
Kullasta en menis takuuseen mut mies on hakusessa 😄
Mistäpäin?
Pirkanmaa 🙋
N46
Höh. Minä Savosta. M42
No näinhän tää aina on😅
N46
hei, älä mene tohon, toi n46 on 100%mies!
Vierailija kirjoitti:
Ulosteenpoistokanavan tuoksuissa ole mitään aromaattista saati kiihottavaa 🤢
En ymmärrä persesilmän nuolijoita! 😡
En minäkään ymmärrä piiskausta yms. suurinta osaa bdsm maailmasta mutta en silti tuomitse. Tehköön muut mitä lystäävät
Näin krapulapäivänä olisi taas erityisen kova mieluhalu tätä kiihottavaa aromia kohtaan
Mulla tässä sormissa juuri ihanasti taas pitkästä aikaa tuoksuu oman pepun aromit kun tulin yökylästä erään herran luota. Tuli hiplailtua hänen vehkeitä vielä session jälkeen. Toki pesin kädet mutta en mitenkään erityisen hyvin, ja toi on aika hyvä pysymään iholla, onneks, saa fiilistellä pitkään😅
Huhhuh että muuten nousi kiima vielä uudelle tasolle, kun mies nousi kuolemasta peppuani, ja suudellessa se kaikki ihana tuoksu ja kosteus oli pitkin hänen partaa. Helkkarin kiihottavaa imeskellä sitä tuoksuvaa karvanaamaa. Ja oli ihanan pervoa kun hän dippaili sormeaan peppureiässä ja nuoli siitä ympäriltä samalla, ja aina kun otti sormen ulos niin ahmi peppua niin antaumuksella että ihan läkähdyttää muistellakin.
N46
Vierailija kirjoitti:
Mulla tässä sormissa juuri ihanasti taas pitkästä aikaa tuoksuu oman pepun aromit kun tulin yökylästä erään herran luota. Tuli hiplailtua hänen vehkeitä vielä session jälkeen. Toki pesin kädet mutta en mitenkään erityisen hyvin, ja toi on aika hyvä pysymään iholla, onneks, saa fiilistellä pitkään😅
Huhhuh että muuten nousi kiima vielä uudelle tasolle, kun mies nousi kuolemasta peppuani, ja suudellessa se kaikki ihana tuoksu ja kosteus oli pitkin hänen partaa. Helkkarin kiihottavaa imeskellä sitä tuoksuvaa karvanaamaa. Ja oli ihanan pervoa kun hän dippaili sormeaan peppureiässä ja nuoli siitä ympäriltä samalla, ja aina kun otti sormen ulos niin ahmi peppua niin antaumuksella että ihan läkähdyttää muistellakin.
N46
Olisit kyllä unelmieni nainen 😍 M42
Vierailija kirjoitti:
N46
Otitkos pyllypanon välissä suuhun ja vielä kunnon tuoksuttelu ennen imaisua?
Koirat ja ketut nuuskii toistensa perseitä, ei sivistyneet ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Otitkos pyllypanon välissä suuhun ja vielä kunnon tuoksuttelu ennen imaisua?
No en, liika on liikaa ja toi ei kiinnosta.
N46
Tykkäisitkö N46 ns. pyllynpalvonnosta jossa mies tuoksuttelee, nuolee ja hyväilee pyllyäsi oikein antsumuksella? M42
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisitkö N46 ns. pyllynpalvonnosta jossa mies tuoksuttelee, nuolee ja hyväilee pyllyäsi oikein antsumuksella? M42
Erittäin paljon kiitos. Ilman tuota ei kyllä edes peppua heru 😅
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Kirjoittelepas: m42.1981m42 ÄT guuglen sähköposti ennenkuin ketju taas poistuu. M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Kirjoittelepas: m42.1981m42 ÄT guuglen sähköposti ennenkuin ketju taas poistuu. M42
Tohtiskohan tuota. Kerro ny jottain edes itestäs 😊
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Tohtiskohan tuota. Kerro ny jottain edes itestäs 😊
N46
Siinähän se kirjoitellessa selviää 😁 Samanlainen persepervo kuin sinäkin. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia aiheesta ihan kahden kesken ilman näitä "sairasta" yms huutelijoita 😊
Tämän tyypin avauksista piirtyy aina tahtomattakin selkeä visuaalinen kuva siitä miltä se näyttää ja kuulostaa luonnossa.
En voi syyttää naisia siitä että yksikään ei koskaan suostunut pitelemään sitä edes kädestä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän tyypin avauksista piirtyy aina tahtomattakin selkeä visuaalinen kuva siitä miltä se näyttää ja kuulostaa luonnossa.
En voi syyttää naisia siitä että yksikään ei koskaan suostunut pitelemään sitä edes kädestä.
Minullakin on mielikuva tällaisten kommenttien kirjoittelijoista. Voin sen kertoakin: ikä alkaa vähintään viitosella. Hän on naimisissa jo teini-iässä tapaamansa kumppanin kanssa joka onkin hänen ainoa seksikumppaninsa koko elämän aikana. Seksi on korkeintaan 2 kertaa viikossa lähes pelkästään lähetyssaarnaajassa. Joskus muutaman kerran vuodessa kun molemmat oikein innostuvat, voi nainen hetken ratsastaa tai antaa jopa takaapäin. Silloin ei voi olla valoja päällä ettei mies vain joudu näkemään peräaukkoa. Suuseksiä on joskus hurjassa nuoruudessa kokeiltu yhden käsin sormin laskettava määrä mutta yhdessä on todettu ettei tämä ole meidän juttu. Alapäässä rehottaa täysin luonnontilassa oleva pusikko ja takapään karvoissa killuu rekkamiehen pastilleja sekä vessapaparin rökäleitä. Nämä ovat niitä ihmisiä joilla on jarruraidat alushousuissa joka hemmetin kerta kun ne laitetaan pesuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on mielikuva tällaisten kommenttien kirjoittelijoista. Voin sen kertoakin: ikä alkaa vähintään viitosella. Hän on naimisissa jo teini-iässä tapaamansa kumppanin kanssa joka onkin hänen ainoa seksikumppaninsa koko elämän aikana. Seksi on korkeintaan 2 kertaa viikossa lähes pelkästään lähetyssaarnaajassa. Joskus muutaman kerran vuodessa kun molemmat oikein innostuvat, voi nainen hetken ratsastaa tai antaa jopa takaapäin. Silloin ei voi olla valoja päällä ettei mies vain joudu näkemään peräaukkoa. Suuseksiä on joskus hurjassa nuoruudessa kokeiltu yhden käsin sormin laskettava määrä mutt
😂 No tuskinpa vaan! Kauheeta kuulkaa jos onkin vaan ihan tavallinen ihana mies! 😘
Mulla on ollut ilo kohdata muutamakin ihana persemies, ja kyllä se vaan on erinomaisen seksin päälle vielä aijjaj sellasta herkkua että ei meinaa enää ilman pärjätä 😋
N46
Se alkaa olla jo niin sekaisin ettei tajua enää kirjoitelleensa itse kaikki vastaukset kymmeniin perseenhajuketjuihinsa ja puolet niistä saman fetissin omaavana "naisena".
Aika surullinen tapaus mutta tuollaiseksi kai tulee lopulta kun ei ole saanut vuosikymmeniin seksiä keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on mielikuva tällaisten kommenttien kirjoittelijoista. Voin sen kertoakin: ikä alkaa vähintään viitosella. Hän on naimisissa jo teini-iässä tapaamansa kumppanin kanssa joka onkin hänen ainoa seksikumppaninsa koko elämän aikana. Seksi on korkeintaan 2 kertaa viikossa lähes pelkästään lähetyssaarnaajassa. Joskus muutaman kerran vuodessa kun molemmat oikein innostuvat, voi nainen hetken ratsastaa tai antaa jopa takaapäin. Silloin ei voi olla valoja päällä ettei mies vain joudu näkemään peräaukkoa. Suuseksiä on joskus hurjassa nuoruudessa k
Tuo minun kertoilema kuvaukseni oli siis näistä "perspano on sairasta ja sitä harrastavat vain vaipat jalassa kulkevat homot" -huutelijoista
Höh. Minä Savosta. M42