Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anuksen seudun aromaattiset ominaisuudet, eroottisen latautumisen nostattaja vai laskija?

Vierailija
20.05.2024 |

Itselläni toimii ehdottomasti kiihokkeena

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kiihottaa mutta on osunut sellaisiakin naisia kohdalle joilla ei ole vessan jälkeen mennyt putsaus aivan nappiin. Siinä vaihessa ällöttää

Vierailija
2/55 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kiihoita pskan haju ja vie fiilikset. Pillun olematon tuoksu sitäkin paremmalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kiihottaa mutta on osunut sellaisiakin naisia kohdalle joilla ei ole vessan jälkeen mennyt putsaus aivan nappiin. Siinä vaihessa ällöttää

uskomatonta miten törkyisiä naiset on!

Vierailija
4/55 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että en ymmärrä aikuisia ihmisiä jotka eivät pese itseään ulostamisen jälkeen. Ainakin minimivaatimus, että pesulle ennen seksiä

Joskus itselläkin käynyt niin, että kun partnerin kanssa siirryttä takaapäin asentoon, nenää lemahtaa ulosteen haju. Kyllä ainakin meikäläisellä halut katoaa :(

Vierailija
5/55 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kuitenkaan taideta puhua paskan hajusta, vaan ns puhtaan suolen aromeista. Jos on esim aamulla tehnyt tyhjennyksen, ja sit päivän touhunnut jotain, on illalla aivan uskomattoman kiihottavat aromit pepussa! Ja mä olen nainen.

Vierailija
6/55 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennettyyn peppuun panemisen jälkeiset aromit on jotain niin kiihottavaa, että lähtee helposti uusi kierros hetken huilimisen jälkeen. Ja puhun tässä nyt oman perseeni aromeista. 

N46

Vierailija
7/55 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei kuitenkaan taideta puhua paskan hajusta, vaan ns puhtaan suolen aromeista. Jos on esim aamulla tehnyt tyhjennyksen, ja sit päivän touhunnut jotain, on illalla aivan uskomattoman kiihottavat aromit pepussa! Ja mä olen nainen.

Juuri tästä oli aloituksessa kyse. Tai en nyt kuitenkaan suolen aromeista puhuisi vaan peräaukon ympäristön siitä ulkopuolelta ja ehkä hitusen sisältäkin. Anaalirauhaset erittävät tätä tuoksua hiljalleen

Vierailija
8/55 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi että kaltaisesi nainen olisi ihana. Haluaisin aina ottaa tuoksut heti työpäivän jälkeen

Vierailija
9/55 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan haju ja maku ei haittaa. Kyllä sitä anusta aina nuolee.

Vierailija
10/55 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvata 🤮

Vierailija
11/55 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuispa joskus omallekin kohdalle nainen, joka olisi ihan luonnollisesti kakkapeppu. Useimmiten joutuu pyytämään, että pyyhkivät huonosti tai eivät ollenkaan, ja siihen monikaan ei edes suostu.

Vierailija
12/55 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uskomato

nta miten törkyisiä naiset on!

Entä miehet, kerrohan mies.

Vierailija
13/55 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvata 🤮

Mutta eikö olekin kuitenkin ihan ok että nainen virtsaa miehen naamalle kun mies nuolee? Kunhan vain kutsuu sitä squirtiksi ja uskottelee että ei se mitään kusta ole

Vierailija
14/55 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan että moinen kultakimpale on visusti varattu?

Vierailija
15/55 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvata 🤮

Mutta eikö olekin kuitenkin ihan ok että nainen virtsaa miehen naamalle kun mies nuolee? Kunhan vain kutsuu sitä squirtiksi ja uskottelee että ei se mitään kusta ole

Ei, kyllä se on ällöttävää sekin.

Vierailija
16/55 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kullasta en menis takuuseen mut mies on hakusessa 😄 

Vierailija
17/55 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierut ovat poikaa, kun nainen anusta nuoltaessa niitä päästelee. Vaikea vain saada suostumaan. Ihme häpeää.

Vierailija
18/55 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosteenpoistokanavan tuoksuissa ole mitään aromaattista saati kiihottavaa 🤢

En ymmärrä persesilmän nuolijoita! 😡

Vierailija
19/55 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäpäin?

Vierailija
20/55 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäpäin?

Pirkanmaa 🙋

N46